در این مقاله قصد داریم با بهترین برنامه های تست مدل مو بر روی چهره آشنا شویم و لینک دانلود اندروید و iOS آن‌ها را نیز برایتان قرار دهیم. شما با این اپلیکیشن ها به راحتی در منزل می‌توانید مدل موهای مختلف را بر روی چهره خود تست و انتخاب کنید.

همه خانم‌ها به آراسته بودن موهای خود بسیار اهمیت داده و دوست دارند تا در مناسبت‌های مختلف، مدل موهای جدیدی را داشته باشند. اگر شما نیز جزء این دسته از افراد هستید که به درست کردن مدل مو در منزل علاقه دارند و به دنبال برنامه‌هایی هستید تا مدل موهای جدیدی را یاد گرفته و انجام دهید، پس این مقاله مناسب شما است. در این مقاله بهترین برنامه های مدل مو آورده شده است. بسیاری از این برنامه‌ها دارای عکس از جهات مختلف مدل مو و نیز کلیپ‌های آموزشی مرحله به مرحله هستند. با پلازا همراه باشید.

فهرست مطالب:

بهترین برنامه های تست مدل مو بر روی چهره

اگر مطمئن نیستید که چه مدل مویی مناسب شما است، در این مقاله می‌توانید برخی از برنامه‌های مدل مو را دانلود کنید. این برنامه ها به شما امکان می‌دهند مدل موهای مختلف را با توجه به فرم صورت خود امتحان کنید.

همچنین بخوانید :

1. برنامه Cute Girls Hairstyles

برنامه انتخاب مدل مو برای صورت شما

Cute Girls Hairstyle یک برنامه مدل مو مناسب برای کاربران اندروید است. در این برنامه به راحتی می توانید انواع بافت مو مانند تیغ ماهی و یا بافت به همراه تل‌های مختلف را یاد بگیرید. این برنامه همچنین دارای رابط کاربری خوب و آسان برای استفاده است. همچنین می‌توانید نکات برتر و 10 آموزش ویدیویی برتر اخیر برای بستن مو را در این برنامه مشاهده کنید. Cute Girls Hairstyle این امکان را به شما می‌دهد تا ویدیوهای مورد علاقه خود را با دوستانتان به اشتراک بگذارید و یا زیر همان ویدئو نظر دهید. این برنامه برای همه کاربران رایگان است.

همچنین بخوانید :

2. اپلیکیشن Hairstyle Magic؛ نرم افزار مدل مو زنانه روی چهره

برنامه انتخاب مدل مو برای صورت شما

برنامه Hairstyle Magic یک اپلیکیشن تست مدل مو بر روی چهره است و شما می‌توانید مدل موهای خود را با سبک‌های مختلف و رنگ‌های مختلف تغییر دهید و به صورت آنلاین از بقیه نظر بخواهید. این برنامه دارای رابط کاربری ساده و آسان است و می‌توانید به راحتی آن را بر روی پلتفرم موبایل اندروید و iOS خود نصب کنید. طیف گسترده‌ای از رنگ‌های جذاب مو به صورت رایگان در این برنامه وجود دارد که روی موهای شما اعمال می‌شود و همچنین به شما امکان می دهد چندین رنگ را ترکیب کرده و رنگ دلخواه خود را برای موهایتان ایجاد کنید.

  • دانلود برنامه Hairstyle Magic برای: iOS

3. My Hair [iD]

برنامه انتخاب مدل مو برای صورت شما

My Hair [iD] که پیشتر با نام نرم افزار مدل مو style my hair نیز شناخته می‌شد، یک برنامه تست مدل مو آنلاین است که توسط برند L’Oreal ساخته شده است. این برنامه به شما امکان می‌دهد تا به راحتی مدل موهای خود را تغییر دهید و از ابزارهای مختلف برای رنگ، کوتاهی و تغییر سبک مو خود استفاده کنید. یکی از ویژگی‌های عالی برنامه My Hair [iD] این است که به شما امکان می‌دهد آموزش مرحله به مرحله را برای تغییر مدل موهای خود تماشا کنید و بدون داشتن هرگونه آگاهی از مدل مو یا بدون رفتن به سالن، بهترین مدل موها را خودتان در خانه انجام دهید.

همچنین بخوانید :

4. برنامه Hair Color Changer

اپلیکیشن تست مدل مو بر روی چهره

اپ Hair Color Changer از جمله برنامه‌های محبوب و رایگان تغییر رنگ مو برای کاربران iOS است که به شما امکان می‌دهد رنگ موهای خود را به راحتی در این برنامه مدل مو تغییر دهید. برنامه Hair Color Changer دارای فهرستی از مدل موهای مرسوم، مد روز و… با رنگ‌های صورتی، بنفش، سرخابی، آبی، مشکی، بلوند، قهوه‌ای و… است که شما می‌توانید با توجه به علاقه خود، هر یک از آن‌ها را استفاده کنید و مدل موهای خود را تغییر دهید.

