سئو سایت
Giulia Guerrieri به شما می آموزد که چگونه در زمان کمتری در بازاریابی در رسانه های اجتماعی بهتر شوید
Giulia Guerrieri همه ما این جمله را شنیده‌ایم – که نبوغ 1% الهام و 99% عرق است (که بیشتر به توماس ادیسون نسبت داده می‌شود) و احتمالاً هیچ کس در این سیاره وجود ندارد که این را بهتر از کارآفرین درک کند. بر کسی پوشیده نیست که بنیانگذار بودن برای افراد ضعیف نیست (در واقع، طبق نسخه هفتم استارتاپ اسنپ شات، 44٪ از بنیانگذاران سطوح بالایی از استرس و 36٪ فرسودگی شغلی را تجربه کرده اند) به خصوص به این دلیل که آنها بسیار متفاوت هستند. کلاه برای پوشیدن
بین ساعات طولانی، ریسک بالا، توجه دائمی تقسیم شده و عدم پاسخ محکم به آنچه که باید در ابتدا اولویت بندی شود (زیرا معمولاً همه چیز است)، ثابت ماندن در زمینه هایی که بیشتر به آن نیاز دارند، می تواند یکی از بزرگترین چالش ها باشد.
به خصوص در حوزه بازاریابی دیجیتال، اهمیت ثبات را نمی توان نادیده گرفت. به گفته مک کینزی، حفظ یک تجربه مشتری ثابت در کل سفر نه تنها رضایت را افزایش می دهد، بلکه اعتماد را تقویت می کند و وفاداری را تقویت می کند. علاوه بر این، تحقیقات Techpedia نشان می‌دهد که برندهایی که ثبات را در اولویت قرار می‌دهند، 20 درصد بیشتر از آن‌هایی که این کار را انجام نمی‌دهند، ارزش گذاری می‌شوند. اما در حالی که شواهد حمایت از بازاریابی ثابت واضح است، بسیاری از بنیان‌گذاران همگام شدن با تقاضاهای فزاینده و تغییر مداوم پست‌های هدف را چالش برانگیز می‌دانند – رسانه‌های اجتماعی بیش از همیشه اشباع شده‌اند، به این معنی که کیفیت محتوا برای جلب توجه باید بسیار بالاتر باشد.
جولیا گوئریری، استراتژیست و مربی کسب و کار، این مبارزه را به خوبی می داند. در سال 2020، در مواجهه با بدهی 25000 دلاری، تصمیم گرفت تا فروش لباس‌های مقرون به صرفه را در Poshmark امتحان کند. موفقیت او زمانی افزایش یافت که شروع به استفاده از رسانه های اجتماعی برای هدایت ترافیک به مغازه اش کرد و توانست ظرف شش ماه بدهی هایش را تسویه کند. با توجه به این موفقیت، او تصمیم گرفت قدرت خود را در چند کسب و کار آنلاین دیگر امتحان کند، اما متوجه شد که تکنیک های بازاریابی که توسط دیگران آموزش داده می شد، او را در موقعیتی مخاطره آمیز قرار می داد.
او به یاد می آورد: “من متوجه شدم که اکثر متخصصان من (مربی های آنلاین، سازندگان دوره ها) در مورد “بازاریابی بدون زحمت” و “اعتماد به فرآیند” صحبت می کنند، اما این هرگز برای من کارساز نبود. «مرا در یک حالت دائمی جنگ، فرار یا یخ زدگی قرار داد. درآمد من غیرقابل پیش بینی بود و هرگز نمی دانستم دلار بعدی من از کجا خواهد آمد.”
اطلاعات بیشتر از مشاور فوربس بهترین حساب‌های پس‌انداز پربازده در سال 2024 توسط کوین پین مشارکت‌کننده بهترین حساب‌های پس‌انداز سود 5 درصدی سال 2024 توسط کسیدی هورتون مشارکت‌کننده با درک اینکه یکی از رایج‌ترین چالش‌هایی که او و دیگر بنیان‌گذاران برای شروع یک روش تجاری متفاوت با آن‌ها شروع کردند، ایجاد روشی قابل اعتماد برای کسب‌وکار بود. متعهد به آموزش دیگران چگونه تلاش های بازاریابی دیجیتال خود را برای افزایش فروش افزایش دهند. این کار با واداشتن کارآفرینان به درک آنچه واقعاً از آنها نیاز است شروع می شود.
