سریال ولیعهد گمشده با بازی سوهو لیدر گروه اکسو (EXO)، درامی تاریخی، کمدی و رمانتیک درباره یک آدم‌ربایی سلطنتی و عجیب است. با معرفی سریال Missing Crown Prince 2024 همراه ما بمانید.

سریال Missing Crown Prince با کارگردانی کیم جین مان (Kim Jin Man) خالق سریال معروف “Kill Me, Heal Me 2015” و سریال تاریخی “Rebel: Thief Who Stole the People 2017” و نویسندگی کیم جی سو (Kim Ji Soo) نویسنده سریال “Bossam: Steal the Fate 2021” و سریال “Birthcare Center 2020” و پارک چول (Park Chul) نویسنده “2021 Bossam: Steal the Fate” ساخته شده است. طبق آخرین به روزرسانی شبکه MBN، زمان پخش سریال ولیعهد گمشده از 9 مارس 2024 (19 اسفند 1402) آغاز می‌شود و بیننده‌ها می‌توانند هر هفته، شنبه‌ها و یکشنبه‌ها این درام را تماشا کنند. با بررسی سریال کره ای ولیعهد گمشده پلازا ما باشید.

فهرست مطالب

داستان سریال ولیعهد گمشده

داستان سریال ولیعهد گمشده / خلاصه سریال کره ای ولیعهد گمشده / تعداد قسمت های سریال ولیعهد گمشده

سریال Missing Crown Prince نسخه‌ای از یک درام کمدی و عاشقانه از دوران چوسان و در مورد زندگی ولیعهدی است که توسط زنی که قرار است همسرش شود، ربوده می‌شود. در حالی که این دو در حال فرار برای نجات زندگی خود هستند، عاشقانه‌ای زیبا بینشان شکوفا می‌شود.

بازیگران سریال ولیعهد گمشده

بیایید با هنرپیشه های سریال کره ای ولیعهد گمشده آشنا شویم.

سوهو در نقش لی گون

نقد سریال کره ای ولیعهد گمشده / بازیگران سریال Missing Crown Prince

کیم جون میون که بیشتر با نام مستعار سوهو شناخته می‌شود، متولد 22 می 1991 و لیدر گروه معروف EXO است. او پیش از این در عناوین دیگری مانند سریال “Behind Your Touch  2023” در کنار هان جی مین و لی مین کی، سریال “How Are U Bread 2020” در کنار لی سه یونگ و سریال “Rich Man 2018” در کنار ها یون سو نیز بازی کرده است.

همچنین بخوانید :

هونگ یه جی در نقش چوی میونگ یون در سریال کره ای ولیعهد گمشده

سریال ولیعهد گمشده / سریال کره ای ولیعهد گمشده / سریال Missing Crown Prince

هونگ یه جی متولد 31 ژانویه 2002 است. این هنرمند را می‌توانید در آثار دیگری مانند سریال “Love Song for Illusion 2024″در کنار پارک جیهون، فیلم “A Normal Family 2023″ در کنار جانگ دونگ گان و فیلم”2037” در کنار کیم جی یونگ دنبال کنید.

همچنین بخوانید :

کیم مین کیو در نقش دو سونگ در سریال ولیعهد گمشده

بازیگران سریال ولیعهد گمشده / هنرپیشه های سریال کره ای ولیعهد گمشده

کیم مین کیو متولد 12 مارس 2001 است. این بازیگر در آثار دیگری مانند سریال “Maestra: Strings of Truth 2024” در کنار لی یونگ آئه، سریال “The Fabulous 2022” در کنار چه سو بین و سریال “Seasons of Blossom 2022” در کنار کانگ هه وون نیز حضور دارد.

همچنین بخوانید :

کیم جو هیون در نقش چوی سانگ روک در سریال Missing Crown Prince

سریال ولیعهد گمشده / سریال کره ای ولیعهد گمشده / سریال Missing Crown Prince

کیم جو هیون متولد 1 مارس 1980 است. این هنرمند در آثار بسیاری همچون سریال “Castaway Diva 2023″، سریال “Big Mouth 2022″، سریال “Now, We Are Breaking Up 2021” و سریال “It’s Okay to Not Be Okay 2020” نقش آفرینی کرده است.

همچنین بخوانید :

میونگ سه بین در نقش مین سو ریون

سریال ولیعهد گمشده / سریال کره ای ولیعهد گمشده / سریال Missing Crown Prince

میونگ سه بین متولد 10 آپریل 1975 است. این بازیگر در درام های دیگری مانند سریال “Doctor Cha 2023″، سریال “Bossam : Steal the Fate 2021” و سریال “Avengers Social Club 2017” بازی کرده است.

همچنین بخوانید :

بررسی و سریال Missing Crown Prince

همان‌طور که در خلاصه سریال کره ای ولیعهد گمشده گفتیم، سوهو از EXO با «ولیعهد گمشده»، کمدی رمانتیکی در دوران چوسان، جهشی قابل توجه به یک درام تاریخی می‌کند. این سریال با روایتی گیرا، عاشقانه‌ای جذاب و بازیگران بااستعداد، از موردانتظار ترین سریال های کره ای 2024 خواهد بود.

