پاته در دفاع از فیلم “پادشاه گمشده” با بازی استیو کوگان، پس از شکایت یکی از شخصیت‌های واقعی به تصویر کشیده شده در فیلم به دلیل نمایش منفی، پاسخ می‌دهد.

شرکت فیلم‌سازی پاته، در دفاع از فیلم ۲۰۲۲ خود به نام “پادشاه گمشده” که با بازی استیو کوگان ساخته شده و توسط شرکت تولیدی او، Baby Cow Productions، تولید گردیده است، پاسخ داده است. این واکنش پس از آن انجام شد که ریچارد تیلور، معاون سابق ثبت‌نام در دانشگاه لستر انگلستان، از کوگان، شرکت Baby Cow متعلق به استودیوهای BBC، و پاته پروداکشنز به دلیل نمایش خود در فیلم، که داستان کشف بقایای پادشاه بریتانیایی، ریچارد سوم، در لستر در سال ۲۰۱۲ را روایت می‌کند، شکایت کرد.

طبق گفته وکیل تیلور در دادگاه عالی لندن، شخصیت مبتنی بر او (با بازی لی اینگلبی) نسبت به تاریخ‌دان فیلیپا لنگلی (با بازی سالی هاوکینز) “بی‌توجه، خودبرتربین و زن‌ستیز” نشان داده شده است.

وکیل تیلور افزود که تیلور به عنوان “فردی مکار و موش مانند” نشان داده شده که نه تنها اقداماتی را انجام می‌دهد تا مردم از نقش او در کشف آگاه نشوند، بلکه اعتباری را که به حق متعلق به خانم لنگلی بود، برای خود و دانشگاه می‌گیرد.

کوگان، Baby Cow و پاته، این ادعای تهمت را رد کرده و با بیان اینکه “پادشاه گمشده” یک فیلم داستانی است نه مستند، و نمایش دقیق کلمات را ندارد، دفاع می‌کنند. پاته در بیانیه‌ای اعلام کرد که به حمایت از فیلم ادامه خواهد داد و اعتقاد دارد که در دفاع از فیلم و موقعیت پاته موفق خواهد شد.

منتخب کاربران

source

توسط wikiche.com