مدیر اجرایی و اصلی OpenAI از زمان های قدیم در حال مذاکره با مایکروسافت بود که این موضوع در 20 نوامبر به طور رسمی در رویترز مطرح شد که با این خبر کمپانی مادر OpenAI مدیر جدیدی را برای سام التمن درنظر گرفته است.

فهرست مطالب

در حالی که سام آلتمن، رئیس سابق توییچ به بخش اصلی و مرکزی پشتیبان مایکروسافت که MSFT.O نام داشته نقل مکان کرده در یک تصمیم گیری غافلگیرانه مدیران OpenAI به دنبال جایگزین جدیدی برای سام آلتمن هستند تا زودتر از موعد از تیره شدن آینده این استارت آپ جلوگیری کنند.

همانطور که میدانید مایکروسافت سرمایه گذاری عظیمی را بالغ بر 20 میلیارد دلار روی چت جی پی تی انجام داده و برای مدیریت بهتر آن روی محصولات و موتور جستجوی بینگ به دنبال یک مدیر برجسته بود تا بتواند این فناوری را روی پروژه ها مدیریت کند. انتصاب اخیر سام آلتمن بسیاری از کارکنان OpenAI را با مشکل مواجه کرده و گمانه زنی هایی به گوش میرسد که شرکت مادر OpenAI به دنبال بازگرداندن او بوده است. این تصمیم گیری مدیر سابق اوپن ای آ میتواند آینده کاری هوش مصنوعی را به شدت تحت تاثیر قرار دهد و امکان شکایت OpenAI از سام آلتمن و مایکروسافت وجود داشته است.

نظر شما نسبت به این موضوع چیست؟ باما همراه باشید.

source

توسط wikiche.com