فیلم جدید جیمز وان به مذاق منتقدان اصلا خوش نیامده

با وجود واکنش تند منتقدان به Aquaman 2، مخاطبان از آن استقبال کرده‌اند

جدیدترین فیلم دی‌سی Aquman 2 (آکوامن ۲) یا همان Aquaman and the Lost Kingdom است که به تازگی در سینماها اکران شده و به نظر می‌‌رسد برخلاف نظرات تند منتقدان، این فیلم مورد استقبال مخاطبان واقع شده است.


مطلب پیشنهادی:۱۵ فیلم مدرن و تماشایی با محوریت بوکسرشته‌ای دوست داشتنی که به سینما گره خورده
۱۵ فیلم مدرن و تماشایی با محوریت بوکس

این فیلم که در واقع پایان دهنده جهان فعلی دی‌سی و آخرین نقش‌‌آفرینی جیسون موموآ به عنوان شخصیت آرتور کوری یا همان آکوامن محسوب می‌شود، روز پنجشنبه برای پیش‌نمایش در سینماها به اکران درآمد و منتقدان حسابی از دنباله فیلم آکوامن به کارگردانی جیمز وان انتقاد کردند.

در زمان نوشتن این خبر، فیلم Aquaman 2 از مجموع ۱۴۰ نقد، امتیاز پایین ۳۶٪ را از راتن تومیتوز بدست آورده، اما برخلاف آن، طرفداران و مخاطبان امتیاز خوب ۷۷٪ را به فیلم جدید دی‌سی داده‌اند. این آمار یک بار دیگر ثابت می‌کند که فیلم‌های ابرقهرمانی بیشتر از منتقدان، مخاطبان را از خود راضی نگه‌ می‌دارند. لازم به ذکر است که متاکریتیک نیز بر اساس ۲۹ نقد، نمره ضعیف ۴۴ را به آکوامن ۲ داده است.

فیلم Aquman 2

با در نظر گرفتن همه عوامل، اوضاع برای موموآ که نقش یکی از ابرقهرمان‌های محبوب دی‌سی را بازی کرده و همیشه سعی دارد نظر مثبت منتقدان را جلب کند، زیاد جالب به نظر نمی‌رسد. اوون گلیبرمن از ورایتی در این باره گفت:

این فیلم با تمام مبارزات و اکشن و در مقیاسی عظیم توسط کارگردان آن (جیمز وان) اجرا می‌شود، اما در عین حال چیز جالب و استانداردی درباره آن وجود ندارد.

Lovia Gyarkye از هالیوودریپورتر می‌گوید:

حتی بازیگران نیز از شدت مضحک بودن این دنباله، فرسوده به نظر می‌رسند.

در فیلم Aquaman 2، زمانی که یک قدرت باستانی آزاد می‌شود، آکوامن باید با یک شخص نه‌چندان شایسته برای محافظت از آتلانتیس و جهان در برابر ویرانی‌های غیرقابل برگشت متحد شود. علاوه بر جیسون موموآ که به نقش خود به عنوان آکوامن بازمی‌گردد، پاتریک ویلسون، امبر هرد، یحیی عبدالمتین دوم و رندال پارک دیگر بازیگران فیلم جدید دی‌سی را تشکیل می‌دهند. جانی ژائو نقش شخصیت جدید Stingray را بازی خواهد کرد، ایندیا مور در نقش کارشون و وینسنت ریگان نقش آتلان را ایفا می‌کند که قبلا گراهام مک تاویش در فیلم اول آکوامن آن را بازی کرده بود.


مطلب پیشنهادی:۱۰ اژدها قدرتمند در قاب سینما و تلویزیوناز «گودزیلا» تا «بازی تاج و تخت»
۱۰ اژدها قدرتمند در قاب سینما و تلویزیون


ده تا از بازی‌هایی که با ذهن ما بازی می‌کنن 

فیلم Avengers: Secret Wars به دو قسمت تقسیم می‌شود - ویجیاتو

source

توسط