ما امروز قصد داریم شما را با بهترین دکتر کاشت مو در رشت آشنا کنیم. داشتن موهای پر پشت در چهره افراد اهمیت بسیاری دارد و دلایل مختلفی وجود دارد که سبب ریزش موقت و یا حتی دائمی تارهای موی افراد می شود. از دلایل اصلی ریزش مو در افراد ابتلا به برخی بیماری ها، وراثت، استرس، قرص و مشکلات غده تیروئید می باشد. افراد می توانند با مراجعه به بهترین کلینیک پوست و مو و بهترین دکتر کاشت مو از روش کاشت مو استفاده کنند. قبل از کاشت مو افراد باید دلیل اصلی عارضه را درمان کنند و بعد برای کاشت مو اقدام کنند. ما در این مقاله لیستی از بهترین دکتر کاشت مو در رشت را در اختیار شما عزیزان قرار داده ایم پس تا پایان این مقاله ما را همراهی کنید.

کاشت مو چگونه انجام می شود؟

به استخراج فولیکول ‌های مو از بانک مو و پیوند آن ها به دیگر قسمت ‌های بدن کاشت مو می گویند. در بانوان و آقایان بانک مو کمی با یکدیگر تفاوت دارد زیرا الگوی رشد و میزان رشد موی بانوان و آقایان متفاوت است. تار موی بانوان دارای رشد سریع تر و بیش تری می باشد و ناحیه پشت سر و گوش ها تنها مکان مناسب برای استخراج فولیکول های پیوندی هستند ولی کم بودن سرعت رشد موهای آقایان شانس برای استخراج گرافت ها از سایر نقاط بدن را فراهم می کند. زمان لازم برای پیوند فولیکول ها با توجه به نیاز متقاضیان متغیر می باشد. 4 تا 8 ساعت برای انجام این عمل زیبایی زمان نیاز است.

در برخی تکنیک ها بین زمان استخراج فولیکول ها و زمان کاشت آن ها یک روز فاصله وجود دارد و کاشت مو در دو روز انجام می شود. فردی که برای کاشت مو به بهترین دکتر کاشت مو در تهران مراجعه می ‌کند در تمام مدت جراحی کاملا هوشیار است و کاشت مو از طریق بی حسی موضعی انجام می شود. کاشت مو با برداشت فولیکول های مو آغاز می شود. آماده سازی گرافت ها و پیوند آن ها آخرین مراحل کاشت مو هستند. کاشت مژه دارای روش های مختلفی است که از روش های آن می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • کاشت مو به روش FUT
  • کاشت مو به روش FUE
  • کاشت مو به روش SUT
  • کاشت مو به روش BHT
  • کاشت مو به روش میکروگرافت

ویژگی های بهترین دکتر کاشت مو در رشت

برای انجام کاشت مو افراد باید سعی کنند به بهترین کلینیک زیبایی در رشت مراجعه کنند. برای انجام کاشت مو افراد باید بهترین پزشک را انتخاب کنند. ما در این قسمت برخی از ویژگی های بهترین دکتر کاشت مو در رشت را در اختیار شما عزیزان قرار داده ایم پس به موارد زیر توجه بسیاری داشته باشید:

