نسخه فیزیکی Deluxe Edition بازی Pacific Drive براساس اطلاعات بدست آمده قرار است از سوی شرکت های Ironwood Studios و Kepler Interactive در بهار سال 2024 انجام گیرد.

فهرست مطالب

بازی بقاء و سراسر هیجان Pacific Drive که در حال توسعه از سوی Ironwood Studios، Kepler Interactive بود قرار است به طور رسمی در 2024 منتشر شود. سبک پسا آخرالزمانی بازی میتواند شما را در محیط های بسیاری قرار دهد که این موضوع برای آشنایی اولیه شما شاید خوشایند باشد اما ویژگی های اصلی بازی در نسخه دلوکس ادیشن برنامه ریزی شده که برای این مورد باید تا بهار 2024 صبر کنید تا نسخه فیزیکی بازی به دستتان برسد.

دنیا و سبک Pacific Drive با توجه به اطلاعات بدست آمده میتواند روایتگر نسل جدیدی از بازی های بقاء باشد که بدنیست بدانید Pacific Drive عنوان یک بازی ماجراجویی نیمه ترسناک بوده که روند توسعه و انتشار آن بردوش شرکت های Ironwood Studios و Kepler Interactive بوده و قرار است بازی در سال 2024 به طور رسمی برای پلی استیشن 5 و مایکروسافت ویندوز منتشر شود که دیگر کنسول های بازی قادر به دریافت این بازی نخواهند بود.

نظر شما نسبت به بازی Pacific Drive و محدودیت در انتشار آن برای PS5  و PC چیست؟ باما همراه باشید و نظر خود را باما به اشتراک بگذارید.

منتخب کاربران

source

توسط wikiche