جذاب‌ترین اتاق‌های فرار کرج کدامند؟ این روزها یکی از دغدغه‌هایی که مردم برای تفریحات خود با آن دست و پنجه نرم می‌کنند رفتن به بهترین اتاق فرارها می‌باشد. اتاق فرارها در حقیقت مجموعه‌ای از سناریوهای ترسناک و دلهره آور و ماجراجویانه هستند که در محیطی بسیار مهیج فراهم شده و در مدت زمان کوتاهی به یکی از بهترین سرگرمی‌ها در کل دنیا تبدیل شده است. از میان اتاق فرارهای ایران، اتاق فرارهای کرج در لیست پرطرفدارترین و بهترین اسکیپ روم‌ها قرار گرفته است و ما امروز تصمیم داریم تا شما را با چندی از بهترین و جذاب‌ترین اتاق فرارهای کرج آشنا کنیم.

همچنین بخوانید :

از میان بازی‌های دسته جمعی و دورهمی در چند سال اخیر اتاق فرارها رقیب سرسختی برای بازی‌های کامپیوتری شدند و طرفداران بسیار زیادی پیدا کردند که هر روزه بر تعداد آنها نیز افزوده می‌شود. این مجموعه تفریحی در واقع محیطی است که به شما امکان سپری کردن لحظاتی مهیج همراه با ترس را می‌دهد و به شما کمک می‌کند تا بعد از تجربه یک اتاق فرار حرفه‌ای متوجه شوید که تا چه حد از حجم انرژی منفی و فشار روانی شما کاسته شده است.

فهرست مطالب

لیست اتاق فرارهای کرج

لیست اتاق فرارهای کرج
لیست اتاق‌های فرار کرج

استان البرز و شهر کرج چند سالی است که از تهران جدا شده و به عنوان مرکز استان خیلی بزرگتر از قبل شده است به همین خاطر باعث شده است تا فرصتی استثنایی برای طراحان اتاق فرار به وجود آید. زیرا در این شهر باغ، ویلا و مکان‌های خاص و هیجان انگیز بسیاری وجود دارد که برای طراحی اتاق فرار گزینه‌های مناسبی هستند.

اگر شما هم دوست دارید در یکی از همین روزها تجربه هیجان‌انگیز اتاق فرار را بدست آورید و در شهر کرج به دنبال بهترین گزینه است با ما تا انتهای این مقاله همراه باشید تا شما را با مجموعه‌ای از بهترین اکسیپ روم‌ها در شهر کرج آشنا کنیم و اطلاعات هر یک از آنها را در اختیارتان قرار دهیم تا راحتر بتوانید از میان آنها ژانر مورد علاقه خود را انتخاب کنید.

همچنین بخوانید :

1- اتاق فرار اویجا از بهترین اتاق فرارهای کرج

اتاق فرار اویجا کرج
معرفی اتاق فرار اویجا

یکی از معروف‌ترین و شناخته شده‌ترین اسکیپ روم‌های کرج اتاق فرار اویجا است که به دلیل داشتن فضای اسلشری که دارد میزان دلهره و ترس چندین برابری ایجاد می‌کند. این اتاق فرار که در ژانر ترسناک فعالیت دارد دارای ظرفیت ۵ تا ۱۲ نفر می‌باشد و مدت زمان بازی در این اتاق فرار ۹۰ دقیقه است.

سناریوی بازی در اتاق فرار اویجا  بدین کونه است که شما قرار است در آنجا احضار روح انجام دهید. نیمه‌های شب با تاریکی و سکوتی که فقط صدای جغد آن را شکسته به همان عمارت متروک مخوفی که انتظارش را کشیده‌اید می‌روید و با عبور از پرچین کوتاه عمارت نیاز به توان روحی بالایی دارید چرا که قرار است شما در این خانه متروکه احضار روح کنید.

