مایکروسافت رسماً ایکس‌باکس سری ایکس دیجیتالی را معرفی کرد. این کنسول سفید و بدون دیسک ۱ ترابایتی در تعطیلات امسال به همراه یک کنسول Xbox Series S سفید با ظرفیت ۱ ترابایت و یک نسخه ویژه ۲ ترابایتی کنسول Xbox Series X با رنگ Galaxy Black عرضه خواهد شد.

در توضیحات رسمی ایکس باکس آمده است: سریع‌ترین و قدرتمندترین ایکس‌باکس، Xbox Series X، اکنون با یک SSD دو ترابایتی در نسخه ویژه Galaxy Black تجربه کنید. همچنین با Xbox Series X تمام دیجیتالی Robot White که ظرفیت SSD آن یک ترابایت است، آشنا شوید. با بازی‌های واقعی 4K و نرخ فریم فوق‌العاده تا 120 فریم در ثانیه با رهگیری پرتو، خود را در شخصیت‌های واضح‌تر، جهان‌های روشن‌تر و جزئیات غیرممکن غرق کنید.

نسخه دیجیتالی جدید ایکس‌باکس سری ایکس 1 ترابایتی 449.99 دلار / 499.99 یورو قیمت دارد. نسخه ویژه گلکسی بلک ایکس‌باکس سری ایکس، که با یک SSD دو ترابایتی، به جای یک ترابایت معمولی عرضه می‌شود، قیمتی معادل 599.99 دلار / 649.99 یورو دارد. در نهایت، Xbox Series S سفید 1 ترابایتی 349.99 دلار / 349.99 یورو قیمت خواهد داشت. به نظر می رسد که جایگزین Xbox Series S فعلی 1 ترابایتی می شود که مشکی رنگ است.

source

توسط wikiche