سریال دونده دوست داشتنی با بازی بیون وو سوک و کیم هه یون، درامی کمدی، رمانتیک و فانتزی محصول شبک tvN است. با بررسی سریال Lovely Runner 2024 همراه ما باشید.

سریال Lovely Runner داستان طرفدار پرشوری را دنبال می‌کند که به گذشته بر می‌گردد تا از آیدول مورد علاقه خود محافظت کند. کارگردانی سریال دونده دوست داشتنی بر عهده یون جونگ هو “Yoon Jong Ho”، سازنده دو اثر زیبای «Times» و «Flower of Evil» است و فیلمنامه‌نویس سریال جذاب «True Beauty» لی سی یون “Lee Si Eun” نیز نویسندگی این اثر را بر عهده دارد که باعث افزایش هیاهوی درام شده است. این سریال عاشقانه با مضمون سفر در زمان، قصد دارد تا یک سوال را مطرح کند: «اگر این شانس را داشتید تا عزیزترین فرد از دست رفته زندگیتان را نجات دهید، چه می‌کردید؟» با معرفی سریال دونده دوست داشتنی کره ای و مصاحبه تیم سازنده، بیون وو سوک و کیم هه یون درباره این درام همراه پلازا بمانید.

فهرست مطالب

داستان سریال دونده دوست داشتنی

ایم سول 34 ساله یک طرفدار پرشور که از مرگ هنرمند مورد علاقه‌اش ریو سون جه ویران شده است، برای نجات او به 15 سال قبل بازمی گردد، زمانی که هر دو آن‌ها دانش آموزانی دبیرستانی هستند. داستان سریال Lovely Runner قهرمان ما را با سفری غیرمنتظره در زمان، در موقعیتی قرار می‌دهد تا عزیزترین فرد زندگی‌اش را از تلخی‌های معلق در آینده نجات دهد و از مردنش جلوگیری کند.

همچنین بخوانید :

بازیگران سریال دونده دوست داشتنی

بیایید با هنرپیشه های سریال کره ای دونده دوست داشتنی آشنا شویم.

بیون وو سوک در نقش ریو سون جه

بیون وو سوک متولد 31 اکتبر 1991 است. این هنرمند در آثار دیدنی دیگری مانند سریال “Strong Girl Namsoon 2023″، سریال “Moonshine 2021″، سریال “Record of Youth 2020” و فیلم “20th Century Girl 2021” نقش‌آفرینی کرده است.

کیم هه یون در نقش ایم سول در سریال دونده دوست داشتنی

کیم هه یون متولد 10 نوامبر 1996 است. این بازیگر را می‌توانید در آثاری مانند سریال “Snowdrop 2021″، سریال “Secret Royal Inspector & Joy 2021″، سریال “Extraordinary You 2019” و فیلم “Ditto 2022” دنبال کنید.

همچنین بخوانید :

سونگ گون هی در نقش کیم ته سونگ

سونگ گون هی متولد 16 آگوست 1997 است. این بازیگر در آثار دیگری مانند سریال “Alice, the Final Weapon 2022″، سریال “Missing: The Other Side 2020” و سریال “Not Alright, But It’s Alright 2018” حضور دارد.

بررسی و نقد سریال Lovely Runner

این بخش حاوی اسپویل داستان سریال است.

همان‌طور که در خلاصه سریال کره ای دونده دوست داشتنی گفتیم، ریو سون جه یک ستاره برتر است که سال‌ها در کانون توجه بوده است. زندگی او عالی به نظر می‌رسد، اما حضور در صنعت سرگرمی او را کاملا فرسوده کرده است. در همین حال، ایم سول، طرفداری است که سون جه را به عنوان ناجی زندگی‌اش دوست دارد.

ایم سول زمانی که دانش‌آموزی دبیرستانی بود تصادف کرد و از کمر به پایین فلج شد. به همین دلیل، تصمیم داشت به زندگی خود پایان دهد، اما تماس تصادفی سون جه از یک برنامه رادیویی و حرف‌هایش به ایم سول، به او دلداری و امید داد و ایم سول از آن زمان طرفدار او شد. 15 سال از این حادثه گذشته است و سون جه ستاره ای پرآوازه و بسیار معروف است. شبی ایم سول از طریق اخبار فوری می‌شنود که ریو سون جه پس از مصرف قرص‌های خواب آور و داروهای افسردگی بر اثر شوک جان خود را از دست داده است.

