سئو سایت
در دنیای بیش از حد متصل امروزی، کسب و کار شما می تواند بر اساس طرح بازاریابی دیجیتال منحصر به فرد شرکت شما رشد کند یا بمیرد. بسیاری از مشتریان شما مستقیماً از یک مکان آنلاین می آیند. چه از طریق یک دستگاه تلفن همراه، یک رایانه خانگی یا رایانه لوحی باشد، مهم است که یک برنامه اختصاصی برای آن مشتریان داشته باشید.
برای برآوردن نیازهای هر یک از این مشتریان، یک برنامه بازاریابی دیجیتال خوب نیاز به شبکه بزرگی از کانال های دیجیتال متصل دارد. شما به یک پلتفرم اختصاصی نیاز دارید که همه این جنبه ها را ادغام کند. چند مورد خوب وجود دارد که باید آنها را در نظر بگیرید – فکر کنید Google، Facebook، HubSpot، MailChimp، و غیره. هر پلتفرم کاربردهای خود را دارد، بنابراین قبل از غواصی، باید یک برنامه ایجاد کنید و از آنچه برای شما بهتر است استفاده کنید. .
به عنوان مدیر عامل یک آژانس بازاریابی دیجیتال، من عاشق تماشای ایجاد، اجرا و اندازه‌گیری این طرح هستم. ما متوجه شدیم که بهترین راه برای ایجاد یک استراتژی بازاریابی آنلاین خوب، تقسیم آن به چهار مرحله متمایز و قابل اجرا است.
1. استراتژی های بازاریابی دیجیتال فعلی خود را مرور کنید
بررسی استراتژی بازاریابی دیجیتال فعلی شما می تواند اشکال مختلفی داشته باشد. اگر تازه شروع کرده اید، این مرحله بسیار ساده خواهد بود. با این حال، اگر شرکت شما در گذشته کمپین‌های بازاریابی دیجیتال زیادی را برنامه‌ریزی کرده است، ممکن است با تعداد بی‌پایانی از دارایی‌های وب سر و کار داشته باشید که در سایت‌های مختلف پراکنده شده‌اند. همانطور که برنامه ها تغییر می کنند و این سایت ها دیگر نگهداری نمی شوند، می توانند برای کسب و کار شما مضر باشند.
برای یافتن تمام حضورهای آنلاینی که در حال حاضر دارید، سؤالات زیر را بپرسید:

