در سفر به پاریس برای خرید کجا بریم؟ شهر پایس پایتخت کشور فرانسه بزرگترین کشور اروپا به شمار می‌آید که یکی از معروف‌ترین شهرهای دنیا است و گردشگران بسیار زیادی سالانه برای سفر شهر پاریس را انتخاب می‌کند. عمده افرادی که به پاریس سفر می‌کنند، علاوه بر بازدید از مراکز دیدنی و تفریحی این شهر، پاریس را برای خرید انتخاب کردند. در این شهر زیبا و دیدنی مراکز خرید متنوعی از لوکس‌ترین تا ارزان قیمت‌ترین وجود دارد. در این راهنما می‌خواهیم لیستی از بهترین مراکز خرید پاریس از لوکس‌ترین تا ارزان‌ترین آنها را در اختیارتان قرار دهیم.

همچنین بخوانید :

شهر پاریس از جمله بهترین شهرهای اروپایی برای خرید است که هر آنچه که بخواهید از شیر مرغ تا جان آدمیزاد را می‌توانید در بهترین مراکز خرید این شهر تهیه کنید. این شهر زیبا همچون سایر شهرهای دنیا دارای بازارها و مراکز خرید زیادی است که هم در میان آنها می‌توانید انواع بازارهای لوکس و هم ارزان قیمت را پیدا کنید بدون شک برای گردشگران پیدا کردن بهترین مراکز خرید در شهر پاریس کمی کار سخت و دشواری خواهد زیرا که شناخت کافی از بازارها و مراکز خرید پاریس ندارند. اگر شما هم تصمیم دارید به پاریس سفری داشته باشید با ما همراه شوید تا شما را با مراکز خرید لوکس و ارزان قیمت این شهر توریستی بزرگ آشنا کنیم.

فهرست مطالب

لیست مراکز خرید پاریس از لوکس ترین تا ارزان ترین

مراکز خرید پاریس از لوکس ترین تا ارزان ترین
لیست مراکز خرید پاریس از لوکس ترین تا ارزان ترین

شهر پاییز همچون نیویورک، لندن و میلان از مهمترین مراکز مد جهان برای خریدهای مفصل و مجلل به شمار می‌آید. تعداد بسیار زیادی مرکز خرید و مغازه کوچک و فروشگاه‌های متنوع در پاریس وجود دارند که مورد توجه و علاقه گردشگران زیادی هستند.

با توجه به متنوع بودن و تعداد بالای مرکز خریدهای شهر پاریس برای اینکه خریدی راحت‌تر داشته باشید لیستی از این مراکز خرید را تهیه کرده و در ادامه در اختیارتان قرار داده‌ایم. مرکز خریدهایی که در ادامه به آنها اشاره کرده‌ایم بر اساس محدوده قیمت و اجناس آنها به دسته‌بندی‌های لوکس و ارزان قیمت تقسیم شدند.

همچنین بخوانید :

1- گالری لافایت

گالری لافایت از بهترین مراکز خرید پاریس
آشنایی با مراکز خرید لوکس در پاریس

یکی از لوکس‌ترین و شناخته شده‌ترین مراکز خرید شهر پاریس، گالری لافایت است که در این مرکز خرید ۳۵۰۰ برند بین المللی باکیفیت بسیار بالا به فروش می‌رسند. تنوع اجناسی که از این مرکز خرید می‌توانید تهیه کنید بسیار بالا در مرکز خرید لافایت شهر پاریس شما می‌توانید انواع لباس، جواهرات، ساعت، لوازم آرایشی و زیبایی را از برندهای مطرح دنیا تهیه نمایید.

  • آدرس : Galeries Lafayette Paris Haussmann
  • ساعت کاری: دوشنبه تا شنبه از ساعت ۹ و نیم صبح تا ۸ و نیم شب و روزهای یکشنبه از ۱۱ صبح تا ۷ شب

2- مرکز خرید بن مارشه

مرکز خرید بن مارشه پاریس
معرفی مرکز خرید بن مارشه

یکی دیگر از بهترین و لوکس‌ترین مراکز خرید شهر پاریس مرکز خرید بن مارشه است که در فاصله ۱۰ دقیقه‌ای از باغ لوکزامبورگ واقع شده است.

این مرکز خرید که یکی از بزرگترین فروشگاه‌های پاریس به شمار می‌آید که دارای تنوع اجناس بسیار بالایی است. در مرکز خرید بن مارشه لباس‌های طراحان مشهوری مانند:  مارک ژاکوب، لوازم آرایش و بهداشتی از برندهایی نظیر بای ترِی یا لامِر را می‌توانید با کیفیت بسیار بالایی تهیه کنید همچنین در این مرکز خرید فروشگاه‌های عرضه کننده جواهراتی از برند کارتیه نیز فعالیت دارند.