در حالی که همه در بهت و ناباوری نمی‌توانند این خبر را باور کنند، ایم سول به طور معجزه آسایی، در زمان به 15 سال گذشته سفر می‌کند. در آنجا، او با ریو سون جه، که یک دانش آموز 19 ساله دبیرستانی است، روبرو می‌شود و تصمیم دارد هرطور شده برای جلوگیری از آینده غم انگیز او تلاش کند. جالب است که کیم هه یون بازیگر نقش ایم سول چند سال پیش نیز در سریال فانتزی دیگری به نام “تو فوق العاده ای”، به سختی در تلاش بود تا زندگی‌اش را تغییر دهد و برخی از حرکات و صحنه‌های سریال دونده دوست داشتنی بیننده را به یاد آن سریال زیبا می‌اندازد.

به داستان اصلی برگردیم. در سال 2008 و در 19 سالگی، ریو سون جه یک شناگر خوش آتیه است که فقط به شنا و خانواده‌اش اهمیت می‌دهد. او از ناحیه شانه آسیب دیده و باید استراحت کند اما با لجبازی تصمیم دارد در یک مسابقه مهم شرکت کند و ایم سول به لطف دیدن تک تک مصاحبه های سون جه در آینده، می‌داند که قرار است چه اتفاقاتی رخ دهد و قصد دارد از او محافظت کند. سفر از سال 2023 به 2008، آیا سول با یک شانس دوباره زندگی می‌تواند به طور معجزه آسایی سرنوشت خودش و ریو سون جه را در مدت زمانی که به او داده شده تغییر دهد؟

همچنین بخوانید :

کارگردان یون جونگ هو گفت: “وقتی برای اولین بار فیلمنامه را دیدم، مشتاق بودم و از خواندن آن لذت بردم. با امضای فیلمنامه‌نویس محبوب در ژانر کمدی و عاشقانه یعنی لی سی یون، و همچنین طرحی فشرده، این پروژه‌ای است که هر کارگردانی که به ساخت کمدی‌های رمانتیک علاقه دارد، می‌خواهد.” بعد از اینکه ایم سول به گذشته بر می‌گردد، برای تغییر سرنوشت سون جه مبارزه می‌کند و انتظار بینندگان را برای عاشقانه‌ای که در این روند ایجاد می‌شود افزایش می‌دهد. بیون وو سوک و کیم هه یون حتی پیش از انتشار تریلر سریال دونده دوست داشتنی به دلیل شیمی و تفاوت قد خود توجه بینندگان را به خود جلب کرده‌اند.

کارگردان یون در مورد انتخاب بازیگر برای نقش ریو سون جه توضیح داد: “سون جه به عنوان بازیگر باید فیزیک یک شناگر و همچنین هاله یک ستاره بزرگ را داشته باشد. و بازیگری باشد که بتواند هم در نوجوانی و هم در سی سالگی عادی بنظر برسد باشد. و ما انتخابی بهتر از وو سوک نداشتیم.: او در مورد کیم هی یون اضافه کرد: “برای شخصیت ایم سول، لی سی یون، فیلمنامه نویس، کیم هی یون را انتخاب کرد و فیلمنامه را برای او نوشت. اگر کیم هی یون این پیشنهاد را رد می‌کرد، ساخت این درام ممکن نمی‌شد!”

کارگردان یون توضیح داد که داستان سریال کره ای دونده دوست داشتنی عاشقانه شیرین و احساسی دو نفر را دنبال می‌کند که یک بار در گذشته اصلی خود نتوانستند همدیگر را ملاقات کنند و حالا بطور معجزه آسایی دوباره برای یافتن عشق به دوران جوانی خود باز می‌گردند. این کارگردان افزود: نقطه قوت این درام این است که بینندگان می‌توانند هم عاشقانه‌های تازه نوجوانان و هم بزرگسالان 30 ساله را ببینند. همانطور که ایم سول بین گذشته و حال حرکت می‌کند، پیچش‌های غیرمنتظره و همچنین کمدی وجود دارد، و در عین حال دیدن ذره ذره تغییر کردن آینده در برخی از پلات‌ها بیننده را برای بیشتر دانستن کنجکاو خواهد کرد.

