برای خرید عمده در دبی کدام مراکز خرید و بازارهای این شهر بهتر هستند؟ در شهر دبی بازارها و مراکز خرید عمده فروشی بسیار زیادی وجود دارند که در آنجا می‌توانید انواع کالا را به راحتی پیدا و خریداری کنید. اما برای یک خرید مطمئن شناخت از مراکز خرید و بازارهای عمده فروشی در دبی کمک زیادی به شما خواهد کرد. این نکته مهم را توجه داشته باشید که بیشتر عمده فروشی‌های دبی در زمینه فروش لوازم آرایشی، پوشاک، لوازم جانبی، قطعات خودرو و قطعات الکترونیکی فعالیت دارند. اگر هدف شما از سفر به دبی خرید کالاهای مختلف می‌باشد و می‌خواهید خریدی موفق و رضایت بخش داشته باشید در این مطلب همراه ما باشید تا بهترین بازارها و مراکز عمده فروشی دبی را به شما معرفی کنیم.

همچنین بخوانید :

شهر توریستی تجاری دبی علاوه بر جاذبه‌های گردشگری بسیار خاص دارای مکان‌های مناسبی برای خرید انواع کالا از شیر مرغ تا جان آدمیزاد نیز می‌باشد. در میان تنوع مراکز خرید و بازارهای دبی تعدادی از بازارها و مراکز خرید هستند که می توانید خرید عمده را به راحتی در این مکانها انجام دهید. این بازارها و مراکز خرید مقصد اصلی گردشگرانی است که تنها به قصد خرید به دبی سفر کردند. اگر هدف شما از سفر به دبی خرید کالا با قیمت مناسب است حتماً سری به این بازارها و مراکز عمده فروشی بزنید.

فهرست مطالب

لیست مراکز خرید و بازارهای عمده فروشی دبی

لیست مراکز خرید و بازارهای عمده فروشی دبی
لیست مراکز خرید و بازارهای عمده فروشی دبی

شهر زیبای دبی که به آن لقب عروس امارات داده شده است یکی از محبوب‌ترین مقاصد گردشگری و خرید در خاورمیانه است. گذشته از بحث جاذبه‌های گردشگری و تفریحی بسیار جذاب و متنوعی که در دبی وجود دارد بسیاری از گردشگران برای خرید کردن به دبی سفر می‌کنند و یا اینکه حداقل زمان زیادی از سفر خود را به خرید در مراکز خرید و بازارهای عمده فروشی دبی اختصاص می‌دهند. به همین خاطر ما هم تصمیم داریم تا در مقاله امروز راجع به بهترین مقاصد دبی برای خرید و بازارها و مراکز خرید عمده فروشی آن بیشتر صحبت کنیم.

همچنین بخوانید :

1- مرکز خرید دبی اوت لت مال

مرکز خرید دبی اوت لت مال
معرفی مراکز خرید عمده فروشی در دبی

یکی از بهترین و محبوب‌ترین مراکز خرید دبی که در آنجا می‌توانید اجناس را به صورت تک و عمده با قیمت بسیار مناسب تهیه کنید مرکز خرید دبی اوت لت مال است.

اوت لت مال دبی یک مجتمع تجاری تفریحی است که در آن بیش از ۲۴۰ واحد تجاری مختلف فعالیت می‌کند. در این مرکز خرید اجناس متنوعی از انواع لباس، کیف، کفش، عطر، جواهرات، مبلمان، کامپیوتر، موبایل و غیره را می‌توانید از برندهای مختلف تهیه نمایید.

نکته بسیار جالب در رابطه با مرکز خرید دبی اوت لت مال این است که در تمام طول سال شاهد تخفیف‌های ۳۰ تا ۹۰ درصدی خواهید بود به همین خاطر اگر به دنبال خریدی عمده، مقرون به صرفه و پرسود در دبی هستید حتماً به این مرکز خرید مراجعه کنید.