این برنامه به شما امکان می‌دهد تا تصویر ویرایش شده خود را ذخیره کنید و همچنین از طریق اسنپ‌چت، اینستاگرام، فیس‌بوک و سایر شبکه‌های اجتماعی با دوستان و خانواده خود به اشتراک بگذارید.

  • دانلود برنامه Hair Color Changer برای: iOS

5. برنامه مدل مو Smarty

برنامه انتخاب مدل مو برای صورت شما

Smarty یک نرم افزار مدل مو روی چهره مردانه است. در این برنامه می‌توانید به صورت رایگان از اکسسوری‌های مختلف استفاده کنید. این برنامه درواقع اکسسوری‌های واقعی را به شما ارائه می‌دهد تا امتحان کنید و در صورت تمایل بتوانید در بازار خریداری کنید. می‌توانید از گالری خود عکسی را انتخاب کرده و یا همان لحظه از خود عکس بگیرید. این برنامه مخصوص آقایان است و قابلیت تغییر پس‌زمینه برای عکس را نیز دارد. یکی از بهترین ویژگی‌های این برنامه، فهرستی با بیش از 70 مدل موی مختلف از افراد مشهور است که می‌توانید آن‌ها را نیز امتحان کنید.

همچنین بخوانید :

6. برنامه Best Hairstyles step by step

اپلیکیشن تست مدل مو بر روی چهره

برنامه Best Hairstyles step by step یک برنامه مدل مو محبوب دیگر است که به شما امکان می‌دهد مدل موهای جدید را به صورت آنلاین یاد بگیرید. این برنامه بیش از 1000 مجموعه عکس از مدل موهای مختلف را به صورت رایگان برای خانم‌ها ارائه می‌دهد. یکی از ویژگی‌های جذاب این برنامه، ارائه آموزش تصویری مرحله به مرحله است. این برنامه مدل موهای زیبایی را به راحتی به شما آموزش می‌دهد و می‌توانید مدل موی مورد علاقه خود را ذخیره کنید و در هر زمان و هر مکان به صورت آفلاین روی موبایل خود دوباره مشاهده کنید.

  • دانلود برنامه Best Hairstyles step by step برای: اندروید

7. Perfect Hairstyle؛ برنامه انتخاب مدل مو برای صورت شما

اپلیکیشن تست مدل مو بر روی چهره

یکی دیگر از گزینه‌ها برای کاربرانی که به‌دنبال یک برنامه چه مدل مویی بهم میاد هستند، اپلیکیشن Perfect Hairstyle است. این برنامه تنها در iOS در دسترس است و یکی از محبوب‌ترین برنامه‌ها نیز به‌حساب می‌آید. این نرم افزار مدل مو روی چهره iOS امکان تست مدل موهای مختلف بر روی چهره شما را دارد تا پیش از انتخاب یک مدل موی جدید، بتوانید آن را مشاهده کنید. علاوه بر این با استفاده از ابزارهای ویرایش برنامه می‌توانید رنگ و کنتراست و روشنایی را نیز تغییر دهید و یک مدل موی جدید بسازید.

  • دانلود برنامه Perfect Hairstyle برای: iOS
همچنین بخوانید :

8. Hairstyles for your face

اپلیکیشن تست مدل مو بر روی چهره

اپلیکیشن یک برنامه چه مدل مویی به من میاد اندروید است. در این برنامه می‌توانید با استفاده از دوربین گوشی، بیش از 80 مدل موی مختلف را روی چهره خودتان تست کرده و هرکدام را که دوست داشتید انتخاب کنید. برنامه امکان آرایش تصویر و شخصی‌سازی مدل مو را نیز به‌شما می‌دهد تا بتوانید مدل موی خودتان را بسازید.

  • دانلود برنامه Hairstyles for your face برای: اندروید

9. Hairstyles

اپلیکیشن تست مدل مو بر روی چهره

Hairstyles برنامه انتخاب مدل مو برای صورت شما است. این برنامه با استفاده از تصویر شما می‌تواند مدل‌های مختلف مو را به‌شما پیشنهاد دهد و همچنین امکان تغییر رنگ مو را نیز دارا است.

