با ظهور کسب‌وکارهای جدید که هر روز به بازار راه پیدا می‌کنند و کاهش تعداد مشتریان بالقوه، کسب‌وکارها بیش‌تر از هر زمان دیگری به یک وب‌سایت متمایز و عالی نیاز دارند تا بازدیدکنندگان را به‌سمت خود جذب کنند. یک ارائه‌دهنده میزبانی سرور مجازی و سرور اختصاصی می‌تواند به شما کمک کند تا این کار را با ارائه تجربه‌ای عالی به مشتریان خود انجام دهید.

مبین هاست به‌عنوان یکی از ارائه‌دهندگان خدمات هاستینگ، سرور مجازی و سرور اختصاصی در ایران، تضمین می‌کند که بسته به پلن انتخابی خود، از زمان بارگذاری سریع، امنیت بالا و حداقل خرابی ممکن برخوردار شوید.

مبین هاست چه خدماتی را ارائه می‌دهد؟

مبین هاست با ارائه خدمات مختلف به کسب‌وکارها و افراد کمک می‌کند تا پلتفرم‌ها و خدمات آنلاین خود را به سطح جدیدی ارتقا بدهند. در ادامه با برخی از خدمات ارائه‌شده توسط مبین هاست آشنا می‌شویم.

سرور مجازی در لوکیشن‌های متنوع

اگر می‌خواهید حداکثر بهره را از منابع سخت‌افزاری مانند پردازنده، رم و حافظه ذخیره‌سازی ببرید و نگران استفاده اشتراکی منابع با سایر کاربران نباشید، سرور مجازی یک انتخاب مقرون‌به‌صرفه و عالی است. با انتخاب سرور مجازی می‌توانید به منابع تخصیص‌یافته خودتان دسترسی داشته باشید و از مزایایی مانند آی‌پی‌ ثابت، امنیت و عملکرد بالاتر نسبت به هاست اشتراکی بهره ببرید.

مبین هاست انواع سرور مجازی در منطقه آمریکا، اروپا و ایران را ارائه می‌دهد. از این سرورهای مجازی می‌توان برای کاربردهای مختلفی مانند ترید، راه‌اندازی فروشگاه آنلاین یا میزبانی اپلیکیشن‌های تحت‌وب استفاده کرد و به‌لطف پشتیبانی فنی مستمر و به‌موقع، حتی اگر قبلا تجربه‌ای در استفاده از یک سرور مجازی نداشته باشید، می‌توانید کاربردهای مورد نیازتان را در پلن خریداری‌شده پیاده‌سازی کنید.

مبین هاست بهترین سرور مجازی ایران را ارائه می‌دهد که توسط معتبرترین دیتاسنترهای داخلی با سخت‌افزارهای کاملا به‌روز پشتیبانی می‌شود. با خرید VPS ایران می‌توانید به یک آی‌پی ثابت ایران دسترسی داشته باشید تا کاربرانی که از داخل کشور با وب‌سایت، اپلیکیشن یا کسب‌وکار شما در ارتباط هستند، حداکثر سرعت بارگذاری صفحه و کم‌ترین زمان تاخیر را تجربه کنند.

سرور مجازی مبین هاست از پشتیبانی 24 ساعته برخوردار است و در تمام روزهای هفته کارشناسان فنی آماده‌اند تا مانند یک هم‌تیمی مشکلات به‌وجود آمده را برطرف کنند. نرخ آپتایم سرورهای مجازی مبین هاست بسیار بالاست (99.9 درصد) و کم‌ترین میزان قطعی سرور را تجربه می‌کنید. امکان استفاده از سیستم عامل دلخواه شامل نسخه‌های مختلف ویندوز سرور یا توزیع‌های محبوب لینوکس وجود دارد.

مقیاس‌پذیری یکی از مزایای مهم سرورهای مجازی است که مبین هاست اهمیت زیادی به آن می‌دهد. شما می‌توانید منابع سخت‌افزاری سرور انتخابی خود را با توجه به روند رشد کسب‌وکارتان ارتقا دهید تا از وقوع تجربیات ناخوشایند برای بازدیدکنندگان جلوگیری کنید.

مبین هاست همچنین پلن‌های مقرون‌به‌صرفه را ارائه می‌دهد تا افرادی که برای کاربردهای خاص مانند ترید و کسب درآمد دلاری به‌صورت فریلنسری به یک راه‌حل قابل اطمینان نیاز دارند، بهترین گزینه را در دسترس داشته باشند.

سرور اختصاصی ایران و خارج و کولوکیشن

سرور اختصاصی برای وب‌مستران و صاحبان کسب‌وکارهای آنلاین که با رشد تصاعدی ترافیک مواجه هستند، یک انتخاب ایده‌آل به‌حساب می‌آید. سرور اختصاصی همچنین برای استارت‌آپ‌ها، ارائه‌دهندگان کلاس‌های آنلاین و سازمان‌های بزرگی که برای امور مالی یا محاسباتی خود به یک سرور خصوصی با سرعت پردازشی بالا نیاز دارند بسیار عالی است.

مبین هاست سرورهای اختصاصی را در لوکیشن‌های مختلف ارائه می‌دهد تا فضایی وسیع و منابع پردازشی قدرتمند را برای نگهداری و انجام محاسبات روی داده‌های خود در اختیار داشته باشید. سرورهای اختصاصی مبین هاست از پایداری بسیار بالا، سرعت کم‌نظیر و امنیت قابل اطمینان برخوردارند. با استفاده از یک سرور اختصاصی می‌توانید مطمئن باشید که در هر شرایطی، بهترین تجربه را به بازدیدکنندگان خود ارائه می‌دهید و در صورت بروز مشکل، در کم‌ترین زمان ممکن به پشتیبانی دسترسی دارید.