راه‌های دسترسی

  • ساعت کاری: از ساعت 10 صبح تا 10 شب و جمعه و شنبه تا ساعت 12 شب
  • آدرس: دبی، العین، جاده دبی، جاده 66
  • تلفن: 97144234666

امکانات

  • کافی شاپ
  • رستوران
  • اینترنت وای فای رایگان
  • اتاق استراحت و انتظار
  • خودپرداز
  • اتاق بازی کودکان

2- مرکز خرید دراگون مارت

مرکز خرید عمده دراگون مارت
مرکز خرید ارزان قیمت دبی

یکی دیگر از بهترین مراکز خرید عمده فروشی و ارزان قیمت دبی، مرکز خرید دارگون مارت است. این مرکز خرید تنها یک مجتمع تجاری در شهر دبی نیست بلکه یکی از جاهای دیدنی دبی نیز محسوب می‌شود علت آن هم است که فضای درون این مجتمع تجاری بسیار زیبا و منحصر به فرد طراحی شده است.

این مجتمع تجاری که در واقع مرکز خرید چینی است در آن اجناس متنوعی از برندهای چینی با قیمت بسیار مناسب و عمده به فروش می‌رسند. در مجتمع تجاری دارگون مارت دبی بیش از ۴۰۰ فروشگاه فعالیت دارند. تنوع اجناس در مرکز دارگون مات بسیار زیاد است و می‌توان گفت شما هر کالایی که مد نظرتان باشد به راحتی می‌توانید در این مرکز تجاری پیدا کنید.

راه‌های دسترسی

  • ساعت کاری: 10 صبح تا 10 شب، جمعه و شنبه 10 صبح تا 11 شب
  • آدرس: دبی، جاده ال اویر، اینترنشنال سیتی
  • تلفن: ۹۷۱۴۳۹۰۹۹۹۹

امکانات 

  • رستوران
  • فست فود
  •  کافه
  •  سینما
  • پارک بازی
  • سالن بیلیارد
  • سالن پینگ پونگ
  • سالن مینی فوتبال

3- مرکز خرید و بازار الکرامه

مرکز خرید و بازار عمده فروشی الکرامه
مسیر دسترسی به مرکز خرید و بازار الکرامه

از دیگر بازارهای عمده فروشی دبی بازار الکرامه شهر دبی است که قیمت کالا و محصولاتی که در این بازار ارائه می‌شود اصلاً باور کردنی نیستند. چرا که شما می‌توانید محصولاتی که می‌خواهید را در این بازار با قیمت بسیار پایین تهیه نمایید.

در مرکز الکرامه دبی بیش از ۳۰۰ مغازه فعالیت دارند و برندهای مختلفی را با کیفیت و قیمت متفاوت عرضه می‌کنند. کالاهایی که می‌توانید در مرکز خرید و بازار عمده فروشی الکرامه دبی تهیه کنید عبارتند از: انواع کیف‌های دستی، کفش، اسباب بازی، لباس ورزشی و …. .

  • ساعت کاری: 10:30 صبح تا 10 شب
  • آدرس: دبی، الکرامه، خیابان 20 A
همچنین بخوانید :

4- بازار نایف دبی

بازار نایف دبی
آشنایی با بازارهای عمده فروشی دبی

یکی از معروف‌ترین و قدیمی‌ترین بازارهای عمده فروشی شهر دبی بازار نایف است که مقصد بسیاری از تجار و مسافران می‌باشد. در بازار نایف دبی کالاهای متنوعی همچون زعفران، عود، انواع عطر، ادویه و لباس‌های محلی عرضه می‌شود.

از آنجایی که قیمت کالاهای عرضه شده در بازار نایف دبی بسیار مناسب و ارزان می‌باشد خرید آنها برای مشتریان سود بسیار خوبی را به همراه خواهد داشت.به همین خاطر است که می‌توان گفت: بازار نایف دبی یکی دیگر از قیمت مناسب‌ترین و ارزان‌ترین بازارهای عمده فروشی شهر دبی است.