بدون شک تجربه تفریح دسته جمعی در این اتاق فرار شما را به سرحد هیجان و ترس می‌رساند و فضاسازی حرفه‌ای و سناریوی مرموز باعث می‌شود تا شما واقعیت را در این اتاق فراموش کرده و به همین دلیل بالاترین امتیازها را کسب کنید.

  • آدرس: کرج، گلشهر، بلوار هوشیار، بین کوچه ۱۰متری بهار و مسعود

2- اتاق فرار ضد از ترسناکترین اتاق فرارهای کرج

اتاق فرار ضد کرج
ژانر اتاق فرار ضد چیست؟

یکی دیگر از اتاق فرارهای کرج که دارای ژانر ترسناک می‌باشد اتاق فرار ضد است. زمان بازی در این اسکیپ روم ۸۰ دقیقه و ظرفیت بازیکنان ۴ تا ۱۰ نفر می‌باشد. این اسکیپ روم یک درام ترسناک کامل است که با موسیقی، دکور، زمینه خاص و بی‌نظیری که دارد محیطی کاملا متفاوت را برای بازیکنان ایجاد کرده است.

سناریوی اسکیپ رون ضد به این شکل است که یک دلباخته تئاتر که بسیار ماهر و با تجربه و مشهور است شما را به یک نمایش بی‌نظیر در تئاتر ملل دعوت خواهد کرد شاید تا به اینجای کار همه چیز عادی باشد اما باید بدانید کسی که شما را به تئاتر دعوت کرده بازیگر نقش اول یعنی ماهرخ جاوید است.

این اتاق فرار به جرات از جمله اتاق فرارهای درام وحشتناک تمام عیار است که در آنجا می‌توانید یک تجربه عالی را به دست آورید.

  • آدرس: کرج، گوهردشت، سه راه گوهردشت،بلوار یادگار امام، انتهای یاسر ۷ ،خانه ویلایی،پلاک ۵
همچنین بخوانید :

3- اتاق فرار پلیر

اتاق فرار پلیر کرج
ظرفیت اتاق فرار پلیر

یکی دیگر از اتاق فرارهای جذاب در کرج که در ژانر ترسناک فعالیت دارد اتاق و پلیر است. این اتاق فرار دارای ظرفیت ۴ تا ۱۰ نفر می‌باشد و مدت زمان بازی حدود ۹۰ دقیقه است.

اتاق فرار پلیر به دلیل ژانر ترسناکی که دارد افراد زیادی را به خود جذب می‌کند از ویژگی‌های این اسکیپ روم می‌توان به آکتور، دکوراسیون و جزئیات بی‌نظیر آن اشاره کرد که توانسته به خوبی ترس و استرس را در بازیکنان القا کند.

سناریویی که در اتاق فرار پلیر باید آن را بازی کنید در واقع بازی‌های ویدیویی هستند که همیشه به دلیل جذابیت زیادی که دارند افراد فراوانی را به خود جذب می‌کند. در این اتاق نوبت به بازی در دنیای واقعی است و شما به یک بازی نیمه تمام دعوت خواهید شد که باید آن را در تایم ۹۰ دقیقه به پایان برسانید تا بتوانید امتیاز ۱۰۰ از بازی را دریافت کنید.

  • آدرس: کرج، گلشهر، بلوار پونه، قبل از دور برگردان بلوار پونه

4- اسکیپ روم دات آی آر، از هیجان انگیزترین اتاق فرارهای کرج

اسکیپ روم دات آی آر کرج
مجموعه اسکیپ روم دات آی آر

از جمله بزرگترین مجموعه‌های شناخته شده اتاق فرار در کرج که دارای سناریوهای متعددی در محیط‌های بسیار حرفه‌ای می‌باشد اسکیم روم دات آر است. این  مجموعه فعالیت‌های خود را از سال ۱۳۹۴ آغاز کرده و انواع بازی‌های ماجراجویانه و معماهای چالش برانگیز را ارائه می‌دهد.

در این مجموعه تفریحی، اتاق فرارهای مختلفی وجود دارند که شما با توجه به علایق خود می‌توانید هر یک از این اتاق فرارها را انتخاب کرده و به بازی در آنها همراه دوستان خود مشغول شوید.

