مانند هر سال دیگر، سال 2024 پر از انیمه‌های جذاب و دیدنی است. هر فصل شامل انیمه‌های سریالی و سینمایی اکشن، ایسکای، فانتزی و کمدی، برش‌های زندگی و ترسناک است. طبیعتا انیمه‌های عاشقانه (romantic anime) نیز از این قاعده مستثنی نیستند. انیمه های عاشقانه 2024 قرار است سال جدید را برای ما پر از صحنه‌های احساسی و زیبا کنند.

انیمه های عاشقانه ۲۰۲۴ با اشکال و رنگ‌های مختلف در انتظار ما هستند. با ما همراه باشید تا هر انیمه عاشقانه 2024 که منتشر شدنش تایید شده است را به شما معرفی کنیم.

فهرست مطالب

انیمه های عاشقانه ۲۰۲۴

در ادامه لیستی از انیمه های عاشقانه ۲۰۲۴ تهیه کرده‌ایم. اگر انیمه‌های رمانتیک را دوست دارید، پس هر کدام از آن‌ها می‌توانند لحظات لذت‌بخشی را برای شما بسازند:

همچنین بخوانید :

1. نشانه محبت (A Sign Of Affection)

بهترین انیمه های عاشقانه 2024

  • تاریخ انتشار: 6 ژانویه 2024
  • نام ژاپنی: Yubisaki to Renren
  • استودیو: Ajia-do

مانگای محبوب نشانه محبت از سال 2019 تاکنون در حال منتشر شدن بوده و انیمه اقتباسی از آن یکی از انیمه های عاشقانه 2024 است. این انیمه داستان دختری به نام یوکی را روایت می‌کند که از بدو تولد دچار اختلال شنوایی بوده است. به همین دلیل، نمی‌تواند با مردم به خوبی ارتباط برقرار کند.

او به طور تصادفی با مرد جذابی به نام ایتسومی ناگی (Itsuomi Nagi) آشنا می‌شود که می‌تواند به چندین زبان صحبت کند. این آشنایی به سوی یک رابطه عاشقانه می‌رود.

همچنین بخوانید :

2. شاهزاده شیطان خانه موموچی (The Demon Prince Of Momochi House)

عاشقانه ترین انیمه های ۲۰۲۴

  • تاریخ انتشار: 6 ژانویه 2024
  • نام ژاپنی: Momochi-san Chi no Ayakashi Ouji
  • استودیو: Drive

انیمه عاشقانه و فانتزی شاهزاده شیطان خانه موموچی درباره دختر به نام هیماری (Himari) است. در تولد 16 سالگی هیماری، خانه‌ای از اجدادش به او به ارث می‌رسد. همه می‌گویند که این خانه نفرین‌شده است و نباید کسی داخل آن شود. اما هیماری بدون توجه به این حرف‌ها تصمیم می‌گیرد از آن استفاده کند. تا این که 3 مهمان مرد به خانه او می‌آیند که به هیچ عنوان قصد رفتن ندارند و…

همچنین بخوانید :

3. داستان حلقه های ازدواج (Tales Of Wedding Rings)

انیمه عاشقانه جدید 2024

  • تاریخ انتشار: 6 ژانویه 2024
  • نام ژاپنی: Kekkon Yubiwa Monogatari
  • استودیو: Staple Entertainment

انیمه عاشقانه جدید 2024 داستان حلقه های ازدواج یکی از بهترین انیمه های عاشقانه 2024 است. درواقع، اگر به انیمه‌های ایسکای و حارم علاقمندید، این انیمه را دوست خواهید داشت.

این انیمه عاشقانه 2024 حول محور پسری به نام ساتو (Satou) می‌چرخد که عاشق دوست دوران کودکی خود هیمه (Hime) است. بدین ترتیب، او به دنیایی دیگر می‌رود. ساتو متوجه می‌شود که هیمه در آن‌جا پرنسسی است که قرار است با پادشاه بعدی ازدواج کند.

همچنین بخوانید :

4. شرایطی به نام عشق (A Condition Called Love)

جدیدترین انیمه های 2024

  • تاریخ انتشار: بهار 2024
  • نام ژاپنی: Hananoi-kun to Koi no Yamai
  • استودیو: East Fish Studio

در بین جدیدترین انیمه های 2024 نام انیمه شرایطی به نام عشق می‌درخشد. زمانی که مانگای این اثر شروع به منتشر شدن کرد، انتظار می‌رفت که تبدیل به یک انیمه شود؛ چرا که مانگایی بسیار محبوب بود. این انیمه پتانسیل این را دارد که به عاشقانه ترین انیمه های ۲۰۲۴ تبدیل شود.

هاتورو (Hotaru) دختری است که به رابطه عاشقانه علاقه کمی دارد. با این حال سعی می‌کند درخواست هانانویی (Hananoi) را برای قرار بپذیرد. آن‌ها شروع به قرار گذاشتن می‌کنند و همه این دو را به چشم یک زوج بسیار زیبا می‌بینند. اما هر رابطه عاشقانه‌ای چالش‌های خاص خود را دارد.

همچنین بخوانید :

5. دکتر الیس: بانوی سلطنتی با لامپ (Doctor Elise: The Royal Lady With The Lamp)

انیمه جدید رمانتیک ۲۰۲۴

  • تاریخ انتشار: زمستان 2024
  • نام ژاپنی: Gekai Elise
  • استودیو: Maho Film

این انیمه از روی یک مانهوای کره‌ای در ژانر عاشقانه و تناسخی ساخته شده است. پس مطمئنا طرفداران کره و ژاپن، هر دو عاشق این انیمه خواهند شد. همچنین، انیمه دکتر الیس ممکن است مورد انتظارترین انیمه های عاشقانه 2024 نیز باشد.

داستان انیمه دکتر الیس با تناسخ شخصیت زن اصلی داستان آغاز می‌شود. او تصمیم می‌گیرد به عنوان یک دکتر عالی تحصیل کند. اما زمانی که همه چیز خوب پیش می‌رود، دوباره به همان زندگی قبلی خود برمی‌گردد. او تصمیم می‌گیرد یک زندگی عالی با آینده‌ای روشن برای خود رقم بزند که شامل یک رابطه عاشقانه عالی نیز هست.

کلام آخر

انیمه های عاشقانه 2024 را با هم مرور کردیم. هر کدام از این انیمه‌ها داستان لطیف و زیبایی را روایت می‌کنند که هر اوتاکویی را به وجد خواهند آورد. هر چند برای تصمیم گیری زود است. باید منتظر ماند و دید که این انیمه‌ها چگونه پیش خواهند رفت.

source

توسط wikiche