سونگ گوون هی، لی سونگ هیوب از N.Flying، جونگ یانگ جو، کیم وون هه و سونگ جی هو با اجراهای خود قدرت بیشتری به سریال “دونده دوست داشتنی” خواهند داد. سونگ گون هی نقش بیسیست خوش‌تیپ کیم ته سونگ را بازی می‌کند و جذابیت‌های سرکش خود را به نمایش می‌گذارد و مثلث عشقی را با ایم سول و ریو سون جه تشکیل می‌دهد.

لی سونگ هیوب نقش بک این هیوک را بازی خواهد کرد که نقشی محوری در گذشته و حال ریو سون جه به عنوان دوست صمیمی او که مانند خانواده اش است و رهبر گروه Eclipse است، ایفا می‌کند. گروهی که سون جه یکی از اعضای آن است. علاوه بر این، جونگ یانگ جو و کیم وون هه بازیگران باسابقه ای هستند که به ترتیب نقش مادر ایم سول، پارک بوک سون و پدر ریو سون جائه، ریو گئون دیوک را بازی خواهند کرد. جونگ یانگ جو نقش یک مادر سخت اما دوست داشتنی را بازی می‌کند، در حالی که کیم وون هه نقش پدری را بازی می‌کند که مجبور شده پسرش را به تنهایی بزرگ کند.

تیم سازنده سریال Lovely Runner به اشتراک گذاشت: «اگر در 2023 رابطه بین ریو سون جه و ایم سول رابطه‌ای بین یک هنرمند و طرفدار است، اما سون جه و ایم سول سال 2008 روایتی دوست‌داشتنی را از طریق عشق سرنوشت ساز خود خواهند ساخت که فراتر از 15 سال است. این بینندگان را عمیقاً در داستان غوطه ور می‌کند.» تیم سازنده علاوه بر این از بینندگان خواست تا علاقه زیادی به شیمی تند و تیز بیون وو سوک و کیم هه یون نشان دهند.

بیون وو سوک در توضیح انتخاب خود برای بازی در سریال دونده دوست‌ داشتنی اظهار داشت: “من واقعاً می‌خواستم در پروژه‌ای بازی کنم که مثل این درام، مانند نور خورشید تابش گرما داشته باشد.» او افزود: “من به ویژه تحت تأثیر عشق بین سون جه و سول قرار گرفتم که از موانع زمان و مکان فراتر می‌رود.”

بیون وو سوک به اشتراک گذاشت: “در گذشته سون جه، سعی کردم خلوص و اشتیاق خام او را منتقل کنم، در حالی که برای سون جه کنونی، هدفم حفظ مهربانی ذاتی او و در عین حال نشان دادن رفتار ظریف او بود. [از طریق بازی در این نقش‌ها] من به جذابیت چند وجهی شخصیت سون جه پی بردم.” او افزود: “هنگامی که شخصیت‌های مختلف را به تصویر می‌کشم، احساس می‌کنم به طور ناخواسته تأثیر [قوی] از طریق درام‌های جوانان بر بینندگان گذاشته‌ام. من تلاش خواهم کرد تا در آینده شخصیت‌های جذاب‌تری را ارائه دهم.” و به عنوان نویسنده این مقاله معتقد هستم احتمالا بیننده های این درام در ذهن خود خواهند گفت: از این جذاب‌تر هم ممکن است؟!

از طریق تیزرهای منتشر شده برای سریال کره ای دونده دوست داشتنی ، شیمی بیون وو سوک و کیم هه یون نیز انتظارات قابل توجهی را برانگیخته است. بیون وو سوک با تأمل در مورد شیمی خود با کیم هه یون گفت: “شیمی من با کیم هه یون آنقدر خوب بود که غیرقابل توصیف است.” او توضیح داد: “من به کیم هی یون، که تجربه کمدی رمانتیک زیادی دارد، ایمان کامل دارم. به لطف او، من توانستم به راحتی [در طول فیلمبرداری] بازی کنم. من فکر می‌کنم این روی صفحه نمایش نیز به خوبی قابل تشخیص است.” بیون وو سوک همچنین تاکید کرد: “به خصوص در صحنه‌هایی که سون جه از نظر عاطفی تحت تاثیر سول قرار می‌گیرد، قلب من نیز واقعاً به لرزه در می‌آید.”

وی در توضیح این موضوع گفت: “در زمان حال و سال 2023، ایم سول 34 ساله عاشق سون جه است، در حالی که در 19 سالگی، این سون جه است که عاشق ایم سدل شده. آنها با سرنوشت خود در هم تنیده شده‌اند تا متقابلاً یکدیگر را نجات دهند، که این درام را منحصر به فرد می‌کند.” او در پایان گفت: «کارگردانان و نویسندگان شخصیت‌ها را مجذوب‌کننده کرده‌اند و به بینندگان اجازه می‌دهند جنبه جدیدی از بیون وو سوک را ببینند. لطفا با ما همراه باشید.»