وقتی صحبت از بازاریابی به میان می‌آید، من فکر نمی‌کنم که به این موضوع می‌رسد که چقدر خوب هستید، بلکه به چند بار تاب دادن خفاش مربوط می‌شود. ثبات یعنی هر روز ظاهر شوید.» من هرگز بهترین ویرایشگر در مورد پست‌ها نبوده‌ام، محتوای من ارزش تولید بالایی ندارد، اما پیام من سازگار و هماهنگ است [و] به همین دلیل، می‌توانم از مزایای بهره مرکب بهره ببرم. ”
جولیا به عنوان یک زن آمریکایی نسل اول، با موانع زیادی روبرو شد، چیزی که رویکرد او را به بازاریابی و رشد تجارت شکل داده است.
“وقتی بزرگ شدم همیشه نگران پول بودم – والدینم از ایتالیا به آمریکا آمدند و یک تجارت راه اندازی کردند و مجبور بودند دو برابر بیشتر کار کنند تا آن را به موفقیت برسانند.”
این، همراه با این واقعیت که او در اوایل زندگی در معرض رسانه های اجتماعی قرار گرفت، به این معنی بود که او نگاهی اجمالی به آنچه ممکن بود داشت، اما هیچ استراتژی روشنی برای رسیدن به آن وجود نداشت.
«دیدن موج اینفلوئنسرها در آن زمان باعث شد من آرزوی زندگی پر از آزادی مالی، مکانی و زمانی را داشته باشم. من باید راهی برای کسب درآمد آنلاین پیدا می کردم، زیرا معتقد بودم که همه آنها همین کار را می کردند. اما پس از صحبت با یکی دیگر از دوستان خالق که به من گفت اکثر مردم برای حفظ سبک زندگی باید شغل‌های جانبی داشته باشند، فهمیدم که باید راه دیگری را پیدا کنم.» تجربیاتی از این دست فقط به من انگیزه داده تا راهی را ایجاد کنم، حتی زمانی که وجود نداشته باشد.
در منظره‌ای که قیف‌های خودکار و استراتژی‌های بازاریابی منفعل حکمفرما هستند، جولیا همچنان ترجیح می‌دهد از تماس‌های فروش استفاده کند – سفری که او آن را «طولانی و سخت» توصیف می‌کند، اما پتانسیل رشد پایدار آن را تشخیص می‌دهد.
«سیستم قیف وبینار همیشه سبز برای من خراب است. متکی به کمبود، تصمیم گیری به موقع است و به شدت توسط ترس هدایت می شود. تماس‌های فروش راهی برای کمک به ما برای واجد شرایط بودن سرنخ‌ها، تبدیل با قیمت بالاتر و تمرکز بر جذب تنها افرادی در برنامه ما بوده است که می‌دانیم می‌توانند نتیجه بگیرند.» شما در واقع نمی توانید به وب سایت من بروید و دوره من را بخرید، و این دلیل خوبی دارد. ما همه را قبول نداریم.»
این انحصارطلبی عمدی تضمین می‌کند که هر شرکت‌کننده برای برنامه کاملاً مناسب است، با چشم‌انداز بلندمدت جولیا مطابقت دارد و برخلاف آنچه در رسانه‌های اجتماعی عادی شده است: تلاش برای تبدیل افراد در برنامه، چیزی که به اعتقاد او دلیل اصلی کارآفرینان است. بازاریابی مداوم و تبدیل مشتریان به آنها بسیار سخت است.
«اینستاگرام یک پلتفرم برتر است به این معنی که تنها هدف شما در [برنامه‌هایی مانند این] این است که کسی را از بی‌علاقگی به علاقه‌مند کنید. بزرگترین تصور غلط این است که بازاریابان فکر می کنند مردم از مشاهده محتوا مستقیماً به فروش می رسند، اما ایجاد روابط حلقه گم شده است.
تصور اشتباه دیگری که او می‌خواهد آن را رد کند این است که برای اینکه محتوا جلب توجه کند، باید ساعت‌ها صرف ساخت آن کنید. «اگر تولید محتوا فقط دو ساعت در هفته طول بکشد، بیشتر وقت خود را صرف روابط با مشتریان جدید بالقوه یا مشتریان فعلی می‌کنید تا به نتایج آنها برسید و آنها را حفظ کنید. مردم زمان زیادی را صرف بازاریابی می کنند و زمان کافی را برای سایر کارکردهای اصلی یک کسب و کار که در واقع باعث موفقیت آن می شود، صرف نمی کنند. بازاریابی فقط یک بخش کوچک است، اما بخشی است که در رسانه های اجتماعی پر سر و صداترین است.
