مایکروسافت یک رویداد بازی‌های ایکس باکس و یک دایرکت با نام Redacted را برای ماه ژوئن اعلام کرد. مراسم بازی‌های ایکس باکس در ۹ ژوئن ۲۰۲۴ از ساعت ۱۰ صبح به وقت محلی به صورت زنده پخش می‌شود. این نمایشگاه با یک دایرکت که مایکروسافت در حال حاضر آن را با عنوان Redacted اعلام می‌کند، دنبال می شود و برخی گمانه زنی می‌کنند که می‌تواند مربوط به بازی بعدی Call of Duty باشد. در پستی در ایکس باکس وایر که این رویداد را اعلام می کند، آمده است: ما یک نمایش عمیق ویژه برای قسمت بعدی یک فرنچایز محبوب پخش خواهیم کرد.

همچنین مایکروسافت اعلام کرد که در این مراسم بازیهایی از تمام زیرمجموعه‌های بخش گیمیگ، مانند اکتیویژن، بلیزارد، بتسدا و استودیوهای ایکس باکس، و شرکای ثرد پارتی حضور خواهند داشت.

برای دومین سال متوالی در همان هفته‌ای که مراسم Summer Game Fest برگزار می‌شود، مراسم ایکس باکس نیز در لس آنجلس، کالیفرنیا، برگزار خواهد شد. رویداد Summer Game Fest قرار است به صورت زنده در 7 ژوئن برگزار شود. این رویداد اکنون به عنوان نمایشگاه برتر صنعت در ماه ژوئن مورد توجه قرار گرفته است، زیرا انجمن نرم افزار سرگرمی در دسامبر 2023 تأیید کرد که E3، که مهمترین رویداد گمینگ سال بود و در دهه 1990 آغاز شده بود، باز نخواهد گشت و برای همیشه تعطیل شد.

source
کلاس یوس

توسط wikiche