  • اولین و مهم ترین ویژگی بهترین دکتر کاشت مو در رشت مدرک تخصصی ایشان می باشد پس تمام تلاش خود را بکنید تا به پزشکی مراجعه کنید که دارای مدرک معتبر است.
  • از دیگر ویژگی هایی که دارای اهمیت بسیاری است دانش پزشکی و علمی ایشان می باشد. باید به پزشکی مراجعه کنید که دارای دانش و علم کافی در حیطه فعالیت خود باشد و بتواند در هر شرایطی از بهترین روش ها و تکنیک ها برای ارائه خدمات به افراد استفاده کند.
  • یکی از ویژگی های بهترین دکتر کاشت مو در رشت تجربه کافی و سابقه کاری پزشک می باشد. شخصی که به ایشان مراجعه می ‌کنید باید تجربه کافی در حیطه پوست، مو و زیبایی را داشته باشد تا نتایج عمل شما مطلوب باشد.
  • بهترین دکتر کاشت مو در رشت دارای برخورد بسیار مناسبی با مراجعین می باشد پس به پزشکی مراجعه کنید که تمامی نکات لازم را برای مراجعین بیان می کند و سعی می ‌کند که تمامی سوالات افراد به خوبی پاسخ دهد.
  • بهترین دکتر کاشت مو در کلینیک بسیار مجهز مشغول فعالیت می باشد به پزشکی مراجعه کنید که در کلینیک دارای تجهیزات بسیار مناسب و پیشرفته جهت ارائه بهترین خدمات به افراد باشد.

10 تا از بهترین دکتر کاشت مو در رشت را بشناسید!

کلینیک زیبایی مارلیک

کلینیک زیبایی مارلیک دارای بهترین دکتر کاشت مو در رشت می باشد. این کلینیک از پزشکانی متخصص و کادری حرفه ای و مجرب جهت ارائه با کیفیت ترین خدمات بهره گرفته است. کلینیک زیبایی مارلیک در محیطی مجهز، مناسب و آرام بهترین و با کیفیت ترین خدمات را به افراد ارائه می دهد. این کلینیک دارای تجهیزات بسیار پیشرفته ای می باشد. افراد می توانند برای کاشت مو به کلینیک زیبایی مارلیک مراجعه نمایند.

خدمات کلینیک زیبایی مارلیک:

  • لیزر موهای زائد

آدرس: گیلان، رشت، بلوار نماز، ساختمان پزشکان مارلیک، طبقه پنجم، واحد 13

شماره تماس: 01333720617

کلینیک کاشت مو گیلان فیت

کلینیک کاشت موی گیلان فیت یکی از بهترین کلینیک کاشت مو می باشد. این کلینیک دارای بهترین دکتر کاشت مو در رشت است. کلینیک گیلان فیت دارای تجهیزات بسیار پیشرفته جهت ارائه بهترین خدمات به افراد می باشد. متد هایی که در زمینه کاشت مو و ابرو در این کلینیک به کار گرفته می شود جزء بهترین متد ها می باشند. این کلینیک دارای کادر درمان و پرسنل بسیار مجرب جهت ارائه با کیفیت ترین خدمات به مراجعین است. این کلینیک دارای مجوز از وزارت بهداشت و درمان می باشد. افراد می توانند برای کاشت مو به این کلینیک مراجعه کنند.

خدمات کلینیک کاشت مو گیلان فیت:

  • درمان بیماری های پوست و مو
  • پیوند مو با تراکم بالا
  • جوانسازی پوست

آدرس: گیلان، رشت، میدان گاز، مقابل پمپ بنزین، ساختمان پاسارگاد، طبقه چهارم

تلفن تماس: 013334723370

کلینیک زیبایی دی

کلینیک زیبایی دی یکی از بهترین کلینیک زیبایی در رشت به شمار می رود. این کلینیک دارای بهترین دکتر کاشت مو در رشت می باشد. کلینیک زیبایی دی دارای پزشکانی بسیار مجرب و متخصص است که تمامی تلاش خود را می کنند با استفاده از با کیفیت ترین و مرغوب ترین مواد بهترین و با کیفیت ترین خدمات را به افراد مراجعه کننده ارائه دهند. کلینیک زیبایی دی تجهیزات بسیار پیشرفته و مناسبی برای ارائه خدمات به مراجعین دارد.