همچنین بخوانید :

10. Hair Makeover – modiface؛ اپلیکیشن تست مدل مو بر روی چهره

برنامه انتخاب مدل مو برای صورت شما

از آنجایی که فعلا هوش مصنوعی چه مدل مویی بهم میاد معرفی نشده است، بهترین جایگزین استفاده از این برنامه است. یک اپلیکیشن تست مدل مو بر روی چهره که نسبتا تازه‌وارد است و طی مدت کوتاهی توانسته نظر کاربران زیادی را به‌خود جلب کند. در این برنامه می‌توانید به بیش از 600 مدل موی مختلف مردانه و زنانه دسترسی پیدا کنید. همچنین می‌توانید رنگ موها را تغییر داده و به تصویر خود عینک نیز اضافه کنید.

  • دانلود برنامه Hair Makeover – modiface برای: اندروید

بهترین سایت های هوش مصنوعی تست مدل مو

علاوه بر برنامه‌های بالا، تست مدل مو آنلاین نیز یک روش دیگری است که می‌تواند جایگزین خوبی به‌حساب بیاید. این روش احتیاجی به دانلود برنامه ندارد و از طریق وبسایت‌های آنلاین قابل استفاده است. در ادامه چند سایت برای انجام این کار را معرفی خواهیم کرد.

همچنین بخوانید :

1. سایت AI Hairstyle Changer

برنامه مدل مو روی چهره

این سایت یکی از گزینه‌های شاخصی است که می‌توانید به‌عنوان جایگزین برای یک برنامه مدل مو روی چهره درنظر داشته باشید. سایت دارای تعداد زیادی مدل مو مختلف است و به شما این امکان را می‌دهد تا هرکدام را روی چهره خود امتحان کنید. امکان انتخاب از بین رنگ موهای مختلف نیز در سایت AI Hairstyle Changer وجود دارد و شما می‌توانید پس از انتخاب مدل مدنظرتان، پس از 5 ثانیه آن را روی چهره خود ببینید.

2. سایت تغییر مدل مو با هوش مصنوعی Fotor

سایت تغییر مدل مو با هوش مصنوعی

مجموعه ابزارهای سایت Fotor نزد بسیاری از علاقه‌مندان به عکاسی شناخته شده هستند. این سایت یک ابزار تست مدل مو آنلاین نیز دارد که مثل رقبا امکان آزمایش مدل‌های مختلف مو روی چهره را در اختیار شما قرار می‌دهد. ابزار تغییر چهره سایت فوتور احتیاج به ساخت یک حساب کاربری دارد.

3. سایت هوش مصنوعی مدل مو Change Hairstyle AI

نرم افزار مدل مو روی چهره ios

نحوه کار وبسایت Change Hairstyle AI کمی متفاوت از بقیه رقبا است. این سایت با دریافت عکس از شما می‌خواهد رنگ یا استایل مدل موی مدنظرتان را مشخص کنید و بعد یک مدل مو متناسب با چهره و فاکتورهایی که تعیین کرده‌اید، برایتان انتخاب و روی عکس اعمال می‌کند.

4. وبسایت AI Hairstyle Changer

هوش مصنوعی مدل مو

سایت تست مدل مو آنلاین AI Hairstyle Changer بیشتر از سایت دیگری شایسته قرار گرفتن در فهرست معرفی سایت تغییر مدل مو با هوش مصنوعی را دارا است. با مراجعه به این سایت و نوشتن پرامپت مدنظرتان، می‌توانید از هوش مصنوعی بخواهید که مدل موی مدنظرتان را روی چهره اعمال نماید. علاوه بر این، خودتان هم با ابزارهایی که در ادیتور این سایت وجود دارند، می‌توانید تغییرات مدنظرتان را روی تصویر، اعمال کنید.

5. سایت AI LabTools

تست مدل مو آنلاین

وبسایت AI LabTools گزینه دیگری است که می‌توانید به‌عنوان یک جایگزین برای نرم افزار مدل مو روی چهره iOS درنظر داشته باشید. این سایت قادر است علاوه بر مدل مو، اندازه و حجم آن را نیز تغییر دهد و مدل‌های مو جدید و متفاوتی خلق کند. این سایت همچنین مدعی است که تصاویر شما را پس از گذشت 24 ساعت از سرورهای خود پاک خواهد کرد تا نگرانی از بابت حریم خصوصی نداشته باشید. شما همچنین هر ماه 5 اعتبار رایگان دریافت می‌کنید و برای هر بار استفاده از این سرویس نیز باید 3 اعتبار پرداخت کنید.

سخن پایانی

در این مقاله 10 برنامه و 5 سایت تست مدل مو بر روی چهره برای خانم‌ها و آقایان را معرفی کردیم. امیدواریم این مقاله برایتان مفید باشد. از نظر شما بهترین برنامه مدل مو کدام است؟ اگر برنامه جذاب دیگری در این زمینه می‌شناسید، خوشحال می‌شویم آن را در بخش نظرات معرفی کنید.

منتخب کاربران

source
تولید محتوا

توسط wikiche