* در چه سایت های رسانه های اجتماعی پروفایل داریم؟
* آیا ما یک کانال یوتیوب یا هر ویدیوی دیگری که به صورت آنلاین ارسال شده است داریم؟
* کمپین های بازاریابی گذشته ما چه بود؟ چه چیزی جواب داد و چه چیزی جواب نداد؟ تکمیل این لیست پایه محکمی برای شروع یک استراتژی بازاریابی آنلاین جدید برای شما ایجاد می کند. به یاد داشته باشید که وب سایت های موفق باید در طیف گسترده ای از دستگاه ها پاسخگو باشند، بنابراین پاسخگویی دارایی های وب فعلی خود را بررسی کنید.
2. طرح را ایجاد کنید و تیم و جدول زمانی را انتخاب کنید
این نان و کره کمپین دیجیتال مارکتینگ جدید شماست. برنامه شما احتمالاً بر اساس میزان توسعه کامل آن موفق یا شکست خواهد خورد.
اولین چیزی که باید در نظر بگیرید این است که از کدام پلتفرم استفاده می کنید. به عنوان مثال، HubSpot، Facebook، MailChimp و Google را در نظر بگیرید. ما از همه پلتفرم‌های ذکر شده در بالا استفاده می‌کنیم و با آن‌ها شریک هستیم، و یکی از دلایلی که ما دوست داریم با آنها کار کنیم این است که آنها به تیم‌هایی مانند ما فرصت دریافت گواهی می‌دهند و به ما درک عمیق‌تری از ویژگی‌های موجود می‌دهند که می‌توان از آنها استفاده کرد. برای هر کمپین
هنگامی که پلتفرم شما انتخاب شد، باید تیمی را برای اجرای کمپین بازاریابی دیجیتال جدید خود انتخاب کنید. شما به افرادی نیاز دارید که در طول مراحل اجرا و بازنگری به طرح وفادار بمانند. آنها باید به طور مستمر موفقیت طرح را دنبال کنند تا در صورت نیاز آن را تغییر دهند.
آخرین مرحله از مرحله ایجاد طرح، ایجاد یک جدول زمانی است. اهداف روشنی را برای تیم بازاریابی اینترنتی خود تعیین کنید. این باید شامل زمان تکمیل توسعه وب و برنامه های مکرر برای بهینه سازی مناسب موتورهای جستجو در تمام دارایی های وب شما باشد.
شورای آژانس فوربس یک انجمن فقط دعوت برای مدیران در روابط عمومی موفق، استراتژی رسانه، آژانس های خلاق و تبلیغاتی است. آیا واجد شرایط هستم؟ 3. کمپین را اجرا و راه اندازی کنید
اگرچه این مرحله ممکن است آسان به نظر برسد، اما ممکن است روزها یا حتی هفته ها طول بکشد تا کمپین بازاریابی آنلاین شما به درستی راه اندازی شود. شما می خواهید مطمئن شوید که هر یک از دارایی های وب جدید شما در بهترین زمان ممکن آنلاین می شود و همه نرم افزار طبق برنامه کار می کند. اکثر راه‌اندازی‌های کمپین دیجیتال مارکتینگ طبق برنامه پیش نمی‌روند، یا طبق برنامه نمی‌مانند. در مورد اینکه چقدر زمان باید برای راه اندازی کمپین خود اختصاص دهید واقع بین باشید و مطمئن باشید که مکانیزمی برای ردیابی مناسب در محل دارید. ابزارهای بازاریابی آنلاین زیادی وجود دارد که به شما کمک می‌کند تا تماس‌ها، ایمیل‌ها و سوالاتی که در نتیجه کمپین شما ایجاد می‌شود را شناسایی کنید.
وقتی با مشتریان جدید صحبت می کنید، از پرسیدن اینکه چگونه شما را پیدا کرده اند دریغ نکنید. همچنین باید نظرسنجی ها را به تعدادی از دارایی های آنلاین خود اضافه کنید. این یک راه عالی برای ردیابی ترافیک مشتریان ورودی و اندازه گیری اثربخشی کمپین شما است.
4. اندازه گیری با استفاده از داده های تجزیه و تحلیل و بهینه سازی
در ماه‌های بعد از راه‌اندازی درایو جدید بازاریابی دیجیتال خود، باید دائماً موفقیت آن را از طریق داده‌های تجزیه و تحلیل وب خود اندازه‌گیری کنید. هر طرح خوبی که امروز وجود دارد صدها تغییر کوچک را پشت سر گذاشته تا به جایی که الان هست برسد. در دنیای دیجیتال مارکتینگ، این به سادگی یک هنجار است. کسب‌وکاری که آماده تنظیم و بهینه‌سازی نیست، ایجاد یک برنامه بازاریابی اینترنتی موفق را با مشکل مواجه خواهد کرد.
اجازه ندهید رشد کمپین شما از بین برود و فراموش شود. با تیمی که به ارزیابی مداوم داده ها و تنظیم برنامه اختصاص دارد، می توانید موفقیت بزرگی را از طریق بازاریابی آنلاین و بهینه سازی موفقیت آمیز موتورهای جستجو بدست آورید.
بعدی: اقدامات بعدی را انجام دهید
متأسفانه، حتی بهترین طرح‌های بازاریابی دیجیتال زمانی که برنامه‌ای برای اندازه‌گیری و اجرا وجود ندارد، شکست می‌خورند. حتی اگر همه کارها را عالی انجام دهید و درخشان‌ترین استراتژی بازاریابی دیجیتال را بسازید، باز هم مشغول مدیریت کسب و کار خود هستید. از این چهار مرحله برای ایجاد یک استراتژی بازاریابی هوشمندانه و سازگار استفاده کنید.
شورای آژانس فوربس شوراهای فوربس. سوال در مورد مقاله؟ ایمیل feedback@forbescouncils.com.”>

* استانداردهای تحریریه چاپ
* چاپ مجدد و مجوزها

توسط wikiche