ضبط بازی در کامپیوتر به شما این انگیزه و امکان را می‌دهد تا بتوانید مهارت و لحظات جذاب بازی کردن را در قالب یک ویدیو به نمایش بگذارید که اگر تصمیم دارید از گیم‌پلی بازی‌های خود یک ویدیو تهیه کنید با ما جهت معرفی بهترین برنامه های ضبط بازی در کامپیوتر همراه باشید.

امروزه برای ضبط بازی در کامپیوتر برنامه‌های بسیاری وجود داشته است که از طریق آنها می‌توانید لحظات شیرین بازی را ذخیره سازی کنید. در این زمینه یافتن یک نرم افزار مناسب بسته به نیاز کاربر ممکن است کمی مشکل باشد زیرا گزینه‌های بسیاری در این زمینه وجود داشته که می‌تواند سبب سردرگمی شما در انتخاب یک برنامه Game Recording مناسب شود. همین موضوع سبب شد تا لیستی از بهترین برنامه های ضبط بازی در کامپیوتر را برایتان فراهم کنیم که پیشنهاد می‌شود تا انتهای این لیست با ما همراه باشید.

فهرست مطالب

ضبط بازی در کامپیوتر

باتوجه به توضیحات فوق اکنون این فرصت را دارید تا بتوانید با بهترین برنامه ضبط بازی در کامپیوتر آشنا شوید. گزینه‌های نامبرده دارای ویژگی و تنظیمات بسیار خوبی هستند که به شما این اجازه را می‌دهند تا بتوانید بسته به نیاز خود ضبط ویدیو را آغاز کنید. امکان تعیین نمودن تنظیمات خاص و یا قرار دادن شرایط دلخواه در برنامه‌ها وجود داشته است که پیشنهاد می‌شود فهرست بهترین برنامه های ضبط بازی در کامپیوتر را از دست ندهید و باما همراه باشید.

1. نرم افزار OBS Studio

بهترین برنامه های ضبط بازی در کامپیوتر

برنامه OBS Studio با دراختیار داشتن مزیت‌های ارزشمند بسیار توانسته رتبه نخست این فهرست را به خود اختصاص دهد که بدنیست بدانید این برنامه برای ضبط بازی‌ها به صورت آنلاین توانسته مزیت‌های بسیاری را ارائه دهد. اگر استریم می‌کنید و یا جزو گیمرهایی هستید که می‌خواهید مرحله‌ای از بازی و یا مهارت خود در بازی‌های دشوار را به نمایش بگذارید این برنامه گزینه خوبی خواهد بود. ابزارهای بسیاری در OBS Studio وجود داشته است که بدنیست بدانید برای ضبط ویدیو روی رایانه‌های شخصی نیازی به پرداخت هزینه نخواهد بود زیرا این برنامه کاملا رایگان است و یکی از دلایل محبوبیت آن همین گزینه می‌باشد. از دیگر ویژگی‌های برنامه OBS Studio می‌توان به فرآیند ضبط ویدیو اشاره داشت که در این زمینه با کمترین نیاز به منابع سخت افزاری می‌تواند به شما این فرصت را بدهد تا در حین اجرای برنامه شاهد هیچ‌گونه کندی و لگ نباشید زیرا برنامه برای عملکرد خود نیاز چندانی به سخت افزار نداشته است. رابط کاربری ساده درکنار وجود ابزارهای کاربردی سبب سهولت کاربری شما خواهد شد که پیشنهاد می‌شود در ادامه فهرست بهترین برنامه های ضبط بازی در کامپیوتر باما همراه باشید.

2. نرم افزار Xbox Game Bar

بهترین برنامه های ضبط بازی در کامپیوتر

دومین ابزار موجود در این فهرست که Xbox Game Bar نام داشته توانسته ابزارهای قدرتمندی را برای ضبط ویدیو در هنگام بازی کردن ارائه دهد. بدنیست بدانید این برنامه همان‌قدر که استودیو OBS قدرتمند بوده از قدرت برخوردار است و همین موضوع می‌تواند جذابیت و ویژگی‌های ضبط بازی را دوچندان نماید. نرم افزار Xbox Game Bar یک ابزار کمی در ویندوز 10 و 11 بوده که برای دستیابی به آن نیازی ه دانلود جداگانه نیست. برای کار با این برنامه می‌توانید از کلیدهای ترکیبی Windows + G کمک بگیرید که با زدن آن ابزارها و صفحه مربوط به این بخش برایتان به نمایش در می‌آید. درکنار تنظیمات و ابزارهای مربوط به ضبط ویدیو باید بدانید که امکان کسب اطلاعات تکمیلی از سخت افزار ویندوز، امکان عکس برداری از محیط دسکتاپ و دیگر بخش‌های مشابه را خواهید داشت که این موضوع سبب خواهد شد تا در ویندوزهای 10 و 11 نیازی به دانلود نداشته باشید و به آسانی از طریق Xbox Game Bar بتوانید مشکلات خود را برطرف کنید.

