شهره موسوی بازیگر جوان و مستعد اهل ایران با بازی در فیلم شور عاشقی توانست توجه‌ها را به خود جلب کند. در این مقاله قصد داریم با بیوگرافی شهره موسوی همراه شما باشیم.

شهره موسوی بازیگر ایرانی در دبیرستان رشته بازیگری تئاتر را انتخاب کرد و سپس آن‌ را در دانشگاه ادامه داد. او بازیگری را رسما با تئاتر از دهه 90 شروع کرد و اولین کار تصویر خود را فیلم طول موج در سال 1393 توانست تجربه کند. این هنرپیشه سپس در حوزه‌های مختلف بازیگری فعالیت کرد و حتی همکاری‌هایی با سینمای افغانستان داشت. تئاتر صحنه، فیلم‌های دوچرخه‌ باز و  زندگی شیرین او مورد توجه مخاطبان قرار گرفتند. این بازیگر در سال 1402 با بازی در فیلم شور عاشقی و دریافت نامزدی سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول زن توانست توجه‌ها را جلب کند. در ادامه مقاله پیش رو پلازا با بیوگرافی شهره موسوی همراه شما می‌شویم.

فهرست مطالب:

اطلاعات شخصی شهره موسوی

  • نام و نام خانوادگی: شهره موسوی
  • محل تولد: اصفهان
  • سن شهره موسوی: در دهه سوم زندگی خود هستند.
  • تحصیلات: کارشناسی بازیگری تئاتر
  • وضعیت تاهل: احتمالا متاهل
  • صفحه اینستاگرام شهره موسوی: shohremosavi@
همچنین بخوانید :

زندگی نامه شهره موسوی

زندگی خصوصی شهره موسوی

از آنجایی که خانم بازیگر هنوز در اول راه شهرت خود قرار دارند و تا کنون یک مصاحبه بیوگرافی انجام نداده‌اند، درباره سن و زمان تولد ایشان نمی‌دانیم. فقط می‌توانیم حدس بزنیم خانم بازیگر در دهه سوم زندگی خود قرار داشته باشند. ایشان در مصاحبه خود درباره خانواده خود صحبت کردند که افرادی معتقد هستند. خانم موسوی پدرش را از دست داده است و یک برادر دارد. اگر درباره همسر شهره موسوی کنجکاو هستید باید بگوییم که تا بدین‌جا با توجه به اینکه زندگی خصوصی شهره موسوی چندان در صفحه مجازی او به اشتراک گذاشته نمی‌شود، احتمالا با توجه به حلقه‌ای که در دست ایشان قرار دارد، خانم موسوی متاهل باشند.

زندگی شغلی شهره موسوی

در این بخش بیوگرافی شهره موسوی با زندگی حرفه‌ای خانم بازیگر همراه شما هستیم.

همچنین بخوانید :

شروع فعالیت بازیگری

سریال های شهره موسوی

شهره موسوی بازیگری را از زمان دبیرستان شروع و رشته هنرستان خود را بازیگری تئاتر انتخاب کرد و بعدها در دانشگاه نیز به تحصیل همین رشته پرداخت. اولین آثار ثبت شده رسمی او در سال 1393 اتفاق افتادند.‌ نمایش آوای محزون در سال 1393 اولین نمایش رسمی او بود‌‌‌. این هنرپیشه سپس با فیلم طول موج از فرامرز شهبازیان اولین کار تصویر خود را تجربه کرد. او سپس در نمایش‌ها مختلفی همچون نوش داروی پس از تولد، نمایش ثروت، چرخ سودایی، آدامس و استرالیا حضور یافت.

در همین حال چندین فیلم کوتاه از جمله خواهر، وحشی، جوجه‌ها آخر پاییز جیغ می‌کشند، گرازها، صحنه و زنان لجمن را بازی کرد. فیلم گرازهای او محصول مشترک با افغانستان است مورد توجه جشنواره‌های بین المللی قرار گرفت.

همچنین بخوانید :

این هنرپیشه چندین فیلم همچون آسمان هشتم که اولین فیلم جدی‌ بلند او بود، جایی‌ که خرگوش‌ها خواب می‌بینند، پیچ جاده نمناک، دوچرخه باز، ماه درخشید و روزی روزگاری ایران را بازی کرد.

دیده شدن و آغاز شهرت

در ادامه بیوگرافی شهره موسوی می‌خوانیم که او در سال 1398 با سریال محرمانه در باران اولین تجربه سریالی خود را کسب کرد و در سال 1400 با مجموعه نمایش خانگی اپیزودیک آنها توانست دیده شود. او سپس در فیلم زندگی شیرین حضور داشت و در نهایت با فیلم شور عاشقی که در جشنواره فجر نمایش داده شد، به شهرت رسید. این بازیگر در فیلم کوتاه زنان لجمن که مورد توجه قرار گرفته است نیز ایفای نقش کرد.