از جمله اتاق فرار‌هایی که توسط اسکیپ روم دات آر در کرج ارائه می‌شود اتاق فرارهای دهکده مرگ(ویژه گروه های ۴ تا ۸ نفره با ژانر ترسناک)، اتاق فرار جنون( ژانر ترسناک برای گروه های ۴ تا ۷ نفر)، اسکیپ روم اغما(ژانر ترسناک برای گروه های ۴ تا ۷ نفر)، اسکیپ روم مرتاض( ژانر ترسناک برای گروه های ۴ تا ۸ نفر)، اتاق فرار لیمیا( ژانر ترسنک برای گروه های ۴ تا ۱۰ نفره)، اسکیپ روم پارانویا( ژانر ترسناک برای گروه های ۴ تا ۶ نفره) و اتاق فرار بازی آخر (قمارباز)( ژانر دلهره آور برای گروه های ۴ تا ۶ نفره) اشاره کرد.

  • آدرس: کرج، گوهردشت، خیابان اصلی، نبش چهارم شرقی، جنب ساختمان همسفر، پلاک ۱۰۰، واحد ۳
  • تلفن: ۰۲۶۳۲۵۶۱۰۵۴
همچنین بخوانید :

5- اتاق فرار پازل روم

اتاق فرار پازل روم کرج
هیجان و تفریح در اتاق فرار پازل روم

از دیگر جذاب‌ترین اتاق فرارهای کرج می‌توان به اتاق فرار پازل روم اشاره کرد مجموعه‌ای که از سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرده و تا به امروز چند سناریوی جذاب را در محیطی کاملاً حرفه‌ای پیاده‌سازی کرده است. در مجموعه می‌توانید از اتاق فرار همخون که در ژانر ترسناک فعالیت دارد و برای گروه ۴ تا ۱۰ نفره  طراحی شده و همچنین اسکیپ روم طمع که آن نیز برای گروه‌های 4 تا 10 نفر در ژانر ترسناک طراحی شده استفاده کرده و لذت ببرید.

  • آدرس: کرج ,خیابان شهید بهشتی , دهقان ویلای اول و دوم , روبه رو امیران
  • تلفن: ۰۹۱۲۸۶۵۵۶۸۴

6- اتاق فرار میز روم از جذابترین اتاق فرارهای کرج

اتاق فرار میز روم کرج
حل معما در اتاق فرار میز روم

از جمله جذابترین اتاق فرارهای کرج که در ژانر معمایی فعالیت دارد اتاق فرار میز روم است. در این مجموعه شما باید برای نجات دادن دوستان خود که با مراجعه به کارگان نجاری گم شده‌اند معماهای مختلفی که همگی در محیطی پر از استرس، هیجان و ترس ارائه می‌شوند را حل کنید تا بتوانید دوستان خود را پیدا کرده و به بازی خاتمه دهید.

مدت زمان بازی در اسکیپ روم میز 70 دقیقه است و برای گروه‌های 4 تا 8 نفره طراحی شده است.

  • آدرس: کرج , بلوار باغستان ,نبش بوستان۷ ,جنب داروخانه
  • تلفن: ۰۹۱۰۱۵۴۷۶۰۸

7- اتاق فرار ایلوژن

اتاق فرار ایلوژن کرج
معرفی اتاق فرار ایلوژن

یکی دیگر از مجموعه اسکیپ روم‌های کرج که ارائه دهنده بازی‌های معمایی در فضایی مهیج می‌باشد اتاق فرار ایلوژن است که در سال ۱۳۹۸ فعالیت خود را آغاز کرده است این اسکیپ روم دارای اتاق فرارهای متنوعی همچون اتاق فرار گرگینه، اتاق فرار نفرین خانوادگی و اسکیپ روم ناشناخته می‌باشد.

