سریال تمام نوری که نمی توانیم ببینیم، یکی از بهترین سریال های جنگی سال 2023 است. در ادامه مقاله پیش‌رو، درباره میزان موفقیت سریال All the Light We Cannot See 2023 صحبت می‌کنیم.

ژانر سریال تمام نوری که نمی توانیم ببینیم نتفلیکس، تاریخی، درام و جنگی است. این مینی سریال به کارگردانی شاون لوی (Shawn Levy) در سال 2023 میلادی توسط دو کمپانی 21Laps Entertainment و Pioneer Stilking Films تولید شد؛ فیلمنامه این سریال را نیز شاون لوی و استیون نایت به صورت مشترک، به نگارش درآورده‌اند. در ادامه مقاله پیش‌رو پلازا با معرفی سریال تمام نوری که نمی توانیم ببینیم و بررسی آن همراه شما می‌شویم.

فهرست مطالب:

زمان پخش سریال تمام نوری که نمی توانیم ببینیم

زمان پخش سریال تمام نوری که نمی توانیم ببینیم

سریال تمام نوری که نمی توانیم ببینیم اولین بار در تاریخ 2 نوامبر سال 2023 میلادی توسط سرویس استریم نتفلیکس NETFLIX در کشورهای مختلف در دسترس قرار گرفت. تعداد قسمت های سریال تمام نوری که نمی توانیم ببینیم 4 اپیزود است؛ از طرفی تهیه‌کنندگی مجموعه تمام نوری که نمی توانیم ببینیم را افرادی مطرح چون بکا ادلمن، ایلدیکو کمنی، استیون نایت، مری مک لاگلن، مونیکا ناگی، جو استریچای، جاش اس. بری، دن لوین و شاون لوی به صورت مشترک، برعهده داشته‌اند.

موسیقی متن آن اثری از جیمز نیوتن هاوارد است و فیلمبرداری آن نیز توسط توبیاس ای. شلیسلر انجام شده است؛ جالب اینجاست که ساختار روایی سریال تمام نوری که نمی توانیم ببینیم براساس رمانی پرفروش به همین نام اثر آنتونی دوئر شکل گرفته شده است. به نظر این سریال در بین سریال های تاریخی سال 2023 جزو بهترین‌ها محسوب می‌شود.

همچنین بخوانید :

داستان سریال تمام نوری که نمی توانیم ببینیم

در این بخش به خلاصه سریال همه نوری که نمی‌توانیم ببینیم خواهیم پرداخت. در این سریال، یک بازیگر به نام آریا میا لوبرتی نقش یک نوجوان نابینا به نام ماری لور را ایفا می‌کند. ماری در طول جنگ جهانی دوم با یک سرباز آلمانی به نام ورنر آشنا می‌شود و آن‌ها سعی می‌کنند در کشور فرانسه اشغال شده، زنده بمانند.

بازیگران سریال تمام نوری که نمی توانیم ببینیم

در ادامه با معرفی هنرپیشه های تمام نوری که نمی توانیم ببینیم همراه شما هستیم. ابتدا به سراغ بازیگران کلیدی می‌رویم و سپس سایر هنرپیشه‌ها را معرفی می‌کنیم.

Aria Mia Loberti در نقش Marie-Laure

بازیگران سریال تمام نوری که نمی توانیم ببینیم

آریا میا لوبرتی متولد سال ۱۹۹۴ یک هنرپیشه اهل ایالات متحده آمریکا است. او در نقش Marie-Laure Leblanc در مینی سریال نتفلیکس All the Light We Cannot See بازی می‌کند. لوبرتی در جانستون، رود آیلند به دنیا آمد و بزرگ شد. پدر و مادرش که از رفتار او در مدرسه دولتی ناراضی بودند، او را از کلاس های سوم تا دوازدهم در خانه آموزش دادند. لوبرتی از سال 2016 تا 2020 در دانشگاه رود آیلند حضور داشت. او با سه گرایش – فلسفه، مطالعات ارتباطات، و علوم سیاسی فارغ التحصیل شد.