خدمات کلینیک زیبایی دی:

  • جوانسازی پوست

آدرس: رشت، گلسار، ابتدای خیابان 95، ساختمان گلستانه، واحد 3

شماره تماس: 01332130586

دکتر سهیلا کتابچی

دکتر سهیلا کتابچی متخصص پوست و مو هستند. ایشان یکی از بهترین دکتر کاشت مو در رشت می باشند. دکتر کتابچی بعد از گذراندن دوره پزشکی عمومی توانستند دوره تخصص خود را با موفقیت پشت سر بگذارند و موفق به کسب بورد تخصصی در حیطه فعالیت خود می باشند. ایشان یکی با تجربه ترین پزشکان در زمینه پوست و مو به شمار می روند. دکتر سهیلا کتابچی تمام تلاش خود را می‌ کنند تا خدمات را با کیفیت بسیار بالایی به افراد ارائه دهند.

خدمات دکتر سهیلا کتابچی:

  • لیفت بدون جراحی

آدرس: گیلان، رشت، خیابان حاجی آباد، رو به روی آزمایشگاه افرا، نبش کوچه قویدل، پلاک 244

شماره تماس: 01333340535

کلینیک زیبایی رویال

کلینیک زیبایی رویال  دارای بهترین دکتر کاشت مو در رشت می باشد و همچنین یکی از بهترین کلینیک زیبایی در رشت به شمار می رود. این کلینیک دارای تجهیزات بسیار پیشرفته و مناسب برای ارائه بهترین خدمات به مراجعین است. کلینیک زیبایی رویال در سال 1395 با هدف ارائه بالاترین کیفیت خدمات زیبایی شروع به کار کرده است. کلینیک زیبایی رویال دارای تجهیزات بسیار پیشرفته و مرغوب ترین مواد برای ارائه خدمات به افراد می باشد. افراد می‌ توانند برای انجام خدمات مربوط به پوست و زیبایی به این کلینیک مراجعه کنند.

خدمات کلینیک زیبایی رویال:

  • کاشت مو و ابرو

آدرس: رشت، بلوار سمیه، نبش خیابان 143

شماره تماس: 01333759498

کلینیک زیبایی دکتر کوروش فیاض مقدم

کلینیک زیبایی دکتر کوروش فیاض مقدم دارای بهترین دکتر کاشت مو در رشت می باشد. دکتر فیاض مقدم این کلینیک را مدیریت می کنند که یکی از پزشکان مجرب و حرفه ای در زمینه زیبایی و پوست می باشند. ایشان بیش دارای 20 سال سابقه در حیطه فعالیت خود هستند. این کلینیک از سال 1395 فعالیت خود را در زمینه پوست، مو و زیبایی آغاز نموده است. این کلینیک دارای تجهیزات بسیار پیشرفته و مناسب برای ارائه بهترین و با کیفیت ترین خدمات به افراد می باشد. افراد می توانند برای کاشت ابرو به این کلینیک مراجعه کنند.

خدمات کلینیک زیبایی دکتر کوروش فیاض مقدم:

  • کاشت مو و ابرو
  • جوانسازی پوست

آدرس: گیلان، رشت، چهارراه گلسار، ساختمان پزشکان دانا، طبقه ششم، واحد 65

شماره تماس: 01333132613

کلینیک زیبایی باران

کلینیک زیبایی باران دارای بهترین دکتر کاشت مو در رشت می باشد. همچنین این کلینیک دارای تجهیزات بسیار پیشرفته ای برای ارائه خدمات با کیفیت به مراجعین است. این کلینیک بیش از یک دهه سابقه دارد و جزء بهترین کلینیک ها به شمار می رود. کلینیک زیبایی باران از کادر درمانی مجرب و متخصص جهت ارائه بهترین خدمات به افراد می باشد. افراد می‌ توانند برای انجام کاشت مو و خدمات مربوط به زیبایی، پوست و مو به این کلینیک مراجعه کنند.