در آمیزه‌ای جذاب از تاریخ، طنز و قلب، سریال ولیعهد گمشده قرار است با پیش‌فرض منحصربه‌فرد و بازیگران کاریزماتیک خود، مخاطبان را مجذوب خود کند. در خط مقدم این سریال مورد انتظار، سوهو از EXO قرار دارد که نقش لی گون، ولیعهدی را بر عهده می‌گیرد که شبیه هیچکدام از دیگر نقش‌هایش نیست. این درام با قرار گرفتن در دوران زیبا و در عین حال پیچیده سیاسی چوسان، داستان عشق، ماجراجویی و سفر غیرقابل پیش‌بینی شاهزاده‌ای را که در آستانه عروسی ربوده شده است، روایت می‌کند. این سریال که قرار است در 9 مارس (19 اسفند)، پخش شود، نوید ترکیبی لذت بخش از خنده، عشق و دسیسه تاریخی را به ما می‌دهد.

سریال ولیعهد گمشده / سریال کره ای ولیعهد گمشده / سریال Missing Crown Prince

داستان سریال Missing Crown Prince با ربوده شدن لی گون توسط یک شخص غیرمحتمل یعنی زنی که قرار است عروس او شود، آغاز می‌شود. این چرخش غیرمنتظره وقایع زمینه را برای یک کمدی رمانتیک فراهم می‌کند که قراردادهای این ژانر را به چالش می‌کشد. همان‌طور که داستان پیش می‌رود، بینندگان شاهد عاشقانه شکوفایی بین شاهزاده و آدم ربای او خواهند بود و چالش‌های نامزدی نامتعارف خود را با شوخ طبعی و گرمی پشت سر می‌گذارند. این درام به‌عنوان دنباله‌ای مستقیم بر سریال تحسین‌شده «Bossam: Steal the Fate» عمل می‌کند، و نویسنده هر دو سریال نیز یکسان است و ولیعهد گم شده میراث بوسام: سرنوشت را بدزد با نگاهی تازه و کمدی به نامزدی سلطنتی بنا شده است.

برای سوهو، که عمدتاً به دلیل استعدادهای موسیقیایی و حضور پویای صحنه‌اش به عنوان بخشی از گروه EXO شناخته می‌شود، «ولیعهد گمشده» جهشی قابل توجه به دنیای درام تاریخی را نشان می‌دهد. سوهو با در آغوش گرفتن شخصیت لی گئون، ظاهر جذاب، شوخ طبعی بازیگوش و قلبی پر از گرما و همچنین جذابیت یک ولیعهد را در سریال کره ای ولیعهد گمشده زنده می‌کند.

سوهو هنگام صحبت در مورد نقش خود، هیجان و قدردانی خود را نسبت به تیم سازنده و سایر بازیگران خود ابراز کرد و متعهد به اجرای نمایشی شد که جنبه متفاوتی از قابلیت‌های هنری او را به نمایش می‌گذارد. تعهد او به تجسم ویژگی‌های ظریف لی گون، از بلاتکلیفی گاه به گاه تا طبیعت سازگار و جذاب او،  قبلاً مورد تحسین شرکت سازنده قرار گرفته است و انرژی و تعهد او را در طول فیلمبرداری برجسته می‌کند و طرفداران همه چشم انتظار دیدن سوهو در نقش جدیدش هستند.

با نزدیک شدن به تاریخ نمایش، انتظار برای سریال «ولیعهد گمشده» همچنان ادامه دارد. طرفداران EXO و سریال های کره ای به طور یکسان مشتاق هستند تا ببینند که چگونه تصویر سوهو از لی گون در بافت پرمحتوای محیط دوران چوسون آشکار می‌شود. با خط داستانی که نویدبخش ماجراهای کمدی، عاشقانه و اکشن است، این درام آماده است تا به بینندگان یک فرار لذت بخش را به دنیایی ارائه دهد که در آن عشق می‌تواند تحت غیرمنتظره‌ترین شرایط شکوفا شود. ترکیبی از بازیگران بااستعداد، روایتی جذاب و پس‌زمینه تاریخی دوران چوسون، زمینه را برای سریالی فراهم می‌کند که بدون شک تأثیری ماندگار بر مخاطبانش خواهد گذاشت.

نمرات سریال ولیعهد گمشده / ژانر سریال Missing Crown Prince / زمان پخش سریال ولیعهد گمشده

این سریال توسط کیم جی سو و پارک چول نوشته شده است که هر دوی آن‌ها همراه یکدیگر سریال تاریخی Bossam: Steal the Fate 2021 را نوشته اند. کیم جین مان که ساخت سریال‌های Kill Me, Heal Me 2015 و 2023 Stealer: The Treasureزمان پخش سریال ولیعهد گمشده Keeper را برعهده داشته است، به تیم سازندگان این سریال اضافه کنید تا گروهی عالی و فوق العاده داشته باشیم که نوید ساخت یک درام تاریخی به یادماندنی را به ما می‌دهند.

تعداد قسمت های سریال ولیعهد گمشده 20 اپیزود 60 دقیقه ای است. ژانر سریال Missing Crown Prince تاریخی، کمدی و عاشقانه است و نمرات سریال ولیعهد گمشده پس از انتشار این درام به مقاله اضافه خواهد شد.

سخن آخر

با معرفی و نقد سریال کره ای ولیعهد گمشده همراهتان بودیم. اطلاعات جدیدتر در آپدیت‌های بعدی و پس از شروع پخش این درام به مقاله اضافه خواهد شد. نظر شما درباره سریال جدید سوهو و هونگ یه جی چیست؟ فکر می‌کنید سریال کره ای ولیعهد گمشده بتواند نظرات را به خود جلب کند و ریتینگ بالایی بدست آورد؟ می‌توانید نظرات خود را در بخش دیدگاه‌ها با ما درمیان بگذارید. ممنون که با مقاله معرفی سریال Missing Crown Prince همراه پلازا بودید.

منتخب کاربران

source

توسط wikiche