  • آدرس: Naif Street, Near Naif Police Station – Dubai – United Arab Emirates

5- بازار مرشد دبی

بازار عمده فروشی مرشد دبی
خریدی ارزان و مطمئن از بازار مرشد دبی

این بازار که از بزرگترین و قدیمی‌ترین بازارهای عمده فروشی دبی محسوب می‌شود بسیاری از واحدهای تجاریش متعلق به ایرانیان است و به همین خاطر است که محبوبیت بسیار زیادی در میان گردشگران ایرانی به دست آورده است.

کالاهایی که در در بازار مرشد عرضه می‌شوند به قدری مناسب و ارزان هستند که اصلاً امکان ندارد با رفتن به این بازار دست خالی برگردید.

  • آدرس: 8 23rd St – Deira – Al Sabkha – Dubai – United Arab Emirates

6- بازار طلای دیره دبی

بازار طلای دیره دبی
بازار طلا در دبی

از منحصر به فردترین بازارهای عمده فروشی در دبی و بزرگ‌ترین مرکز خرید طلا در جهان بازار طلای دیره دبی است. این بازار مناسب افرادی است که قصد خرید طلا از بازارهای عمده فروشی دبی را دارد.

در بازار طلای دیره دبی انواع طرح‌ها و نمونه‌های طلا را با قیمتی مناسب می‌توانید پیدا کنید. نکته بسیار جالب این است که قیمت طلا در این بازار بسیار ارزان‌تر از نمونه‌های مشابه در کشورهای اروپایی می‌باشد و همچنین زیورآلات طلایی که دست ساز نیستند با قیمت طلای خام به خریدار عرضه می‌شوند.

  • آدرس: Golden Star Hotel Building – Souk Deira St – Deira – Al Sabkha – Dubai – United Arab Emirates

7- بازار بزرگ و سنتی دیره

بازار بزرگ و سنتی دیره
بازار سنتی دبی

یکی از قدیمی‌ترین مراکز عمده فروشی دبی بازار بزرگ و سنتی دیره است که در واقع بازار ادویه‌جات و طلای دیره نیز بخشی از آن می‌باشد. این بازار بزرگ با وجود فضای سنتی و بسیار دیدنی و همچنین بادگیرهای عربی و طاق‌های چوبی زیبا و رنگارنگ شهرت بسیاری پیدا کرده است.

بازار سنتی دیره دبی که در سال ۱۸۳۰ تاسیس شده یکی از سنتی‌ترین بازارهای عمده فروشی دبی است که تقریباً در این بازار هر نوع کالایی را می‌توانید با قیمت مناسب خریداری کنید.

  • آدرس: 778X+V5H – Deira – Dubai – United Arab Emirates
همچنین بخوانید :

8- بازار عمده فروشی پارچه دبی

بازار عمده فروشی پارچه دبی
بازار پارچه دبی کجاست؟

یکی از شلوغ‌ترین و پر ازدحام‌ترین بازارهای عمده فروشی دبی، بازار پارچه آن است که دارای معماری باستانی سنتی و فضایی شاد و دلنشین می‌باشد.

تنوع پارچه‌های این بازار عمده فروشی بسیار زیاد است و هر جنس پارچه‌ای که بخواهید با کیفیت مختلف و قیمت متنوع می‌توانید پیدا کنید. بنابراین اگر قصد خرید انواع پارچه با قیمت مناسب را از بازارهای دبی دارید بهترین مقصد برای شما بازار عمده فروشی پارچه دبی است.

  • آدرس: 57, Opposite to Abra – Ali Bin Abi Taleb St – Dubai – United Arab Emirates

9- جمعه بازار مسافی

جمعه بازار مسافی
معرفی جمعه بازار مسافی دبی

یکی دیگر از بازارهای عمده فروشی دبی که در این بخش می‌خواهیم به شما معرفی کنیم جمعه بازار مسافی است. بازاری سنتی که در میانه جاده فجیره-دبی در کنار دامنه کوه‌های هاجر قرار دارد.

