انیمیشن آناستازیا یکی از انیمیشن‌های محصول کشور آمریکا است که در سال 1997 منتشر شده بود. با ما همراه باشید تا بیشتر با انیمیشن Anastasia آشنا شویم.

ژانر انیمیشن Anastasia تاریخی، فانتزی و موزیکال است. کارگردانی این انیمیشن را Don Bluth و Gary Goldman بر عهده داشته‌اند. انیمیشن آناستازیا در تاریخ 14 نوامبر 1997 برای اولین بار به نمایش درآمد. این انیمیشن کاندید دریافت جایزه‌های مختلفی از جمله دو جایزه اسکار و دو جایزه گلدن گلوب شده بود. انیمیشن Anastasia بیشتر نقدهای مثبت منتقدان را به همراه داشت اما بعضی از مورخ‌ها روایت این داستان به طور فانتزی را مورد انتقاد قرار دادند.

از جمله بازیگرانی که در این انیمیشن به ایفای نقش پرداخته‌اند می‌توان مگ رایان (Meg Ryan)، جان کیوسک (John Cusack)، کلسی گرمر (Kelsey Grammer)، کریستوفر لوید (Christopher Lloyd) و کیرستن دانست (Kirsten Dunst) را نام برد. همچنین مدت انیمیشن آناستازیا 1 ساعت و 34 دقیقه است. در ادامه این مقاله از پلازا به معرفی انیمیشن Anastasia 1997 خواهیم پرداخت و در مورد داستان، بعضی از بازیگران و نقدهای این انیمیشن صحبت خواهیم کرد.

فهرست مطالب:

داستان انیمیشن آناستازیا 

انیمیشن Anastasia

به طور خلاصه کارتون آناستازیا داستان آخرین بازمانده از یک خانواده سلطنتی و ملاقات دوباره او با مادربزرگش را دنبال می‌کند. برای ادامه داستان می‌توانید انیمیشن Anastasia را تماشا کنید.

همچنین بخوانید :

بازیگران انیمیشن آناستازیا

در این بخش از مقاله با بیوگرافی بعضی از هنرپیشه های کارتون آناستازیا و نام‌های کاراکترهایی که صداپیشه آن‌ها بوده‌اند آشنا خواهیم شد.

مگ رایان

بررسی انیمیشن آناستازیا

مگ رایان یک بازیگر و فیلمساز آمریکایی است که در تاریخ 19 نوامبر 1961 در ایالت Connecticut متولد شد. او کاندید دریافت جایزه‌‌های مختلفی از جمله گلدن گلوب شده است. از جمله آثار معروفی که او در آن‌ها به ایفای نقش پرداخته است می‌توان فیلم When Harry Met Sally را نام برد. مگ رایان در انیمیشن آناستازیا در نقش کاراکتر عنوان این انیمیشن حضور داشته است.

همچنین بخوانید :

جان کیوسک 

بررسی انیمیشن Anastasia

جان کیوسک یک بازیگر آمریکایی است که در تاریخ 28 ژوئن 1966 در ایالت Illinois متولد شد. او کاندید دریافت جایزه‌های گلدن گلوب و بفتا شده است. از جمله آثار معروفی که او در آن‌ها بازی کرده است می‌توان فیلم Stand by Me را نام برد. جان کیوسک در انیمیشن Anastasia ایفای نقش کاراکتر Dimitri را بر عهده داشته است.

همچنین بخوانید :

کلسی گرمر

معرفی انیمیشن Anastasia

کلسی گرمر یک بازیگر و تهيه‌كننده آمریکایی است که در تاریخ 21 فوریه 1955 متولد شد. او جایزه‌های گلدن گلوب و Primetime Emmy دریافت کرده است. از جمله آثار معروفی که او در آن‌ها حضور داشته است می‌توان سریال Cheers و اسپین‌آف آن سریال Frasier را نام برد. کلسی گرمر در انیمیشن آناستازیا در نقش کاراکتر Vladimir بازی کرده است.

کریستوفر لوید

بازیگران انیمیشن آناستازیا

کریستوفر لوید یک بازیگر تئاتر، فیلم و تلویزیون آمریکایی است که در تاریخ 22 اکتبر 1938 در ایالت Connecticut متولد شد. او جایزه Primetime Emmy کسب کرده است. از جمله آثار معروفی است که او در آن‌ها به ایفای نقش پرداخته می‌توان فیلم Back to the Future را نام برد. کریستوفر لوید در انیمیشن Anastasia به ایفای نقش کاراکتر Rasputin پرداخته است.

کیرستن دانست

معرفی انیمیشن آناستازیا

کیرستن دانست یک بازیگر آمریکایی است که در تاریخ 30 آوریل 1982 در ایالت New Jersey متولد شد. او کاندید کسب جایزه‌های متعددی از جمله جایزه‌های گلدن گلوب، اسکار و Primetime Emmy شده است. از جمله آثار معروفی که او در آن‌ها به ایفای نقش پرداخته است می‌توان مجموعه فیلم Spider-Man را نام برد. او در انیمیشن آناستازیا در نقش کودکی کاراکتر عنوان این انیمیشن حضور داشته است.

همچنین بخوانید :

نقد و نمرات انیمیشن Anastasia

در این بخش از مقاله به نقد کارتون آناستازیا و بررسی نمرات آن می‌پردازیم. این انیمیشن در سه سایت آی‌ام‌دی‌بی، راتن تومیتوز و متاکریتیک به ترتیب نمره‌های 7.1 از 10، 84 از 100 و 61 از 100 را دریافت کرده است. در ادامه می‌توانید خلاصه چند مورد از نقدهایی که درباره انیمیشن Anastasia به سایت متاکریتیک اضافه کرده‌اند بخوانید.

San Francisco Chronicle / نمره: 100

این انیمیشن هر تار که یک اثر رمانتیک خوب لازم دارد می‌نوازد.

Film Threat / نمره: 80

با اجراهای درجه یک ارائه شده توسط مگ رایان و جان کیوسک به عنوان صداپیشه، کمپانی Fox یک انیمیشن برنده را به دست آورده است.

Los Angeles Times / نمره: 60

اگرچه اورجینال بودن یکی از دستاوردهای آن نیست، انیمیشن Anastasia به طور کلی خوشایند است.

San Francisco Examiner / نمره: 63

این انیمیشن کیفیت بهترین آثار دیدنی اخیر دیزنی مانند انیمیشن Beauty and the Beast را ندارد.

Chicago Reader / نمره: 30

داستانی که آن اندازه تعلیق آن کم است که ما دقیقا می‌دانیم که این انیمیشن موزیکال چه پایان شادی خواهد داشت.

کلام آخر

در این مقاله از پلازا به بررسی انیمیشن آناستازیا پرداختیم و در مورد داستان، بازیگران و نقدهای آن صحبت کردیم. می‌توانید نظر خود را در مورد انیمیشن Anastasia و نمره‌ای که از ده به آن می‌دهید در بخش دیدگاه‌های پلازا با دیگران به اشتراک بگذارید. همچنین اگر بعضی از انیمیشن های 2024 را تماشا کرده‌اید که به دیگران هم پیشنهاد می‌کنید، می‌توانید عنوان آن‌ها را در یک کامنت بگویید که مقاله آن‌ها را نیز به سایت اضافه کنیم. از این که تا پایان این مقاله همراه ما بودید از شما متشکریم.

منتخب کاربران

source

توسط wikiche