  • آدرس: کرج، رجایی شهر، خیابان اصلی ، نبش یازدهم شرقی
  • تلفن: ۳۴۴۳۳۲۹۳ ۲۶ ۰

8- اتاق فرار دورگا

اتاق فرار دورگا کرج
اتاق فرار دورگا کجاست؟

برای بازی در این اتاق فرار نیاز به دقت بسیار زیاد به جزئیات بازی می‌باشد. اتاق فرار دورگا که یکی دیگر از جذاب‌ترین اتاق فرارهای کرج است و همانطور که از اسمش مشخص است بسیار مرموز و پیچیده می‌باشد دارای ظرفیت ۴ تا ۱۲ نفر است و در ژانر ترسناک فعالیت می‌کند.

مدت زمان بازی در مجموعه اسکیپ روم دورگا کرج ۹۰ دقیقه است و شدت و میزان ترس در این اتاق فرار به قدری است که ما پیشنهاد می‌کنیم اگر تا به حال تجربه بازی در اتاق فرارهایی با ژانر ترسناک را ندارید اصلاً به سراغ این اتاق فرار در کرج نروید.

سناریو اینگونه است که شما برای تعطیلات به دیدار خانواده خود که در روستای اجدادیتان هستند می‌روید جمعیت این روستا همراه با خانواده شما ۲۰ نفر است که همه اعضای آن دین زرتشتی دارند.

  •  آدرس: کرج، شاهین ویلا، ۱۶ متری حیدری، مدرس جنوبی

9- اتاق فرار شیفت شب

اتاق فرار شیفت شب کرج
اطلاعات اتاق فرار شیفت شب

از دیگر اسکیپ روم‌های کرج که در ژانر ترسناک فعالیت می‌کند اتاق فرار شیفت شب است که زمان بازی در این مجموعه ۹۰ دقیقه است و تعداد بازیکنانی که مجاز به انجام بازی در این اتاق فرار می‌باشند ۴ تا ۱۰ نفر می‌باشد.

سناریویی که در این اتاق فرار اجرا می‌شود در یکی از مخوف‌ترین مکان‌هایی که ما تمایلی به ورود به آن نداریم (سردخانه) برگزار می‌شود. بازی از این قرار است که یکی از دوستان شما تنها پرسنل شیفت شب سردخانه‌ای است و اکنون برای او مشکلی به وجود آمده که از شما تقاضای کمک کرده است این در حالی است که ورود شما به این شیفت و سردخانه کاملاً غیرقانونی می‌باشد.

در این مجموعه اتاق فرار شما ترس و هیجان را به طور همزمان تجربه خواهید کرد چرا که از نظر فضاسازی، طراحی معما و داستان در سطح فوق العاده‌ای قرار دارد بنابراین پیشنهاد می‌کنیم اگر دنبال اتاق فراری جذاب هستید که خاطره‌ای فراموش نشدنی و حسی متفاوت را تجربه کنید حتما سری به این اسگیپ روم در کرج بزنید.

  •  آدرس: کرج، شاهین ویلا، خیابان دوم غربی زیرزمین تجاری(باشگاه ترافیک) انتهای راهرو

10- اتاق فرار مردگان متحرک

اتاق فرار مردگان متحرک
اتاق فرار مردگان متحرک

یکی از اتاق فرارهای کرج که دارای ظرفیت ۴ تا ۱۲ نفر است، اتاق فرار مردگان متحرک می‌باشد. این اتاق فرار نیز در ژانر ترسناک فعالیت دارد و زمان بازی حدوداً ۹۰ دقیقه می‌باشد. اسکیپ روم مردگان از جمله ترسناک‌ترین اتاق فرارهای کرج به حساب می‌آید که به شکلی حرفه‌ای و با تمامی جزئیات طراحی شده است. تمام قسمت‌های اتاق فرار مردگان متحرک از نورپردازی، دکوراسیون، صداگذاری، لی گیم و غیره همگی به گونه‌ای طراحی شده‌اند که بتوانند به خوبی شرکت‌کنندگان را به سمت ترس، استرس و هیجان بکشانند.