در این بازار سنتی و عمده فروش شما می‌توانید محصولات متنوعی از میوه و سبزیجات تازه، صنایع دستی، سوغات دبی، لوازم خانگی، فرش و قالیچه را تهیه کنید.

  • آدرس: Friday market – United Arab Emirates

10- بازار ادویه جات دبی

بازار ادویه جات دبی
گردشی متفاوت در بازار ادویه جات دبی

اما آخرین بازار عمده فروشی دبی که در کنار بازار طلای دیره دبی قرار دارد بازاری ست تحت عنوان بازار ادویه‌جات دبی که بهترین گزینه برای خرید انواع ادویه‌جات، ترشیجات و گیاهان دارویی می‌باشد.

این بازار که از جمله بزرگترین و بهترین عمده فروشی‌های دبی به شمار می‌آید برای خرید انواع ادویه‌جات با کیفیت و مرغوب گزینه بسیار خوبی است.

  • آدرس: 41 34th St – Deira – Al Ras – Dubai – United Arab Emirates
همچنین بخوانید :

سوالات متداول مراکز خرید و بازارهای عمده فروشی پوشاک و … دبی

1بهترین مراکز خرید عمده فروشی دبی کدامند؟

مرکز خرید دبی اوت لت مال، مرکز خرید دراگون مارت و مرکز خرید و بازار الکرامه

2بهترین بازارهای عمده فروشی دبی کدامند؟

بازار نایف دبی، بازار مرشد دبی، بازار طلای دیره دبی، بازار بزرگ و سنتی دیره، بازار عمده فروشی پارچه دبی، جمعه بازار مسافی و بازار ادویه جات دبی

3مراکز خرید و بازارهای عمده فروشی قیمت مناسب و ارزان دبی کدامند؟

مرکز خرید دبی اوت لت مال، مرکز خرید دراگون مارت و مرکز خرید و بازار الکرامه، بازار نایف دبی و بازار مرشد دبی

جمع بندی

بازدید از مراکز خرید همیشه از جذابترین قسمت‌های سفر به حساب می‌آید و اغلب گردشگران چند روزی از سفر خود را به گشت و گذار در بازارها و مراکز خرید شهر یا کشور مقصد اختصاص می‌دهند. دبی هم یکی از شهرهای توریستی- تجاری است که در کنار جاذبه‌های گردشگری متنوع، دارای مراکز خرید و بازارهای بسیار زیادی است که توجه گردگشران زیادی را به خود جلب می‌کنند.

آشنایی با مراکز خرید و بازارهای عمده فروشی دبی یکی از مهم‌ترین مراحلی است که می‌تواند به بازرگانانی که قصد واردات کالا از دبی را دارند یا مسافرانی که با هدف خرید به این شهر سفر کردند کمک کند تا خریدی مطمئن و راحت‌تری داشته باشد.ما، سعی کردیم تا با معرفی ۱۰ مورد از مراکز خرید و بازارهای عمده فروشی دبی همچون: مرکز خرید دبی اوت لت مال، مرکز خرید دراگون مارت و مرکز خرید و بازار الکرامه، بازار نایف دبی، بازار مرشد دبی، بازار طلای دیره دبی، بازار بزرگ و سنتی دیره، بازار عمده فروشی پارچه دبی، جمعه بازار مسافی و بازار ادویه جات دبی اطلاعات مربوط به هر یک از آنها را در اختیارتان قرار دهیم تا راحتر بتوانید برای خرید کالاهای مورد نظرتان بازار و مرکز خرید مناسب را از میان آنها انتخاب کنید.

شما تجربه خرید از کدامیک از این مراکز خرید و بازارهای عمده را داشته اید؟ به نظر شما خرید عمده در دبی سودآور است؟

source

توسط wikiche