فیلم های شهره موسوی

فیلم های شهره موسوی

نام فیلم سال کارگردان
ایست قلبی 1393
طول موج 1393 فرامرز شهبازیان
آسمان‌ هشتم 1394 عباس جلیل زاده
جایی که خرگوش‌ها خواب می‌بینند 1397 مجتبی اسپنانی
تو مشکوک مردنت بودی 1397 امین قشقائیان
پیچ جاده نمناک 1397 احسان سلطانیان
دوچرخه باز 1398 مصطفی نظری زاده
ماه درخشید 1398 مجید صدیقی
روزی روزگاری ایران 1399 رضا جعفری
زندگی شیرین 1401 مجتبی اسپنانی
شور عاشقی 1402 داریوش یاری

سریال های شهره موسوی در تلویزیون

نام سریال سال کارگردان
محرمانه در باران 1398 احسان سلطانیان
همچنین بخوانید :

مجموعه های شبکه نمایش خانگی خانوم موسوی

نام مجموعه سال کارگردان
آنها 1400 مهدی آقاجانی

فیلم های کوتاه شهره موسوی

نام فیلم سال کارگردان
مستطیل سیاه 1394 ستاره حسینی
فیلم خواهر 1395 مجتبی اسپنانی
وحشی 139‌6 فردین انصاری
جوجه‌ها آخر پاییز جیغ می‌کشند 1396 مجتبی اسپنانی
یک راز چند ساعته 1397
گراز‌ها 1397 رضا جعفری
صحنه 1398 امیر مهندسیان
باخه 1400 مرتضی حکاکیان
زنان لجمن 1402 زیور حجتی

تئاترهای شهره موسوی

تئاترهای شهره موسوی

نام نمایش سال
آوای محزون 1393
ما بهم دروغ نمیگیم 1393
وفای عروسک‌ها 1393
گمشده 1393
نوش داروی پس از تولد 1393
نمایش ثروت 1393
تجربه‌های اخیر 1395
چرخه سودایی 1395
آدامس 1396
استرالیا 1397
همچنین بخوانید :

جوایز و افتخارات شهره موسوی

شهره موسوی تا کنون چندین بار در تئاتر مورد تحسین قرار گرفته است اما اولین تجربه حضور در جشنواره فبلم فجر در سال 1402 برای فیلم شور عاشقی بود که برای آن کاندید بهترین بازیگر نقش اول شد.‌ به علاوه این هنرپیشه برنده بهترین بازیگر زن جشن فیلم تهران برای فیلم صحنه نیز شده است.

حواشی شهره موسوی

حواشی شهره موسوی

این بازیگر حاشیه چندانی ندارد و تنها حواشی‌اش پیرامون فیلم شور عاشقی هستند. خانوم موسوی ابتدا برای نقشی کوتاه در شور عاشقی انتخاب شده بود که تنها سه سکانس داشت. او قرارداد خود را برای اولین بار بدون خواندن فیلمنامه آغاز کرد و بعدها که فیلمنامه به دستش رسید، همیشه در تعجب بود که چه کسی قرار است نقش سلما را در فیلم بازی کند. در اصل داریوش یاری قصد بستن قرارداد برای یک سریال را با این هنرپیشه داشت اما سپس او را به عنوان نقش اول زن خود انتخاب کرد. خانم یاری اصلا سوارکاری بلد نبود و نمی‌دانست چطور با شمشیر کار کند و تمام این کارها را با دوره‌ای فشرده آموخت.

همچنین بخوانید :

حقایق پنهان شهره موسوی

در این بخش بیوگرافی شهره موسوی با چند نکته درباره او همراه شما هستیم.

  • این بازیگر پدرش را از دست داده است.
  • شهره موسوی خانواده‌ای معتقد دارد و از کودکی با فضای محرم و عاشورا آشنایی کامل داشت. برادر و عموهای او در محرم تکیه‌ای را اداره می‌کنند.
  • این بازیگر ترس از سوار شدن بر اسب داشت اما برای فیلم شور عاشقی ترسش را کنار گذاشت و گاهی به جای سرویس از اسب استفاده می‌کرد.
  • او از تجربه عجیبش در جشنواره فجر می‌گفت و حس می‌کرد در جمعیت پدرش حضور داشت و به او با افتخار نگاه می‌کرد.
  • این بازیگر یک جغد به نام کوکو دارد.
  • شهره موسوی اهل کارهای خیر است و گاهی به خانه سالمندان یا مکان‌های این چنینی سر می‌زند.
  • او اعتقاداتی عمیق و ارتباط خوبی با خدا دارد.
  • خانوم موسوی حس می‌کند مخاطبان با نقش سلما به خوبی ارتباط برقرار کرده‌اند.
همچنین بخوانید :

آلبوم عکس های شهره موسوی

در ادامه چند عکس زیبا از این بازیگر ببینید.

کلام آخر

در این مقاله با بیوگرافی شهره موسوی همراه شما بودیم. این بازیگر از هنرمندان جویای نام ایرانی است و امیدواریم بتواند پله‌های موفقیت را با سربلندی طی کند. نظر شما درباره این‌ هنرپیشه چیست؟ از همراهی شما تا پایان مقاله متشکریم.

منتخب کاربران

source
تولید محتوا

توسط wikiche.com