این توصیه جولیا برای بهتر شدن در بازاریابی مداوم و موفقیت آمیز در رسانه های اجتماعی بدون نیاز به صرف زمان زیادی برای انجام آن است.
دست از جستجوی نتایج فوری بردارید
اولین چالشی که جولیا به مشتریان خود می آموزد که بر آن غلبه کنند، نیاز به نتایج فوری برای تلاش آنها است. «تا زمانی که سازگار نباشید، نتایج به دست نمی‌آیند. زمانی که من یک اکانت اینستاگرام مرده داشتم، فقط 30 روز طول کشید تا 2 بار در روز پست بگذارم تا حسابم را احیا کنم. این باعث شد که من به طور مداوم 6 رقم در ماه درآمد داشته باشم. سرمایه‌گذاری اولیه استارت‌آپ (معروف به زمان شما) سنگین است، اما با هر چیز عالی در زندگی، شما باید کار را پیشاپیش بگذارید تا بعداً از مزایای آن بهره مند شوید.»
جولیا می‌داند که بیشتر کارآفرینان احساس می‌کنند بهترین موقعیت را دارند تا پیام معتبر برند خود را به اشتراک بگذارند، بنابراین به‌جای اینکه به دنبال تفویض اختیار باشند، به جای آن پیشنهاد می‌کند یک سیستم محتوایی ایجاد کنید که می‌توانید آن را «شست‌شوید و تکرار کنید».
من یک سیستم محتوایی توسعه دادم که به من امکان می‌دهد فقط در 2 ساعت در هفته حلقه‌های 7 روزه با تبدیل بالا بسازم. به‌عنوان یک مدیرعامل پرمشغله، طبیعتاً به برون‌سپاری افراد خلاق روی می‌آورم، اما می‌دانم که خلاقیت منطقه نبوغ من است و نمی‌توانم این وظیفه را محول کنم. پس باید راه ساده تری پیدا می کردم. اگر خروجی‌های تکرارپذیر می‌خواهید، به ورودی‌های تکرارپذیر نیاز دارید.»
انطباق کلیدی است
جولیا می داند که پیشروی به معنای پذیرش تغییرات و استفاده از داده ها برای هدایت کشتی است. ما همه چیز را ردیابی می کنیم… بدون داده، تصمیمات عاطفی می گیریم.” با فرو رفتن در معیارهایی مانند نرخ نمایش و نرخ تبدیل، او فقط حدس نمی‌زند. او انتخاب های آگاهانه ای انجام می دهد که کسب و کار او را در مسیر و رشد نگه می دارد.
سفر خود جولیا به اینستاگرام گواهی بر قدرت این رویکرد مبتنی بر داده است. او هشدار می‌دهد: «اگر خود را با پلتفرم وفق ندهید، از بین خواهید رفت. او پیشنهاد می‌کند که به‌جای استفاده از آخرین موج روند، به‌طور منظم تحلیل‌های خود را بررسی کنید و استراتژی محتوای خود را اصلاح کنید.
«حرکت از رویکرد «به خودت باور داشته باش» (معروف به احساسی) به رویکرد مبتنی بر داده، به من این امکان را داد که هویت خود را از شرکتم جدا کنم. قبلاً فکر می‌کردم مشکل من خودم هستم – که ذهنیت درستی برای داشتن یک کسب‌وکار میلیون دلاری ندارم. سپس متوجه شدم، وقتی داده‌ای برای تصمیم‌گیری نداریم، می‌توانیم به‌عنوان یک انسان بسیار غیرمنطقی باشیم. با نگاه دقیق روزانه به اعداد ما، می‌توانم ببینم تنگناها کجا هستند و به سرعت آنها را با تیمم برطرف کنم.»
فراتر از تعداد فالوورها نگاه کنید
دیدگاه Giulia در مورد معیارهای رسانه های اجتماعی به طرز تازه ای غیر متعارف است. او ادعا می کند: “پیروان معادل پول انحصاری هستند.” علیرغم اینکه 70000 دنبال کننده قابل توجهی دارد، او تشخیص می دهد که موفقیت واقعی با اعداد سنجیده نمی شود، بلکه با تأثیر معنادار سنجیده می شود. او می گوید: “موفقیت احساسی است که از درون می آید.” برای او، این در مورد لحظات ملموس تحول است، مانند کمک به کسی که شغل خود را ترک کند یا به آزادی مالی خود دست یابد. این ارتباطات صمیمانه و دگرگونی های زندگی واقعی است که حس رضایت او را تقویت می کند.
