شیرآلات ساختمانی
بنیانگذار Occupyd کالوم مک فرسون
امی رابسون بسیاری از کسب‌وکارها روی چیزی که برایشان ارزشمند است، نشسته‌اند، اما از آن بی‌اطلاع هستند. کسب درآمد از ظرفیت پس از ساعت کاری، یا اجاره فضای کاری تکمیلی می تواند برای آنها معدن طلا باشد، به خصوص در محیط محدود امروزی که شرکت ها در همه جا به دنبال راه هایی برای افزایش درآمد خود هستند.
Occupyd یک بازار آنلاین است که به مشاغل مستقر در شهر با مکان فیزیکی راهی برای به حداکثر رساندن درآمد خود از طریق ارتباط آنها با سایر مشاغل و افراد نیازمند به فضای کاری ارائه می دهد.
Occupyd که توسط Callum McPherson تأسیس شد، در چندین صنعت در بریتانیا، از جمله مهمان‌نوازی، آرایشگاه و سالن‌های زیبایی، کارگاه‌ها، استودیوهای عکاسی و فضاهای رویداد فعالیت می‌کند.
مک‌فرسون توضیح می‌دهد: «کافه‌ای که هر روز ساعت ۳ بعد از ظهر درهایش را می‌بندد، می‌تواند فضای آشپزخانه‌اش را در Occupyd برای کسب‌وکارهای کوچک یا کارآفرینانی که برای بازار عصرانه غذا می‌خورند، تبلیغ کند. این امر درآمدی خارج از ساعات کاری برای مالک در زمانی که بیشترین نیاز را دارد فراهم می کند و برخی از مسئولیت های مالی مربوط به محل را برای ساکنین کاهش می دهد.
مک فرسون قبلاً در یک تجارت فین‌تک متخصص در داده‌های بانکی و تأیید هویت کار می‌کرد و عمدتاً به موسسات مالی بزرگ در بریتانیا و ایالات متحده فروش می‌کرد. روند.
با ظهور بانکداری باز و مقررات مربوط به آن در سال 2018، چشم انداز صنعت به طور چشمگیری تغییر کرد و به مک فرسون نشان داد که زمان آن فرا رسیده است که به کار خود ادامه دهد و کاری متفاوت انجام دهد. در سال 2018 او اولین کسب و کار اقتصاد اشتراکی خود را با نام Moto Stable برای مقابله با مشکل عمده سرقت پیش روی موتورسواران ساکن در شهرهای بریتانیا تأسیس کرد.
اطلاعات بیشتر برای شما ژنرال بولیوی پس از نقض کاخ ریاست جمهوری در تلاش برای کودتا دستگیر شد – در اینجا آنچه باید بدانید آمده است که فضانوردانISS پس از شکست فضاپیمای روسی در مدار تاندر در سال 2024 پناه می گیرند. فضاهای کاری مانند WeWork، من دارایی تجاری را تهیه کردم، آن را به فضاهای جداگانه تقسیم کردم و آنها را بر اساس عضویت به موتورسوارانی که در شهر زندگی می کردند اما گاراژ نداشتند فروختم. من در ابتدا این کار را به عنوان یک تجارت جانبی راه اندازی کردم، اما مقیاس تقاضا خیلی سریع آشکار شد و کسب و کار به زودی سودآور شد.
در طول زمان او با Moto Stable بود، در حالی که به دنبال املاک بود و با صاحبخانه‌ها، مستاجران و نمایندگان تجاری صحبت می‌کرد که شکاف قابل‌توجهی در صنعت مشاهده کرد.
مک‌فرسون می‌گوید: «مشخص بود که دنیای دارایی تجاری به عوامل بهتر از اشغال‌کنندگان واقعی فضا خدمت می‌کرد. با توجه به اینکه نقشه برداران هزینه 10 درصدی را برای وقت خود دریافت می کنند، آنها بیشتر به دفاتر و انبارهای با صفحه بزرگ علاقه مند هستند تا فضاهایی برای مشاغل کوچکتر.
یکی دیگر از مشاهدات او در مورد تمایل مشاغل کوچک و خرد به اشتراک فضا بود، به عنوان مثال، نجارها واحدهای خود را به سازندگان مبلمان واگذار می کنند و نانوایان عمده فروشی آشپزخانه خود را به اجاره دهندگان غذا می دهند. با درک این که این انتهای بازار به طرز تاسف باری تحت تأثیر بازار سنتی املاک تجاری قرار داشت، ایده Occupyd را مطرح کرد که در پایان سال 2019 راه اندازی شد.