3. نرم افزار Nvidia GeForce Experience (ShadowPlay)

بهترین برنامه های ضبط بازی در کامپیوتر

در فهرست بهترین نرم افزارهای ضبط ویدیو در کامپیوتر برنامه Nvidia GeForce Experience قرار داشته است که باید بدانید وضوح فیلمبرداری باکیفیت بالا از اصلی‌ترین مزیت‌های این سرویس بوده است. اگر تصمیم دارید روی فایل ضبط خود بخش‌های مختلفی را اعمال کنید و یا از طریق عناصر کاربردی با رابط کاربری در ارتباط باشید بدنیست بدانید که ابزار انویدیا یعنی Nvidia GeForce Experience بهترین گزینه برای شما خواهد بود. این سرویس به صورت انحصاری برای کاربرانی درنظر گرفته شده است که کارت گرافیک آنها از مدل انویدیا است. اگر جزو اشخاصی هستید که از این پردازنده گرافیکی برخوردار نیستید باید بدانید که امکان استفاده از Nvidia GeForce Experience را نخواهید داشت و باید به سراغ دیگر برنامه‌های معرفی شده بروید. ابزارهای کاربردی بسیاری در این برنامه وجود داشته است که پیشنهاد می‌شود آنرا از دست ندهید و در ادامه فهرست باما همراه باشید.

4. نرم افزار Bandicam

بهترین برنامه های ضبط بازی در کامپیوتر

در میان تمام ابزارهای مربوط به تهیه ویدیو از محیط نمایشگر بی‌تردید می‌توان گفت که نام نرم افزار Bandicam از همه محبوب‌تر بوده است. این ابزار با برخورداری از تنظیمات عالی به شما این امکان را می‌دهد تا بسته به بخشی که نیاز دارید روند ضبط ویدیو را استارت بزنید و یا از طریق ابزارهای موجود و کلیدهای ترکیبی برنامه، روند ضبط و یا متوقف کردن آنرا مدیریت کنید. برنامه Bandicam به نسبت دیگر گزینه‌ها دارای حجم کمتری است و در کنار این موضوع می‌تواند گزینه بسیار خوبی باشد. امکان مشخص نمودن کیفیت فیلمبرداری و یا عکسبرداری از محیط‌های مختلف درکنار وجود سرعت عمل بالا در انجام تغییرات و حتی ضبط صدا با بهترین کیفیت سبب شده تا این برنامه از دیدگاه گیمرهای بسیاری به عنوان بهترین برنامه های ضبط بازی در کامپیوتر شناخته شود که اگر تا کنون با این برنامه فعالیتی نداشته‌اید پیشنهاد می‌شود برای تجربه هم که شده یکبار از بندیکم استفاده کنید. این برنامه رایگان نیست اما در وب فارسی می‌توانید نسخه کرک شده آنرا به صورت رایگان دریافت کنید و تمام محدودیت‌هایی که درپیش داشته‌اید را به آسانی بردارید.

5. نرم افزار XSplit Broadcaster

بهترین برنامه های ضبط بازی در کامپیوتر

نرم افزار XSplit Broadcaster در مقایسه با دیگر ابزارهای موجود در این لیست شاید چندان محبوب نباشد اما بدنیست بدانید که با استفاده از این برنامه می‌توانید به قابلیت‌های مهمی منجمله کیفیت بالای فیلمبرداری دسترسی داشته باشید. همچنین باید بدانید که نرم افزار XSplit Broadcaster با برخورداری از آیتم‌های کاربردی می‌تواند در هنگام فیلمبرداری از وبکم گزینه خوبی باشد و تنظیمات مناسبی را در اختیارتان قرار دهد. رابط کاربری ساده در کنار وجود بخش‌های تکمیلی نظیر عکسبرداری سبب خواهد شد تا با نصب برنامه XSplit Broadcaster دیگر نیازی به ابزار مشابهی نداشته باشید. نظر شما عزیزان نسبت به لیست بهترین برنامه های ضبط بازی در کامپیوتر چیست؟ باما همراه باشید و دیدگاه خود را برایمان ارسال کنید.

سخن پایانی

امروزه بازی کردن یک سرگرمی جذاب است که از طریق اشتراک گذاشتن لحظات بازی می‌توانید دیگر افراد را در این سرگرمی سهیم کنید. اما در این زمینه یافتن یک نرم‌ افزار مناسب برای ضبط یا پخش جریانی بازی‌های خود، با وجود اینکه گزینه‌های بسیاری وجود داشته، می‌تواند سخت باشد. همین موضوع سبب شد تا بررسی‌های مختلفی را در این زمینه انجام دهید تا بتوانیم بهترین برنامه های ضبط بازی در کامپیوتر را برایتان معرفی نماییم. شما عزیزان در مقاله ضبط بازی در کامپیوتر می‌توانید سهیم باشید و دیگر برنامه‌های مفیدی که سراغ دارید را برایمان به اشتراک بگذارید و یا دیدگاه خود نسبت به گزینه‌های معرفی شده را به اشتراک بگذارید.

منتخب کاربران

source
تولید محتوا

توسط wikiche