خدمات کلینیک زیبایی باران:

  • کاشت مو و ابرو
  • جوانسازی پوست

آدرس: گیلان، رشت، گلسار، رو به روی پست، خیابان 80، ساختمان کارون 2

شماره تماس: 01332127319

دکتر سالومه صفار

دکتر سالومه صفار متخصص پوست، مو و لیزر و یکی از بهترین دکتر کاشت مو در رشت هستند. ایشان بعد از گذراندن دوره پزشکی عمومی توانستند تخصص خود را با موفقیت پشت سر بگذارند و موفق به کسب بورد تخصصی می باشند. ایشان دارای تجربه بسیاری می باشند و یکی از با تجربه ترین پزشکان در حیطه فعالیت خود هستند. افراد می‌ توانند برای انجام کاشت مو به کلینیک دکتر سالومه صفار مراجعه کنند. ایشان در کلینیک خود بهترین و با کیفیت ترین خدمات را به افراد مراجعه کننده ارائه می دهند.

خدمات دکتر سالومه صفار:

  • کاشت مو و ابرو
  • لیزر موهای زائد

آدرس: رشت، گلسار، خیابان 93، اولین تقاطع سمت چپ، ساختمان نقش جهان، طبقه سوم

شماره تماس: 01332135154

کلینیک زیبایی لاوین

کلینیک زیبایی لاوین دارای بهترین دکتر کاشت مو در رشت می باشد. کلینیک لاوین جزء بهترین کلینیک ها در رشت به شمار می رود. این کلینیک دارای مجوز رسمی از وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی می باشد. کلینیک زیبایی لاوین دارای تجهیزات بسیار مناسب و پیشرفته برای ارائه با کیفیت ترین خدمات به مراجعین می باشد. افراد می توانند به کلینیک لاوین جهت کاشت مو مراجعه نمایند. این کلینیک دارای کادری بسیار مجرب و متخصص است. همچنین افراد می‌ توانند برای انجام خدمات مربوط به پوست، مو و زیبایی نیز به این کلینیک مراجعه کنند.

خدمات کلینیک زیبایی لاوین:

  • کاشت مو و ابرو

آدرس: رشت، گلسار، بلوار دیلمان، چهارراه شهید بهشتی، بلوار عرفان، ابتدای کوی یخ، درمانگاه لاوین

شماره تماس: 013327649

دکتر علیرضا فدایی نائینی

دکتر علیرضا فدایی نائینی فوق تخصص جراحی پلاستیک، زیبایی و ترمیمی و یکی از بهترین دکتر کاشت مو در رشت می باشند. دکتر علیرضا فدایی نائینی عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی هستند. ایشان عضو انجمن جراحان زیبایی آمریکا و انجمن فوق تخصصی جراحی پلاستیک و زیبایی هستند. دکتر نائینی دارای تألیفات بسیاری در حیطه فعالیت خود می باشند و جزء با تجربه ترین پزشکان به شمار می روند. افراد می توانند جهت انجام کاشت مو به دکتر علیرضا فدایی نائینی مراجعه نمایند.

خدمات دکتر علیرضا فدایی نائینی:

  • کاشت مو و ابرو
  • ابدومینوپلاستی

آدرس: رشت، پل بوسار، ساختمان پزشکان دانا، طبقه نهم، واحد یک و دو

شماره تماس: 01332121017

روش های کاشت مو

کاشت مو به روشFUT: در این روش پزشک نوار باریکی از پشت سر بر می ‌دارد و سپس محل برداشت گرافت های پیوندی با استفاده از بخیه بسته می شوند. نواری که پزشک از پشت سر برای کاشت بر می دارد یک تا دو سانتی متر عرض و طول آن بین 15 تا 20 سانتی متر است. پزشک باید دارای مهارت بسیاری باشد. در نهایت تارهای مو را در ناحیه قسمت های جلوی سر، قسمت هایی که نیاز است می کارند. این روش دارای مزایا و معایبی است که از مزایا و معایب آن می ‌توان به عدم استفاده از موی سایر نقاط بدن برای پیوند، زخم، خونریزی و استفاده از بخیه، هزینه نسبتا پایین، انجام مرحله استخراج و پیوند فولیکول ها در یک جلسه، کاهش احتمال آسیب به تارهای پیوندی در حین استخراج و کاشت و دوره نقاهت طولانی و عوارض بسیار اشاره کرد. افراد می توانند برای انجام کاشت مو به بهترین کلینیک زیبایی در رشت مراجعه کنند.