او می‌گوید: «اجاره‌گیری 5 یا 10 ساله یک ساختمان، پرداخت ودیعه هنگفت و دسترسی 24 ساعته به آن چیزی نیست که اکثر شرکت‌های کوچک و متوسط ​​و کسب‌وکارهای کوچک می‌خواهند یا توانایی پرداخت آن را دارند.» Occupyd به آنها امکان دسترسی به فضا را در مکان‌های مهم، زمانی و مکانی که به آن نیاز دارند، می‌دهد، بنابراین مجبور نیستند بیش از آنچه نیاز دارند، هزینه بپردازند. ما همچنین در هزینه تجهیزاتی مانند اجاق گاز و میکسر که در غیر این صورت باید خریداری شوند، صرفه جویی می کنیم.
پلتفرم اصلی او ترکیبی از نرم افزارهای خارج از قفسه و دارای برچسب سفید بود که با هم به ساده ترین شکل ممکن هک شده بودند، با این حال، این MVP اولیه از کاربران بسیار اولیه ثبت نام کرد، که همگی هنوز در این پلتفرم هستند.
هزینه های MVP کم بود و توسط مک فرسون که هنوز در آن زمان روی Moto Stable کار می کرد، توسط خود سرمایه گذاری می شد. او می‌گوید: «این به هدف اثبات تقاضا بود و به ما چیزی داد تا به سرمایه‌گذاران احتمالی نشان دهیم تا بودجه اولیه خود را افزایش دهیم، که برای جایگزینی کامل پلتفرم با چیزی که هدفمند برای پاسخگویی به نیازهای پایگاه کاربر رو به رشد ما ساخته شده بود، استفاده شد.»
مشاغل فهرست شده در Occupyd می توانند به طور متوسط ​​100 پوند در روز درآمد اضافی کسب کنند. بیش از یک سال این افزایش قابل توجهی برای مالی اکثر صاحبان مشاغل کوچک ایجاد می کند. او می‌گوید یکی از چالش‌ها آموزش صاحبان مشاغل ناآشنا با این مفهوم در مورد مزایای آن بوده است.
مک فرسون می‌گوید: «در حالی که آرایشگران همیشه صندلی‌ها را به فریلنسرها اجاره می‌دهند، کافه‌ها لزوماً همیشه آشپزخانه‌های خود را عصرها اجاره نمی‌دهند. Airbnb این چالش را داشت و از آن به عنوان «بازار پنهان» یاد کرد، چیزی ارزشمند که قبلاً وجود دارد، اما کسب‌وکار از آن آگاه نیست.»
در ماه آگوست این پلتفرم حدود 20000 کاربر داشت که این تعداد ماه به ماه 50 درصد رشد داشته است. در حال حاضر در لندن و ادینبورگ در دسترس است و قصد دارد در منچستر و بیرمنگام عرضه شود. تا به امروز، Occupyd 500,000 پوند (654,000 دلار) بودجه جمع آوری کرده است، شش کارمند دارد و درآمد ماهانه 20,000 پوند (26,000 دلار) را تا پایان سال 2020 پیش بینی کرده است.
مک فرسون می‌گوید: «بخش میانی سال جاری به فضای آشپزخانه اختصاص داشت، که با توجه به افزایش تقاضا از سوی اپراتورهای تحویل در طول همه‌گیری، جای تعجب ندارد. با باز شدن انواع مختلف سالن‌ها، ما در حال گسترش به حوزه‌های جدیدی از جمله اتاق‌های سالن درمانی، دفاتر و استودیو هستیم.»
اهداف فوری مک فرسون این است که به رشد پایگاه کاربران قبل از گسترش به بازار ایالات متحده با مناظر خود در شهر نیویورک ادامه دهد. او می‌گوید: «ما با تسهیل روابط بین کسب‌وکارهایی که در جستجوی فضای کاری هستند و آن‌هایی که ظرفیت بیشتری دارند، زندگی را کمی آسان‌تر می‌کنیم تا بتوانند به یکدیگر کمک کنند و به رشد خود ادامه دهند.
من را در توییتر یا لینکدین دنبال کنید. وب سایت من را بررسی کنید. Alison ColemanFollowingمن یک روزنامه نگار مستقل، بنیانگذار Coleman Media هستم. در 20 سال گذشته، من داستان های تجاری را برای نشریات آنلاین و چاپی ملی و بین المللی پوشش داده ام، با علاقه خاصی به کارآفرینان و استارتاپ های آنها. به دور از تجارت، من یک ارواح نویس ماهر هستم: «دینامیت خالص – زندگینامه بچه دینامیت»، یک انحراف روزنامه نگاری رضایت بخش بود. من را در توییتر @alisonbcoleman دنبال کنید یا آخرین کار من را در “> ببینید

* استانداردهای تحریریه چاپ
* چاپ مجدد و مجوزها

توسط wikiche