لوبرتی همچنین یک فعال حقوق بشر است. او در دبیرستان و کالج در فعالیت‌ها و سخنرانی‌ها با سازمان ملل متحد، زنان سازمان ملل و سایر اجلاس‌ها شرکت کرد. در حال حاضر، او یکی از حامیان فعال یونیسف است.

همچنین بخوانید :

Louis Hofmann در نقش Werner

بازیگران سریال تمام نوری که نمی توانیم ببینیم

لوئیس هافمن، یک هنرپیشه آلمانی است که در زمینه سینما و تلویزیون فعالیت می‌کند. او در فیلم‌ها و برنامه‌های تلویزیونی متعددی نقش داشته، از جمله زیر شن، تنها در برلین، مرکز دنیای من و تاریک. هافمن همچنین به عنوان برنده‌ای از جوایز بودیل شناخته شده است.

همچنین بخوانید :

Lars Eidinger در نقش Reinhold von Rumpel

سریال All the Light We Cannot See 2023

لارس آیدینگر، یک بازیگر آلمانی است که در زمینه سینما فعالیت می‌کند. او در فیلم‌ها و برنامه‌های تلویزیونی مختلفی نقش داشته، از جمله “هر کس دیگر”، “دوزخ”، “ابرهای سیل ماریا”، “خولتسیوس و پلیکان کامپنی”، “مأمور خرید شخصی” و “درس‌های فارسی”.

Hugh Laurie در نقش Etienne LeBlanc

Hugh Laurie در نقش Etienne LeBlanc

هیو لوری، یک هنرپیشه، گوینده، کمدین، نویسنده، نوازنده و کارگردان انگلیسی است. او با نام هیو لوری شناخته می‌شود. شهرت او با بازی در نمایش دو نفره تلویزیونی “فرای و لوری” به دست آمد. همکاری او با استیون فرای در این برنامه از سال ۱۹۸۲ تا ۲۰۱۰ ادامه یافت و این دو در پروژه‌های دیگر نیز همکاری داشتند. از سال ۲۰۰۴، او نقش دکتر گرگوری هاوس در سریال “دکتر هاوس” را بازی می‌کند. او برای این نقش دو جایزه گلدن گلوب و دو جایزه انجمن بازیگران فیلم را دریافت کرده و شش بار نیز برای دریافت جایزه امی نامزد شده است.

هیو لوری در فیلم‌های سینمایی نیز به عنوان بازیگر حضور داشته است. برخی از فیلم‌های او شامل “حس و حساسیت” (۱۹۹۵)، “۱۰۱ سگ خالدار” (۱۹۹۶)، “پرواز ققنوس” (۲۰۰۴) و “هیولاها علیه بیگانگان” (۲۰۰۹) می‌شوند.

از سال ۲۰۱۰، هیو لوری بیشترین دستمزد را در بین بازیگران سریال‌های درام تلویزیون آمریکا دریافت کرده است. در سال ۲۰۱۱، نام او در کتاب رکوردهای جهانی گینس ثبت شد و به عنوان بازیگری که بیشترین دستمزد را برای بازی در یک سریال درام دریافت کرده است و به عنوان پرتماشاگرترین بازیگر مرد نقش اول در تلویزیون شناخته شد.

همچنین بخوانید :

Mark Ruffalo در نقش Daniel LeBlanc

نقد سریال All the Light We Cannot See 2023

 

مارک رافلو، یک هنرپیشه، صداپیشه، کارگردان، تهیه کننده و نویسنده آمریکایی است. وی در تاریخ ۲۲ نوامبر ۱۹۶۷ در ویسکانسین به دنیا آمد. فعالیت حرفه‌ای خود را در زمینه بازیگری از سال ۱۹۸۹ آغاز کرد. او سه بار نامزد دریافت جایزه اسکار و سه بار نیز نامزد جایزه بفتا بوده و دو جایزه امی را کسب کرده است.