کاشت مو به روش FUE: در این روش مرحله استخراج گرافت ها با پارچه های مخصوصی انجام می شود. کاشت مو به این روش به صورت تکی انجام می شود. در این روش نیاز به بخیه و برش نیست. به علاوه در این روش کاشت وسیع تر می باشد. برای انجام این کار ابتدا با استفاده از پانچ سوراخ های کوچکی در بانک مو ایجاد می شود و فولیکول استخراج شده به محل پیوند منتقل می شود. کاشت مو به این روش دارای مزایا و معایبی است که از مزایا و معایب آن می ‌توان به دوره نقاهت بسیار کوتاه، نتایج طبیعی و ماندگار، ضرورت استفاده از بانک موی قوی، افزایش احتمال آسیب به فولیکول های پیوندی در فاصله استخراج تا کاشت، عدم محدودیت برای انجام فعالیت های ورزشی بعد از کاشت مو و قابلیت اجرا برای افرادی با پوست سر سفت و بدون انعطاف اشاره کرد.

کاشت مو به روش SUT: از دیگر روش های کاشت مو می توان به روش SUT اشاره کرد. این روش از روش fue پیروی می کند که تفاوت بین آن ها در نوع دستگاه های استخراج مو می باشد. این امر به افزایش سرعت استخراج و پیوند سلول ها کمک می کند. تعداد گرافت های سالم استخراج شده و پیوندی در این تکنیک بیش از سایر روش های کاشت می باشد. این روش دارای مزایا و معایبی است که از مزایای آن می‌توان به کاهش میزان خطا در حین کاشت، تراکم بالا و نتایج ایده آل، سرعت بالای برداشت گرافت ها، انجام مراحل برداشت و کاشت در یک جلسه و … اشاره کرد. همچنین از معایب آن می ‌توان به افزایش احتمال آسیب به گرافت های پیوندی در فاصله مراحل استخراج تا پیوند و بروز عوارضی مانند تورم، رشد نابرابر تارهای پیوندی یا بی حسی پوست سر بعد از کاشت اشاره کرد.

کاشت مو به روش BHT: در این روش از موهای برخی قسمت‌ های بدن مانند سینه و ریش برای پیوند استفاده می شود. از این روش برای بانوان استفاده نمی شود. تعداد گرافت های استخراج شده در این روش از سایر نقاط بدن محدود بوده و بین 1000 تا 1500 گرافت نیز باشد. افرادی که دارای بانک موی ضعیف هستند می توانند بهترین کاندید برای انجام این روش باشند. انجام این روش نیاز به برش، بخیه و خونریزی ندارد. این روش دارای مزایا و معایبی است که از مزایای آن می ‌توان به تراکم بالا و نتایج طبیعی، گزینه ‌ای مناسب برای افراد دارای طاسی گسترده و بانک موی ضعیف و قابلیت اجرا در افرادی که سابقه کاشت ناموفق مو داشته اند اشاره کرد. همچنین از معایب آن می ‌توان به شرایط خاص برای انتخاب بانک مو اشاره کرد.

کاشت مو به روش میکروگرافت: کاشت مو به روش میکروگرافت جدیدترین روش کاشت مو مبتنی بر روش FUE می باشد. در این روش بسته به نیاز بیمار مرحله برداشت گرافت های مو با دو تکنیک انجام می‌ شود. این روش دارای مزایای بسیاری است. از مزایای آن می ‌توان به کاهش امکان انتقال عفونت در حین پیوند، دقت بسیار بالا در مرحله برداشت و کاشت، ایجاد خط طبیعی در محل رویش موها، انتخاب بهترین زاویه برای قرارگیری فولیکول‌های مو و کاشت بیش ترین تراکم در کوتاه ترین زمان اشاره کرد.

