گزارش جدیدی که از سوی مجله راک استار منتشر شده نشان میدهد که تغییرات اساسی و واقع گرایانه ای در بخش فیزیکی مرتبط با وسایل نقلیه بوجود آمده است که این موضوع رندرهای مبتنی بر فیزیک را به بهترین نحو ممکن نورپردازی و نمایش میدهد.

فهرست مطالب

علیرغم اینکه توسعه بازی از سوی Rockstar Games تایید شده هنوز اطلاعات رسمی و حتی تریلر کوتاهی از بازی منتشر نشده که بخواهیم به آن اشاره داشته باشیم. با این اوصاف چندی پیش شاهد مشخص شدن رده بندی سنی بازی در استرالیا بودیم که این موضوع نشان میدهد اخبار جدیدی قرار است در آینده منتشر شود.

اگر چه Rockstar Games و تیک تو به هیچ وجه اطلاعاتی از بازی منتشر نمیکنند اما اخبار و گزارش جدیدی منتشر شده که نشان میدهد بخش فیزیک بازی در کنار سیستم آب و هوایی جی تی ای 6 به شدت تحت تاثیر ویژگی های نوین قرار گرفته و به نوعی واقع گرایانه بوده است. این خبر سبب شد تا گیمرهای بسیاری به دنبال شکاف بین بازی های قدیمی نظیر جی تی ای وی و رد دد 2 با جی تی ای 6 باشند که این موضوع میتواند اطلاعات مفید بسیاری را در اختیار گیمرها قرار دهد.

استفاده از سیستم های نوین از سوی Rockstar Games در ساخت بازی سبب تقویت گیم پلی خواهد شد که در مقاله ای به نقد و بررسی بازی GTA 6 پرداخته ایم که پیشنهاد میشود باما همراه باشید.

منتخب کاربران

source

توسط wikiche