  • ساعت کاری: هر روز از ساعت ۱۰ صبح تا ۸ شب باز است. البته پنجشنبه‌ها و جمعه‌ها این زمان تا ساعت ۸ و ۴۵ دقیقه شب

3- مرکز خرید بوگرنل

مرکز خرید بوگرنل از بزرگترین مراکز خرید پاریس
لذت خرید در پاریس در مرکز خرید بوگرنل

از جمله مراکز خرید لوکس در پاریس که دارای ساختمانی منحصر به فرد و جذاب می‌باشد مرکز خرید بوگرنل است . این مرکز خرید به سه جزیره مجزا تقسیم شده است. اولین جزیره در مرکز خرید بوگرنل، جزیره مگنتیک است که در فروشگاه های این جزیره می‌توانید لباس‌هایی از برترین طراحان مُد مانند: اِگل، مایکل کورس، زادیگ اند ولتیر را مشاهده کنید. همچنین در این بخش از مرکز خرید لوکس بوگرنل پاریس فروشگاه‌های عرضه کننده برندهای معتبری همچون: اچ اند ام، سلیو و زارا فعال هستند. در ضمن بوتیک‌های فروش لوازم آرایش و بهداشتی لوکس مثل آگاتا و گرلِن نیز در این بخش می‌باشند.

جزیره دومی که در مرکز خرید تجاری لوکس و گران قیمت بوگرنل پاریس قرار دارد، جزیره پانورامیک است که در این بخش فروشگاه‌هایی از برند مارک و اسپنسر در چهار طبقه حضور دارند. جزیره سوم یعنی جزیره سیتی هم مختص خدمات رفاهی این مرکز تجاری می‌باشد.

راه‌های دسترسی

  • آدرس:  2 Boutique, Rue Linois, 75015 Paris, France
  • ساعت کاری: دوشنبه تا شنبه از ساعت ۱۰ صبح تا ۸ و نیم شب

امکانات 

  •  رستوران
  • دفتر پست
  • دستگاه‌های عابر بانک
  • سینما

4- مرکز خرید پرنتام اُسمان

مرکز خرید پرنتام اُسمان از لوکس ترین مراکز خرید پاریس
مرکز خرید پرنتام اُسمان

از دیگر لوکس‌ترین مراکز خرید شهر پاریس می‌توان به مرکز خرید پرنتام اُسمان اشاره کرد که فاصله چندان زیادی با اپرا گارنیه پاریس ندارد.

فروشگاه‌هایی که در این مرکز خرید وجود دارند عرضه کننده برندهای اجناس لوکس و لوازم آرایشی می‌باشند به طور کلی فروشگاه‌های این مرکز خرید به سه بخش موضوعی پرنتام مد، پرنتام زیبایی و پرنتام مردان تقسیم بندی شدند.

در بخش پرنتام مد مرکز خرید پرنتام اُسمان  برندهایی مانند دولچه و گابانا و کارن میلن عرضه می‌شوند. در بخش پرنتام زیبایی فروشگاه‌های عرضه کننده برندهایی مانند: وُگ و لورا مرسیه فعالیت دارند و در بخش سوم سعنی پرتنام مردان هم برندهای آرمانی و لیوایز فعال هستند.

  • ساعت کاری: از شنبه تا پنجشنبه بین ساعات ۹:۳۵ صبح تا ۸ شب( جمعه‌ها تا ساعت ۸:۴۵ )
همچنین بخوانید :

5- مرکز خرید کاروسل دو لوور

مرکز خرید کاروسل دو لوور پاریس
بهترین زمان برای خرید از مرکز خرید کاروسل دو لوور

آخرین مرکز خرید لوکس و گران قیمتی که در شهر پاریس می‌خواهیم به شما معرفی کنیم، مرکز خرید کاروسل دو لوور است که در نزدیکی موزه‌ای با همین نام واقع شده است.

در این مرکز خرید لوکس و زیبا بوتیک‌های طراحان مد، بوتیک‌های لوازم آرایشی و بهداشتی، بوتیک‌های مولتی‌مدیا و سرگرمی، بوتیک‌های دکوراسیون فعالیت دارند. در واقع باید بگوییم که مرکز خرید کاروسل دو لوور پاریس عهده دار نمایندگی برندهای معتبر بین المللی می‌باشد.

  • ساعت کاری: دوشنبه تا یکشنبه بین ساعات ۱۰ صبح تا ۸ شب

6- فروشگاه لی BHV/ ماریس

لیست مراکز خرید ارزان قیمت پاریس
لیست مراکز خرید ارزان قیمت پاریس

همانطور که در بخش مقدمه هم اشاه کردیم تنوع مراکز خرید در شهر زیبا و دیدنی پاریس بسیار زیاد می‌باشد. مجموعه مرکز خریدهای این شهر در دسته بندی‌های مختلف لوکس و ارزان قیمت وجود دارند که شما با توجه به سلیقه و بودجه خود به راحتی می‌توانید از هر یک از این مراکز خرید، کالاهایی که دوست دارید را تهیه کنید.

