ورزش و بدنسازی یک اصل فراموش نشدنی در تمامی ورزش ها و زندگی روزمره بوده است که اگر به دنبال یک بازی بدنسازی هستید باید بدانید در این زمینه گزینه های متعددی وجود داشته است که برای بررسی و آشنایی با آنها میتوانید باما همراه باشید.

برای شروع لیستی از بهترین بازی های بدنسازی اندروید و آیفون را برای شما عزیزان آماده سازی نموده ایم که امکان دانلود آنها از گوگل پلی و اپ استور وجود داشته است. بدنیست بدانید تنوع بالای بازی ها و درنظر گیری فاکتورهای مختلف برای رتبه بندی آنها سبب شده تا با لیستی متمایز و برجسته از بهترین بازی های بدنسازی موبایل (Best Bodybuilding Games) آشنا شوید. همچنین میتوانید گزینه های پیشنهادی خود را برایمان در بخش نظرات پلازا به اشتراک بگذارید.

فهرست مطالب

بازی بدنسازی

برخی از گزینه های موجود در لیست بازی های بدنسازی انفرادی و برخی گروهی هستند. برخی ماهیت آنلاین داشته و برخی آفلاین هستند که این تنوع میتواند به شما دسترسی بهتری برای انتخاب بازی دلخواه بدهد. همچنین بدنیست بدانید که با استفاده از آنها قادر به تجربه گیم پلی متفاوتی خواهید بود که این مسئله سبب سرگرمی شما برای مدت زمان طولانی خواهد شد. برای آشنایی با این لیست با ما همراه باشید.

همچنین بخوانید :

1. Iron Muscle IV؛ بهترین بازی های بدن سازی

1. Iron Muscle IV بهترین بازی های بدن سازی

مشخصات اصلی بازی Iron Muscle IV:

  • استودیو سازنده: Horhe Bodybuilding games
  • امتیاز در گوگل پلی: 4.4 از 5
  • تعداد دانلود: بیش از 1 میلیون بار

بازی بدنسازی Iron Muscle یک محصول مناسب بوده که به کاربران این اجازه را میدهد تا در نقش یک بدنساز مجازی در یک محیط ورزشی شبیه سازی شده حضور پیدا کنند. ظاهر و فیزیک بازی به گونه ای طراحی شده که قادر به شخصی سازی کاراکتر خود خواهید بود که برای انجام اینکار مراحل متعدد و مشکلات بسیاری برایتان درنظر گرفته شده است. با انجام تمرینات روزانه و وزنه برداری های مختلف قادر به ساخت بدنی ایده آل برای خود خواهید بود که این ویژگی در بازی Iron Muscle به شما امکان تماشای تغییر سایز اندام های بدن را میدهد. روند توسعه و ساخت این بازی با کمک متخصصان بسیاری انجام گرفته است که این امر سبب محبوبیت بازی شده است.

همچنین بخوانید :

طیف گسترده ای از تمرینات و تجهیزات مفید Iron Muscle وجود داشته است که تمامی آنها با شبیه سازی های دقیق توسعه یافته اند. امکان ریکاوری عضلات تحلیل رفته و یا بازگشت انرژی از دست رفته با غذاهای موجود امکان پذیر بوده است که این موضوع سبب خواهد شد تا با یک حالت حرفه ای از بازی بدنسازی Iron Muscle مواجه باشید. تاثیر تمرینات موجود در بازی به شما در ارتقاء قدرت و سایز بدن کمک میکند که بدنیست بدانید امکان اجرای آنلاین بازی برای رقابت های گروهی وجود داشته است. بدنیست بدانید که این بازی امکان درنظر گیری رژیم های غذایی را به شما میدهد که با این شرایط قادر به عضله سازی های خوب و سالمی خواهید بود که ماندگاری بالایی خواهند داشت.

2. Iron Muscle bodybuilding game؛ بهترین بازی های بدن سازی

2. Iron Muscle bodybuilding game بهترین بازی های بدن سازی

مشخصات اصلی بازی Iron Muscle bodybuilding game:

  • استودیو سازنده : Horhe Bodybuilding games
  • امتیاز در گوگل پلی : 4.0 از 5
  • تعداد دانلود :بیش از 1 میلیون بار

دومین بازی لیست که توانسته امتیاز خوبی را نیز کسب کند Iron Muscle bodybuilding game نام داشته است. بدنیست بدانید این بازی شبیه سازی از تمرینات مربوط به تناسب اندام بوده است که در قالب یک بازی بدنسازی منتشر شده. تمرین های متعدد و گوناگونی در بازی وجود داشته که این موضوع سبب تقویت عضلات شما در طول زمان طولانی خواهد شد. هفت شخصیت در Iron Muscle bodybuilding game حضور داشته که بسته به سلیقه خود قادر به انتخاب و حضور در قالب کاراکتر مربوط خواهید بود. هرسطح از بازی نیازمند شرایط ویژه ای بوده است که اگر بتوانید به آنها دسترسی پیدا کنید قادر به حضور در رقابت های بزرگ و برتر بازی خواهید بود.