به همین دلیل است که او پیشنهاد می کند به جای آن بر ایجاد رابطه تمرکز کنید. “وقتی روی عمق رابطه با یک نفر از مخاطبان خود در طول تلاش برای دستیابی به افراد زیادی تمرکز می کنید، ارتباطات معناداری ایجاد می کنید که به ناچار به فروش تبدیل می شود.”
صدای منحصر به فرد شما شما را جلوتر خواهد برد
جولیا تأکید می کند: «داستان سرایی راز است. او با به اشتراک گذاشتن واقعی اوج و فرودهای زندگی خود، پیوند عمیقی با پیروانش ایجاد می کند. جولیا توضیح می‌دهد: «درآوردن دوربین آیفون در زمانی که در حال گذراندن برخی از بهترین لحظات زندگی‌ام و همچنین برخی از بدترین لحظات هستم، واقعاً چیزی است که من را به عنوان یک خالق قدرتمند شکل داده است. برای او، اصالت بسیار مهم است، زیرا به او اجازه می دهد در سطح عمیقی با مخاطبان خود ارتباط برقرار کند.
با این حال، Giulia در مورد مشکلات محتوای کرکی هشدار می دهد و سازندگان را تشویق می کند که در پیام های خود جسورانه عمل کنند. او می‌گوید: «بهترین سازندگان نظرات دو قطبی دارند و از مجادلات کنترل‌شده شکوفا می‌شوند.
از تلاش برای منفعل کردن همه چیز دست بردارید
جولیا در کمپینی برای «سرد کردن دوباره درآمد فعال» است.
«وقتی کاری را انجام می‌دهی که دوستش داری، احساس کار نمی‌کند. اگر مجبور بودم تا آخر عمر کاری انجام دهم، دقیقاً همان کاری بود که در حال حاضر انجام می دهم. قبل از اینکه کسب‌وکارم را بسازم، هدفم را روشن کردم و به بقیه نیز توصیه می‌کنم این کار را انجام دهند.
«به خود یادآوری کنید که بازاریابی تنها بخش کوچکی از بازی است. اگر نتیجه‌ای نمی‌بینید، معمولاً به این دلیل است که مهارت‌های لازم برای رسیدن به هدف را ندارید، که بلعیدن آن سخت است. یکی از مشتری‌های من می‌گوید «نفس خود را در خانه بگذارید» و این یک شعار عالی برای به خاطر سپردن است، زیرا شما یک دانش‌آموز برای تمام عمر خواهید بود. لحظه‌ای که یادگیری را متوقف کنید یا از تلاش برای راه‌های جدید بیزار شوید، شروع به افول خواهید کرد.»
برای آشنایی بیشتر با جولیا و کارهای او، به اکانت اینستاگرام او در اینجا نگاهی بیندازید.
من را در توییتر دنبال کنید. وب سایت من را بررسی کنید. Bianca BarrattFollowingBianca ویژگی‌هایی را درباره زنان و زنان می‌نویسد: چه چیزهایی به آنها علاقه دارد و الهام‌بخش آنهاست، چگونه آنها خودمان به کسب و کار شکل می‌دهند و چه چیزی هنوز در سر راه آنها قرار می‌گیرد. برجسته کردن زنانی که در کسب و کار راه می اندازند، زمینه ای است که او به طور خاص به آن علاقه دارد، و همچنین از بین بردن بسیاری از بدنامی که هنوز در محیط کار زنان را احاطه کرده است. به غیر از فوربس، بیانکا ویژگی‌های سبک زندگی و فرهنگ را برای عناوینی مانند The Sunday Times، Cosmopolitan، Refinery29، BBC Good Food، London Evening Standard، Independent و Euronews می‌نویسد. دیدگاه روزنامه نگار در عضویت او، The Scoop. شما می توانید یک کپی از 5 قانون طلایی او برای ارائه به خبرنگاران را در زیر بگیرید.”>

* استانداردهای تحریریه چاپ
* چاپ مجدد و مجوزها

توسط wikiche