نقش شما در اتاق فرار مردگان متحرک نجات یافتگان است سنارریو اینگونه است که به وسیله فرماندار دعوت به آزمایشگاهی خواهید شد که در این آزمایشگاه توسط دکتر آزمایش‌های گوناگونی صورت می‌گیرد و این بار قرار است آزمایشی جهت چگونگی تبدیل زامبی به انسان انجام شود.

آزمایش‌ها به دست می‌آید در حافظه دکتر ذخیره خواهد شد و فرماندار به کمک شما برای یافتن اطلاعات نیاز دارد.

  • آدرس: کرج، گلشهر، متروی گلشهر، پونه غربی،  خیابان شایسته، بن بست دوم
همچنین بخوانید :

سوالات متداول معرفی اتاق فرارهای کرج

1بهترین و جذابترین اتاق فرارهای کرج کدامند؟

اتاق فرار اویجا، اتاق فرار ضد، اتاق فرار پلیر، اسکیپ روم دات آی آر، اتاق فرار پازل روم، اتاق فرار میز روم، اتاق فرار ایلوژن،اتاق فرار دورگا، اتاق فرار شیفت شب و اتاق فرار مردگان متحرک

2ایکیپ روم‌های کرج که در ژانر ترسناک فعالیت دارند کدامند؟

اتاق فرار اویجا، اتاق فرار ضد، اتاق فرار پلیر،اتاق فرار دهکده مرگ، اتاق فرار جنون، اتاق فرار اغماء، اسکیپ روم پارانویا،اتاق فرار لیمیا، اسکیپ روم مرتاض، اتاق فرار دورگا، اتاق فرار شیفت شب و اتاق فرار مردگان متحرک

3اتاق فرارهای ژآنر معمایی در کرج کدامند؟

اتاق فرار میز روم و اتاق فرار ایلوژن ارائه دهنده بازی‌های معمایی هستند

جمع بندی

بدون شک انتخاب بهترین اتاق فرار هیچ وقت کار آسانی نیست چون سلیقه آدم‌هایی که این اتاق‌ها را تجربه می‌کنند با هم متفاوت است. میزان جذابیت اتاق فرارها هم از یک نفر به نفر دیگر می‌تواند تفاوت داشته باشد. مثلاً شما اتاق فرار ترسناکی را می‌پسندید که معماهایش مفهومی باشد و ذهن شما را حسابی درگیر کند و در مقابل شخص دیگری همان اتاق فرار را با چالش‌های هیجان انگیز و فضاهای دلهره آورش می‌پسندند. بنابراین اگر می‌خواهید لذت هیجان را در بهترین و جذاب‌ترین اتاق فرارهای کرج به دست آوری پیشنهاد ما این است که اکیپ خودتان را داشته باشید و سلیقه اعضای گروه را مشخص کنید تا در این صورت بتوانید اتاق فراری باب میلتان را انتخاب کرده و روزی متفاوت را با دوستانتان سپری کنید.

مجموعه اتاق فراهای، اتاق فرار اویجا، اتاق فرار ضد، اتاق فرار پلیر، اسکیپ روم دات آی آر، اتاق فرار پازل روم، اتاق فرار میز روم، اتاق فرار ایلوژن،اتاق فرار دورگا، اتاق فرار شیفت شب و اتاق فرار مردگان متحرک که در این مطلب بیان شد تنها نمونه‌ای کوچکی از لیست بهترین اتاق فرارهای کرج است که پرطرفدار و محبوب می‌باشند قطعاً در لیست ارائه شده نام همه مجموعه اتاق فرارهای کرج نیامده است چرا که تعداد اتاق فرارها در این شهر بسیار زیاد است.

اگر شما تجربه خوب و دلچسب از حضور در یکی از اتاق فرارهای کرج را دارید آن را با ما و مخاطبین پلازا به اشتراک بگذارید. برایمان بگویید که بهترین اتاق فرارهای کرج در ژانر معمایی کدام اسکیپ روم‌ها هستند؟

source

توسط wikiche.com