همچنین بخوانید :

از دیگر مزایای برجسته بازی Iron Muscle bodybuilding game میتوان به وجود تمرین های مختلف به صورت هوازی و وزنه ای اشاره داشت. با هرسری تمرین بدن شما انرژی خود را از دست خواهد داد که در چنین شرایطی باید به فکر بازیابی آنها باشید تا ماهیچه های شما برای تمرینات بعدی آماده باشد. بکارگیری انیمیشن های دیدنی در ساختار بازی سبب خواهد شد تا شاهد زیبایی های مناسبی باشید. انتخاب درست مکمل در بازی Iron Muscle bodybuilding game نقش مهمی داشته است که از این طریق با استفاده از پروتئین ها و یا چربی سوز ها میتوانید بدن خود را سریعتر به چیزی که در ذهن دارید برسانید. بدنیست بدانید که این بازی دومین گزینه محبوب در لیست بازی های شبیه ساز باشگاه بدنسازی بوده است. در ادامه لیست بهترین بازی بدنسازی باما همراه باشید.

3. Bodybuilding Muscle Beach؛ بازی های باشگاه بدنسازی

3. Bodybuilding Muscle Beach بازی های باشگاه بدنسازی

مشخصات اصلی بازی Bodybuilding Muscle Beach:

  • استودیو سازنده: Horhe Bodybuilding games‏
  • امتیاز در گوگل پلی: 4.1 از 5
  • تعداد دانلود: بیش از 1 میلیون بار

اگر به دنبال مجموعه بازی های بدنسازی و یا بازی های بدنسازی اندروید هستید باید بدانید که بازی Bodybuilding Muscle Beach یکی دیگر از گزینه های برجسته این لیست بوده که به شما امکان انجام کارهای مختلفی از جمله سفارشی سازی چهره و دیگر بخش های مرتبط با زیباسازی نظیر رنگ مو و رنگ چشم را میدهد. برای رسیدن به هدفی که در سیر دارید باید تمرینات روزانه بسیاری را در باشگاه بدنسازی خود انجام دهید تا رفته رفته شاهد بزرگ شدن عضلات خود باشید. در طول بازی Bodybuilding Muscle Beach 9 تمرین مختلف برای شما درنظر گرفته شده است که همگی آنها برای تناسب اندام مفید بوده و در حقیقت میتواند آغازگر تبدیل شدن شما به یک قهرمان بدنسازی باشد. از دیگر موارد مرتبط با این موضوع میتوان به وجود بخش های تکمیلی اشاره داشت که در این زمینه دوچرخه عامل مهمی برای شش تکه نمودن شکم بوده است. برای قفسه سینه و یا سرشانه ها تمرینات مفید و خوبی برایتان درنظر گرفته شده است.

همچنین بخوانید :

بازی Bodybuilding Muscle Beach امکان اعمال بیش از 15 مدل مو و 14 رنگ را برای شما تداعی نموده که این موارد شاید برای تمرینات مفید نباشند اما روی ظاهر شخصیتی که روی آن کنترل دارید مفید بوده است. لباس فروشی های موجود در بازی به شما این اجازه را میدهند تا بتوانید از لباس های زیبا و یا کفش های دلخواه استفاده کنید. با رسیدن به سطح 3 بازی استودیو تتو برای شما آزادخواهد شد که در شرایط مختلف میتوانید تتو های مناسب و دل به خواهی را روی کاراکتر خود اعمال کنید. از دیگر موارد مهم بازی Bodybuilding Muscle Beach میتوان به نیاز شما به پول اشاره داشت که در چنین شرایطی باید به سراغ کار بروید. برای خرید مکمل و یا حضور در باشگاه نیاز به پول خواهید داشت که کار های مختلفی برایتان در بازی درنظر گرفته شده است.

4. Iron Muscle AR bodybuilding؛ بازی های خوب بدنسازی

4. Iron Muscle AR bodybuilding بازی های خوب بدنسازی

مشخصات اصلی بازی Iron Muscle AR bodybuilding:

  • استودیو سازنده: Horhe Bodybuilding games
  • امتیاز در گوگل پلی: 2.9 از 5
  • تعداد دانلود: بیش از 10 هزار بار

شاید بدنیست بدانید که تا کنون گزینه ای در میان بازی های بدنسازی دخترانه انتشار داده نشده است و یا بازی شبیه ساز باشگاه بدنسازی برای کامپیوتر خوبی منتشر نشده که بخواهیم به آن اشاره داشته باشیم. بازی Iron Muscle AR bodybuilding یکی دیگر از گزینه های لیست بوده که برای اندروید و ایفون درنظر گرفته شده است و با فناوری AR توسعه یافته که این موضوع سبب خواهد شد تا شاهد رشد شخصیت خود در طول بازی باشید و برای بهبود تغذیه آن نیاز به مکمل و غذا های مختلفی داشته باشید. این ویژگی از بازی Iron Muscle AR bodybuilding میتواند شما را با یکی از واقع گرایانه ترین گزینه های موجود مواجه کند که پیشنهاد میشود در ادامه جهت بررسی دیگر بخش های بازی با ما همراه باشید.

همچنین بخوانید :

Iron Muscle AR bodybuilding میزبان غذاهای خوشمزه بسیاری بوده است که با تغذیه مناسب میتوانید غضلات خود را در شرایط خوبی برای پرورش قرار دهید. طراحی مناسب و وجود بخش های جزئی مناسب سبب خواهد شد تا با بازی خوبی سروکار داشته باشید.

سخن پایانی

معرفی و بررسی بهترین بازی های بدنسازی اندروید و آیفون به پایان رسید و همانطور که شاهد بودید به گزینه های خوبی در این زمینه اشاره شد. نظر شما نسبت به بازی های معرفی شده چیست؟ شما عزیزان میتوانید گزینه های پیشنهادی خود و یا نظرات خود نسبت به بازی های معرفی شده را بیان کنید که با انجام اینکار به تکمیل شدن مقاله از زوایای مختلف کمک خواهید نمود.

منتخب کاربران

source

توسط wikiche