مراقبت های کاشت مو

برای رسیدن به نتیجه دلخواه بعد از کاشت مو افراد باید نکاتی را رعایت کنند. پزشک لیستی کامل از اقداماتی که باید انجام دهید و یا از آن پرهیز کنید را به شما می دهد و شما باید تمام تلاش خود را بکنید تا توصیه های پزشک را به خوبی انجام دهید.

  • داروها و آنتی بیوتیک هایی که پزشک برای شما تجویز کرده باید طبق دستور ایشان مصرف کنید و سعی کنید داروهای خود را به موقع مصرف کنید.
  • افراد بعد از انجام کاشت مو باید از مصرف مشروبات الکلی و سیگار تا دو ماه دوری کنند.
  • تا مدتی بعد از کاشت مو محل کاشت مو بسیار حساس است افراد باید سعی کنند هرگز سر خود را نخارانند و همچنین از وارد کردن فشار بسیار زیاد به محل پیوند در حین شستشو پرهیز کنید.
  • در هفته اول بعد از عمل سعی کنید با زاویه 45 درجه بخوابید تا فشاری به سر شما ما وارد نشود.
  • از برنامه غذایی غنی حاوی انواع ویتامین ها، گوشت، پروتئین، میوه، لبنیات، حبوبات، مرغ، تخم مرغ و سبزیجات استفاده کنید و همچنین سعی کنید از غذاهای شور و فست فودها و نوشیدنی های حاوی کافئین تا پایان دوره نقاهت پرهیز کنید.
  • سعی کنید از کلاه مناسب برای محافظت از سر و تار های پیوندی در برابر نور خورشید استفاده کنید و از تماس مستقیم با نور خورشید یا گرد و خاک بپرهیزید.

توصیه های پزشک

  • از مصرف داروهای ضد انعقاد خون مانند وارفارین، داروهای خواب آور یا مسکن، داروهای ضد التهاب مانند اکسدرین و موارد مشابه دو هفته قبل از عمل خودداری کنید.
  • برای پیشگیری از خونریزی در حین عمل یا اختلال در شرایط ترمیم زخم ها افراد باید سعی کنند از استعمال دخانیات و مشروبات الکلی دو هفته قبل از عمل خودداری کنند.
  • افراد باید سعی کنند اطلاعات کافی درباره مکمل های دارویی، گیاهی، ورزشی که مصرف می کنند به پزشک خود بدهند و همچنین اگر دارای بیماری و مشکلی هستند باید پزشک خود را در جریان بگذارند.
  • شب قبل از عمل شام سبک میل کنید و در روز عمل صبحانه مقوی و سبکی را بخورید و همچنین از مصرف نوشیدنی های حاوی کافئین دو روز قبل از عمل خودداری کنید.

کلام آخر

به استخراج فولیکول ‌های مو از بانک مو و پیوند آن ها به دیگر قسمت ‌های بدن کاشت مو می گویند. در بانوان و آقایان بانک مو کمی با یکدیگر تفاوت دارد زیرا الگوی رشد و میزان رشد موی بانوان و آقایان متفاوت است. تار موی بانوان دارای رشد سریع تر و بیش تری می باشد و ناحیه پشت سر و گوش ها تنها مکان مناسب برای استخراج فولیکول های پیوندی هستند ولی کم بودن سرعت رشد موهای آقایان شانس برای استخراج گرافت ها از سایر نقاط بدن را فراهم می کند.

از شما بسیار ممنونیم که ما را تا پایان این مقاله همراهی کردید. سایت جراحتو همواره سعی داشته شما را با بهترین دکتر کاشت مو در رشت آشنا کند. امیدواریم این مطالب برای شما مفید بوده باشند. در صورت داشتن هر گونه انتقاد و پیشنهاد به سایت مراجعه کنید و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

source

توسط