با خرید سرور اختصاصی ایران می‌توانید از عملکرد قوی و پشتیبانی عالی یکی از معتبرترین دیتاسنترهای ایرانی بهره‌مند شوید. سرور اختصاصی ایران مبین‌ هاست در یکی از دیتاسنترهای پارس آنلاین، آسیاتک یا زیرساخت اختصاصی خودتان ارائه می‌شود. علاوه‌براین، اگر از نظر بودجه محدودیت زیادی ندارید، می‌توانید به پلن‌های سرور اختصاصی خارج از کشور دسترسی داشته باشید.

مبین هاست سرورهای اختصاصی خارج خود را در لوکیشن کانادا، آلمان، فرانسه و فنلاند ارائه می‌دهد که با IP ثابت و لوکیشن 100% واقعی در دسترس شما قرار می‌گیرد. این سرورها نسبت به پلن‌های ایرانی هزینه بالاتری دارند اما در دیتاسنترهای آمریکایی و اروپایی با بالاترین سطح عملکرد و امنیت ارائه می‌شوند.

پس از انتخاب و خرید پلن مورد نظرتان، در‌صورتی‌که به پهنای باند یا منابع سخت‌افزاری بالاتری نیاز داشته باشید به‌راحتی می‌توانید درخواست ارتقا پلن خود را ثبت کنید تا در سریع‌ترین زمان کارشناسان فروش مبین هاست با شما تماس بگیرند و متناسب با نیاز فعلی و آینده شما، بهترین گزینه را معرفی کنند.

خدمات کانفیگ سرور

پیکربندی یا کانفیگ سرور یکی از اقدامات بسیار مهمی است که بازدهی بالاتر سرویس خریداری‌شده را تضمین می‌کند. با کانفیگ مناسب، وب‌مستران و مدیران وب‌سایت می‌توانند حداکثر بهره را از سرمایه‌گذاری‌های خود دریافت کنند. تیم فنی مبین هاست تا حد امکان تلاش کرده است تا در این زمینه با مشتریان خود تعامل داشته باشد. بنابراین، با انتخاب مبین هاست می‌توانید با حداقل منابع، حداکثر خروجی ممکن را به‌دست آورید و در هزینه‌های غیرضروری کسب‌وکارتان صرفه‌جویی کنید.

خدمات ثبت دامنه و هاست و SSL

مبین هاست یک سرویس میزبانی بسیار قوی را ارائه می‌دهد که شامل انواع هاست‌های اقتصادی، هاست مخصوص وردپرس، لینوکس و ووکامرس می‌شود. همچنین امکان خرید و ثبت دامنه‌ها در کنار پلن‌های میزبانی مختلف وجود دارد تا تمام کارهای مربوط به راه‌اندازی کسب‌وکار آنلاین خود را با سرعت و سهولت بالا انجام بدهید.

علاوه‌براین، مبین هاست گواهینامه SSL را ارائه می‌کند که با خرید آن می‌توانید امنیت وب‌سایت و داده‌های کاربران خود را تا حد چشم‌گیری افزایش دهید. گواهینامه‌های SSL بسته به پلن‌های انتخاب‌شده به‌صورت رایگان یا با دریافت هزینه‌ای مقرون‌به‌صرفه قابل تهیه هستند و از داده‌های حساس که مهم‌ترین سرمایه کسب‌وکار شما به‌حساب می‌آید محافظت می‌کنند.

چرا مبین هاست را انتخاب کنیم؟

مبین هاست در طی چندین سال فعالیت خود تلاش کرده است با به‌کارگیری تجربیات نیروهای متخصص و دانش به‌روز در این حوزه، بهترین خدمات مرتبط با سرور مجازی، سرور اختصاصی و هاستینگ را به مشتریان خود ارائه بدهد. مبین هاست مفتخر است که به‌عنوان یک هم‌تیمی دلسوز و متعهد گام‌به‌گام در کنار مشتریان خود حرکت می‌کند تا امکان راه‌اندازی یک کسب‌وکار آنلاین کارآمد را داشته باشند.

مبین هاست از زیرساخت فنی به‌روز و هم‌تراز با بهترین ارائه‌دهندگان در دنیا بهره می‌برد که شامل سخت‌افزارهای قدرتمند و دیتاسنترهای معتبر در نقاط مختلف جهان می‌شود. این امر باعث شده است تا مشتریان زیادی با کاربردهای مختلف از سرورهای مجازی و اختصاصی مبین هاست استفاده کنند.

قطعی دسترسی به اپلیکیشن یا وب‌سایت، سرعت بارگذاری پایین، مشکلاتی مانند خرابی هارد یا عدم دانش کافی برای پیکربندی سرورها از جمله چالش‌های مهم در این حوزه هستند که می‌تواند روی تجربه مشتری و کاربران وب‌سایت یا اپلیکیشن تاثیرات منفی قابل توجهی داشته باشد. مبین هاست این مسئولیت سنگین را برعهده گرفته است تا با پشتیبانی موثر و مستمر، پایش دقیق زیرساخت‌های سخت‌افزاری و نرم‌افزاری و به اشتراک گذاری دانش فنی، به مشتریان خود کمک کند تا از استرس و سردرگمی‌ها به‌ دور باشند.

source

توسط wikiche