قبل تر لیستی از لوکس‌ترین مراکز خرید شهر پاریس را به شما معرفی کردیم، حال در ادامه این مقاله می‌خواهیم اشاره مختصری هم به چند مورد از معروفترین و محبوب‌ترین مراکز خرید ارزان قیمت پاریس داشته باشیم که یکی از شناخته شده‌ترین آنها فروشگاه لی BHV/ ماریس می‌باشد.

این فروشگاه که یکی از محبوب‌ترین و مقرون به صرفه‌ترین فروشگاه‌های پاریس است در کنار میدان معروف هتل دویل قرار دارد فروشگاه لی BHV/ ماریس یک ساختمان چند طبقه است که که در آنجا انواع لباس، کیف و کفش با قیمت‌های شگفت‌انگیزی به فروش می‌رسند.

نکته جالب در رابطه با اجناس عرضه شده این مرکز خرید این است که تنها به پوشاک و لباس اختصاص ندارد و شما می‌توانید لوازم خانگی به انواع غذاهای بین‌المللی را در فروشگاه‌های این مرکز خرید تهیه کنید.

  • آدرس: ۵۲ Rue de Rivoli, 75004 Paris
  • ساعت کاری: دوشنبه تا شنبه، از ساعت ۱۰ صبح تا ۸ شب؛ یکشنبه‌ها از ساعت ۱۱ صبح تا ۷ شب

7- فروشگاه ناف ناف

خریدی مقرون به صرفه از فروشگاه ناف ناف پاریس
فروشگاه ناف ناف پاریس

از دیگر فروشگاه‌های محبوب برای خرید در پاریس با قیمت بسیار مناسب فروشگاه ناف ناف است که منحصراً به لباس‌های زنانه اختصاص دارد و از قیمت مناسب و کیفیت بسیار بالایی نیز برخوردار می‌باشند.

در فروشگاه‌های این مرکز خرید شما با هر سلیقه و بودجه‌ای که داشته باشید می‌توانید بهترین خرید را انجام دهید و دست خالی برنگردید اجناسی که در فروشگاه ناف ناف به فروش می‌رسند بسیار مقرون به صرفه و قیمت مناسب هستند.

  • آدرس: ۶۳ Rue de Rivoli, 75001 Paris
  • ساعت کاری: دوشنبه تا شنبه از ساعت ۱۰ صبح تا ۸ شب؛ یکشنبه از ساعت ۱۱ صبح تا ۷ شب
همچنین بخوانید :

8- فروشگاه سی یو سون

برترین مرکز خرید ارزان در پاریس
برترین مرکز خرید ارزان در پاریس

اگر علاقه زیادی به سبک لباس‌های پاریسی دارید اما هزینه خرید لباس‌های لوکس و گران قیمت را ندارید می‌توانید برای خریدی مقرون به صرفه به فروشگاه سی یو سون پاریس سر بزنید.

در فروشگاه‌های این مرکز خرید می‌توانید لباس‌های غیر رسمی را که هم برای استفاده روزانه مناسب هستند و هم رنگ و بویی از استایل پاریسی دارند با قیمت بسیار مناسب تهیه کنید.

  • آدرس: ۳۸b Rue de Rivoli, 75004 Paris
  • ساعت کاری: همه روزه از ساعت ۱۰ صبح تا ۸ شب؛ یکشنبه و سه‌شنبه از ساعت ۱۱ صبح تا ۷ بعدازظهر

9- فروشگاه مونوپریکس

فروشگاه مونوپریکس پاریس
فروشگاه مونوپریکس

یکی از دیگر محبوب‌ترین و ارزان قیمت‌ترین مراکز خرید شهر پاریس که برای خرید سوغاتی‌های خاص و تکرار نشدنی نیز بهترین گزینه می‌باشد فروشگاه مونوپریکس است.

در این مرکز خرید شما می‌توانید علاوه بر انواع لباس‌های شیک، کت، تاپ و شلوار که قیمت بسیار مناسب و مقرون به صرفه‌ای دارند خوراکی‌های خوشمزه، اسباب بازی و لوازم خانه را نیز با قیمتی بسیار مناسب خریداری کنید.

  • آدرس: ۱۶۴ Rue du Temple, 75003 Paris
  • ساعت کاری: دوشنبه تا شنبه، از ساعت ۸ صبح تا ۱۱ شب؛ یکشنبه از ساعت ۹ صبح تا ۷:۳۰ شب

10- فروشگاه سلیو

تنها مرکز خریدی که در پاریس عرضه کننده پوشاک مردانه می‌باشد فروشگاه سلیو است که در سال ۱۹۸۵ تاسیس شد.