مارک رافلو در طول مشوق حرفه‌ای خود در فیلم‌ها و نمایش‌های متنوعی نقش آفرینی کرده است. برخی از آثاری که در آنها حضور داشته است عبارتند از “هدیه ای از بهشت”، “به سوی جنوب”، “دندانپزشک”، “۵۴”، “هودینی”، “سواری با اهریمن”، “می‌توانی روی من حساب کنی”، “آخرین قلعه”، “رمزگویان باد”، “زندگی من بدون من”، “زودیاک”، “کوری”، “جزیره شاتر”، “حالا منو می‌بینی”، “انتقام‌جویان”، “انتقام‌جویان: عصر اولتران”، “افشاگر”، “ثور: رگناروک”، “انتقام‌جویان: جنگ ابدیت”، “انتقام‌جویان: پایان بازی”، “آب‌های تیره”، “می‌دانم حقیقت دارد”، “استودیوی مارول: افسانه‌ها”، “چه می‌شود اگر …؟” و “پروژه آدام”.

باقی هنرپیشه‌های مطرح در این مینی سریال عبارت‌اند از:

  • جیکوب دیل (Jakob Diehl) در نقش Captain Mueller
  • جیمز درایدن (James Dryden) در نقش Monsieur Caron
  • کورین سیلوا (Corin Silva) در نقش Frank Volkheimer
  • ماریون بیلی (Marion Bailey) در نقش Madame Manec
  • نل سوتون (Nell Sutton) در نقش Young Marie-Laure
همچنین بخوانید :

نقد سریال All the Light We Cannot See 2023

نقد سریال All the Light We Cannot See 2023

نمرات سریال همه نوری که نمی‌توانیم ببینیم در سایت آی ام دی بی با امتیاز 7.6 نوید یک سریال نسبتا خوب و خوش ساختی را در ژانر جنگی و درام می‌دهد. داستان این سریال پر از هیجان است و توانسته توجه مخاطبان سراسر جهان را جلب کند. سریال All the Light We Cannot See 2023 توسط سایت‌های معتبر در سراسر دنیا منتشر شده است. اگر به دنبال یک تجربه پر از هیجان در خانه هستید، سریال All the Light We Cannot See یکی از گزینه‌های مناسب برای شما خواهد بود.

بعد از دیدن و بررسی سریال All the Light We Cannot See 2023 متوجه می‌شوید که این سریال جنگی یکی از سریال‌هایی است که در سال ۲۰۲۳ بسیاری از سینمادوستان و طرفداران سینما را باری دیگر با دنیای هنر هفتم در خانه آشتی می‌دهد.

اما برخی از منتقدان این سریال را تکراری و ضعیف‌تر در ژانر مورد نظر خوانده‌اند و ساختار روایی‌اش را با سریال‌هایی چون سریال World on Fire، سریال Band Of Brothers و سریال The Pacific مشابه و حتی ضعیف‌تر می‌دانند.

تمام نوری که ما نمی توانیم ببینیم مملو از لحظات لطیف است، که برخی از آنها موفق می‌شوند شما را با فضاسازی درست خود تحت تاثیر قرار دهند. این مینی سریال پر از شفقت است. با عشق عجین شده، نمودار احساسی این نمایش عمدتاً از یک خط مستقیم تشکیل نمی‌شود، بلکه شما را دچار تعلیق احساسی می‌کند. به طور کلی، “همه نوری که ما نمی بینیم” لحظات بسیار قوی زیادی دارد، به عنوان مثال در بازیگران، در عناصر تعلیق و در ارائه جلوه‌های بصری.

همچنین بخوانید :

کلام آخر – سریال All the Light We Cannot See 2023

اگر نظر واقعی تیم پلازا را بخواهید، باید بگوییم که این مینی سریال اقتباسی ناامید کننده از رمان برنده جایزه آنتونی دوئر، روایتی با ریتم ناخوشایند ارائه می‌دهد که فاقد ساختار عمیق است.

با معرفی و بررسی سریال All the Light We Cannot See 2023 همراه شما بودیم و سعی کردیم تا این اثر را به خوبی برای شما معرفی کرده و از نقاط ضعف و قوت آن بگوییم. به نظر شما نقاط تاریک و روشن این اثر چه بودند؟ آیا شما قصد دانلود سریال All the Light We Cannot See 2023 را دارید؟ آیا شما تریلر سریال All the Light We Cannot See 2023 را دیده‌اید؟ لطفا پس از تماشای این عنوان، ما را از نظرات خود با خبر کنید. از همراهی شما سپاس‌گزاریم.

منتخب کاربران

source

توسط wikiche.com