فیلم انیمه SPY×FAMILY Code: White در ۵۹ روز به فروش ۶ میلیارد ین دست یافت.
حساب رسمی توییتر انیمه Spy×Family اعلام کرد که فیلم انیمه SPY×FAMILY Code: White تاکنون ۴.۴۴ میلیون بلیت فروخته و حدود ۶ میلیارد ین (تقریباً ۴۰.۰۱ میلیون دلار آمریکا) درآمد داشته است. این فیلم در جدول آخر هفته فیلم‌های ژاپنی در رتبه هفتم قرار گرفت.

Sony Pictures و Crunchyroll فیلم را در ۱۹ آوریل در آمریکای شمالی اکران خواهند کرد. فیلم به زبان ژاپنی با زیرنویس انگلیسی و دوبله انگلیسی نمایش داده می‌شود.

تاریخ‌های اکران جهانی فیلم به شرح زیر است:

۱۷ آوریل: بلژیک، فرانسه، سوئیس (فرانسوی‌زبان)

۱۸ آوریل: استرالیا، نیوزیلند

۱۹ آوریل: کانادا، اسپانیا، ایالات متحده آمریکا

و دیگر کشورها در تاریخ‌های بعدی

فیلم در ۲۲ دسامبر در ژاپن اکران شد و یک اثر کاملاً جدید با داستان اصلی است. در سه روز اول اکران، ۸۶۶,۰۰۰ بلیت فروخت و ۱.۲۲۴ میلیارد ین (حدود ۸.۶۱ میلیون دلار آمریکا) درآمد داشت.

Crunchyroll داستان فیلم را این‌گونه توصیف می‌کند:

او یک جاسوس است. او یک قاتل است. با هم، لوید و یور در حالی که زندگی دوگانه خود را از دیگران مخفی می‌کنند، نقش یک خانواده کامل را بازی می‌کنند. با این حال، دخترخوانده‌شان آنیا که قدرت تله‌پاتی دارد، از رازهای هیجان‌انگیز هر دوی آنها بدون اطلاع آنها آگاه است. در حالی که لوید تظاهر می‌کند خانواده‌اش را برای یک تعطیلات آخر هفته زمستانی می‌برد، تلاش او برای پیشبرد ماموریت فعلی‌اش، عملیات استریکس، دشوار می‌شود وقتی آنیا به اشتباه درگیر می‌شود و رویدادهایی را رقم می‌زند که صلح جهانی را تهدید می‌کند!

منتخب کاربران

source

توسط wikiche