کیم هه یون سریال کره ای دونده دوست داشتنی طیفی پویا از وجوه شخصیت خود را به نمایش خواهد گذاشت و از یک طرفدار پرشور 34 ساله به یک دانش آموز 19 ساله مصمم تبدیل می‌شود که سعی دارد سرنوشت غم انگیز خواننده مورد علاقه خود را تغییر دهد. در توضیح رویکرد خود، او فاش کرد: “من بر روی تصویری کلی تمرکز کردم و در نظر داشتم که سول در ظاهر یک نوجوان اما از درون سی و چند ساله باشد.”

او توضیح داد: “برای نشان دادن تفاوت در شخصیت او قبل و بعد از لغزش زمانی، من تلاش کردم تا لحن و الگوهای گفتار ایم سول را متمایز کنم.” او افزود: “من هیچ تجربه‌ای از انجام فعالیت‌های طرفداران نداشتم، بنابراین بازی نقش ایم سول به من اجازه داد تا تجربیات غیرمستقیم جدیدی داشته باشم.” وقتی از کیم های یون در مورد دوران دانشجویی خود در مقایسه با ایم سول پرسیده شد، کیم هی یون با طنز پاسخ داد: «موقعیت هایی که ایم سول 19 ساله و کیم هی یون با آن روبرو هستند بسیار متفاوت است. در حالی که ایم سول 19 ساله تلاش می‌کند تا آیدول خود ریو سون را جه نجات دهد، کیم هی یون 19 ساله واقعی با امتحانات ورودی کالج دست و پنجه نرم می کرد.”

وقتی از کیم هی یون در مورد خطوط مورد علاقه‌اش از قسمت های 1 و 2 سریال Lovely Runner پرسیده شد، او دیالوگ ریو سون جه در تماس تلفنی با ایم سول را انتخاب کرد: «امروز هوا خیلی خوب است، پس بیا زندگی کنیم» توضیح داد: «این کلمات به من قدرت و آرامش زیادی در زندگی واقعی داد.» در مورد به یاد ماندنی ترین صحنه، او لحظه‌ای را انتخاب کرد که “سول با سون جه ملاقات می‌کند، درحالی که فکر می‌کرد مرده است” و افزود: “تجسم این سناریو به عنوان یک اتفاق واقعی واقعاً دلخراش بود.” و متاسفانه طرفداران کیپاپ این درد را بخاطر مون بین، جونگ هیون، هارا و سولی تا مغز استخوان تجربه کرده‌اند.

در نهایت، کیم هه یون با ذکر این جمله که «برای صحنه‌های مربوط به ویلچر تمرین کردم و سخت کار کردم»، پیش‌بینی را ایجاد کرد و سپس بیان کرد: «شاهد جنبه‌ای جدید و چندوجهی از کیم هی یون خواهید بود که قبلاً آن را ندیده‌اید.” زمان پخش سریال دونده دوست داشتنی از تاریخ 8 آوریل 2024 از شبکه tvN آغاز شده است. تعداد قسمت های سریال Lovely Runner نیز 16 اپیزود 70 دقیقه ای است. ژانر سریال کره ای دونده دوست داشتنی موسیقی، کمدی، رمانتیک و فانتزی است و نمرات سریال Lovely Runner نیز در سایت آی‌ام‌دی‌بی نمره 9.1 از 10 و در سایت مای دراما لیست نمره 8.9 از 10 را کسب کرده است.

سخن آخر

تلاش کردیم تا هرآنچه باید درباره سریال دونده دوست داشتنی بدانید را بررسی کنیم. با توجه با داستان و تیم سازنده و بازیگران این درام، ما تماشای آن‌را به طرفدارن سریال های کره ای پیشنهاد می‌کنیم. اما نظر شما درباره سریال بیون وو سوک و کیم هه یون چیست؟ قصد تماشای آن را دارید؟ فکر می‌کنید این درام بتواند توجه بیننده‌ها را در سطح بین‌المللی به خود جذب کند و ریتینگ جدیدی را برای شبکه خودش رقم بزند؟

منتخب کاربران

source
تولید محتوا

توسط wikiche