این فروشگاه که یکی دیگر از محبوب‌ترین و ارزان قیمت‌ترین فروشگاه‌های پاریس برای خرید به شمار می‌آید در تمام دنیا دارای شعبات زیادی است.

مرکز خرید ارزان قیمت سلیو پاریس سال‌های زیادی است که در زمینه مد و پوشاک فعالیت دارد و شهرت بسیار خوبی را به دست آورده است و عرضه کننده انواع شلوار جین، تیشرت و کت و شلوار  مطابق مد روز با قیمت باورنکردنی و بسیار مناسب می‌باشد.

  • آدرس: Forum des Halles, Rue Rambuteau Rue de l’Equerre CC Forum des Halles, Niveau 3, 75001 Paris
  • ساعت کاری: دوشنبه تا شنبه از ساعت ۱۰ صبح تا ۸:۳۰ شب؛ یکشنبه‌ها از ساعت ۱۱ صبح تا ۷ شب
همچنین بخوانید :

سوالات متداول معرفی بهترین مراکز خرید پاریس از لوکس ترین تا ارزان ترین

1لوکس ترین مراکز خرید پاریس کدامند؟

گالری لافایت، مرکز خرید بن مارشه، مرکز خرید بوگرنل، مرکز خرید پرنتام اُسمان و مرکز خرید کاروسل دو لوور

2ارزانترین مراکز خرید در پاریس کدامند؟

فروشگاه لی BHV/ ماریس، فروشگاه ناف ناف، فروشگاه سی یو سون، فروشگاه مونوپریکس و فروشگاه سلیو

3بهترین مراکز خرید پاریس برای لباس های مردانه و زنانه کدامند؟

فروشگاه سلیو و فروشگاه ناف ناف بهترین مراکز خرید پاریس برای لباس های مردانه و زنانه می باشند.

جمع بندی

درست است که قیمت کالاهای عرضه شده در مراکز خرید و بازارهای پاریس کمی گران است اما از طرفی فروشگاه‌های معتبری در این شهر وجود دارد که مطمئن خواهید بود خریدی بدون نقص را از آنها انجام خواهید داد.کالاهایی که از بهترین مراکز خرید لوکس و ارزان قیمت پاریس تهیه می‌کنید از نظر کیفیت بسیار بالا می‌باشد و تنوع زیادی هم دارند. بنابراین، شما با هر نوع سلیقه و بودجه‌ای که در اختیار داشته باشید خیلی راحت می‌توانید در شهر پاریس کالایی که دوست دارید را از بهترین و معتبرترین برندهای روز دنیا با قیمت مد نظرتان تهیه کرده و از کیفیت آن خیالتان راحت باشد. به خاطر داشته باشید که پاریس شهری از دیار مد و فشن است که آوازه‌های بهترین مراکز خرید آن به گوش همگان رسیده است. حتی اگر، شما از آن دسته افرادی باشید که علاقه چندان زیادی به خرید کردن و گشت و گذار در مراکز خرید و بازارها را نداشته باشید بدون شک در پاریس به دیدن مراکز خرید این شهر زیبا علاقه پیدا خواهید کرد و جذب آنها می‌شوید.

مجموعه مراکز خرید در پاریس تعداد بسیار بالایی دارند که در دسته‌بندی لوکس‌ترین، ارزان‌ترین و قیمت مناسب‌ترین تقسیم بندی شدند ما سعی کردیم تا در این مقاله شما را با چند مورد از لوکس‌ترین مراکز خرید و مراکز خریدهای ارزان شهر پاریس همچون: گالری لافایت، مرکز خرید بن مارشه، مرکز خرید بوگرنل، مرکز خرید پرنتام اُسمان و مرکز خرید کاروسل دو لوور، فروشگاه لی BHV/ ماریس، فروشگاه ناف ناف، فروشگاه سی یو سون، فروشگاه مونوپریکس و فروشگاه سلیو آشنا کنیم تا با توجه به شرایطی که دارید (سلیقه و بودجه مد نظرتان) بهتر و راحت‌تر بتوانید در سفر به پاریس مرکز خرید مورد نظرتان را انتخاب کنید.

آیا تا به حال به شهر زیبا و دیدنی پاریس سفر کرده‌اید؟ تجربه خرید از بهترین مراکز خرید پاریس را داشته اید؟ به نظر شما برای خرید سوغات و یادگاری کدامیک از مراکز خرید لوکس و مراکز ارزان قیمت در پاریس گزینه مناسبی می‌باشند؟

منتخب کاربران

source

توسط wikiche