شیر ظرفشویی
نگهداری کم، فضاهای بیرونی در تمام طول سال یک گرایش قوی در طراحی سلامتی است.
SCG CERAMICS PUBLIC COMPANY LIMITED / GEOLUXE® // WELLNESS BY DESIGN (TILLER PRESS، 2020) (C) J. GOLD Covid شما را تشویق کرد تا پتانسیل سلامت خانه خود را برای رفاه خانواده خود بهبود بخشید، اما ممکن است این پیشرفت ها نیز به ارزش ملک خود بیافزایید؟ با توجه به محبوبیت فزاینده آنها در سراسر کشور، این کاملا محتمل است. کدام یک ارزش در نظر گرفتن را دارند، نه فقط برای استفاده شما، بلکه برای فروش مجدد در آینده؟ و کدام یک ممکن است مطلوبیت و هزینه خرید خانه جدید را افزایش دهد؟
به گفته آماندا پندلتون، کارشناس روند خانه Zillow، این بیماری همه گیر نیروی محرکه ای در محبوبیت طراحی سلامتی بوده است. جای تعجب نیست که بسیاری از ویژگی‌های سلامتی با خانه‌هایی که در سال 2020 سریع‌تر از آنچه انتظار می‌رفت و با پول بیشتری به فروش می‌رسند مرتبط بودند.
Zillow در سال گذشته بیش از 220 ویژگی و 1.4 میلیون فروش خانه را بررسی کرد و متوجه شد که این ویژگی های سلامتی به افزایش قیمت کمک کرده است:

* اجاق های بخار 4.9% حق بیمه را تحویل دادند.
* وان آب گرم، اسپاهای داخلی و جکوزی 1.7 درصد حق بیمه را ایجاد کردند.
* باغ های ذن حق بیمه فروش 1.5 درصدی را ارائه کردند
* توالت های هوشمند/بدون لمس 1.0 درصد حق بیمه ایجاد کردند.
اطلاعات بیشتر برای شما ژنرال بولیوی پس از حمله به کاخ ریاست جمهوری در تلاش برای کودتا دستگیر شد – در اینجا چه باید بدانید فضانوردانISS پس از شکست فضاپیمای روسی در مدار تاندر در سال 2024 پناه می گیرند. در پیشنهادات ساخت خانه جدید
Airthings/GreenRoom // WELLNESS BY DESIGN (Tiller Press، 2020) (c) سازندگان J. GoldHome نیز شاهد افزایش علاقه به ویژگی های سلامتی هستند. بسته‌های ویژه مانند ارتقاء Pure Living در Shea Homes با شیرهای هندزفری و نظارت بر کیفیت هوا و آب می‌تواند به فروش خانه‌های جدید کمک کند.
جینا نیکسون با سازنده ساحل غربی توماس جیمز هومز می گوید: «همه چیز درباره هوای پاک، آب تمیز و روشنایی است. او خاطرنشان می کند: «کیفیت هوا حداقل استاندارد است.
به گفته کوین ویلسون، معاون تامین منابع استراتژیک و پایداری، سازنده ملی Tri Pointe Homes ویژگی‌های بهبود کیفیت هوای داخل ساختمان مانند محصولات خانگی با رنگ‌های کم تا بدون VOC، چسب یا درزگیر را در محصولات استاندارد خود گنجانده است. آنها همچنین از فیلترهای هوای MERV 8 یا بالاتر برای کاهش آلاینده‌های موجود در هوا استفاده می‌کنند (که به معنای نصب سیستم‌های HVAC است که می‌تواند آنها را مدیریت کند، که همیشه در خانه‌های قدیمی‌تر فروش مجدد اینگونه نیست).
بسته های ارتقای سلامتی شامل سیستم های خلاء مرکزی، فن های حمام سنجش رطوبت و فیلتراسیون آب کل خانه است.
صدا و کنترل از راه دور پیش بینی می شود که محبوبیت دستگاه ها و ویژگی های کنترل صدا در سال آینده بیش از دو برابر شود. … [+]
Josh.ai LLC، عکس توسط Nicholas Freeman // WELLNESS BY DESIGN (Tiller Press، 2020) (c) J. Gold Voice و ویژگی‌های کنترل از راه دور نیز حوزه‌های مورد علاقه در حال رشد هستند. نیکسون می‌گوید: «سیستم اتوماسیون خانگی ما کنترل‌های روشنایی کامل را با استفاده از سناریوهای سفارشی‌سازی‌شده با صدا یا کلیک یک دکمه ارائه می‌کند.
ویلسون به اشتراک می‌گذارد که سیستم‌های هوشمند خانگی Tri Pointe به شما امکان می‌دهند «دما، روشنایی و بسیاری موارد دیگر را از طریق تلفن هوشمند یا کنترل صوتی کنترل کنید، هم برای راحتی و آسایش در خانه و هم برای رسیدن قریب‌الوقوع خود در زمان دوری». همچنین می‌توانید دسترسی از راه دور را برای مهمانان یا ارائه‌دهندگان خدمات فراهم کنید و نظارت کنید که چه کسانی از خانه شما می‌آیند و می‌روند، یک ویژگی سلامتی قطعی مرتبط با ایمنی.
با توجه به انجمن فناوری خانگی و TechCrunch، “بیش از یک چهارم بزرگسالان ایالات متحده اکنون یک بلندگوی هوشمند دارند. پیش بینی می شود این عدد تا سال 2022 به 55 درصد افزایش یابد. استفاده از فناوری‌های دستیار صوتی بر روی رابط‌های کاربری سنتی مانند صفحه‌کلید، پنل‌های لمسی، گوشی‌های هوشمند و کنترل‌های از راه دور به‌عنوان روش ترجیحی برای کنترل دستگاه‌های هوشمند در خانه برای مردم به طور فزاینده‌ای محبوب شده است.»
با افزایش تعداد بزرگسالانی که با ناتوانی و چالش‌های سلامت مرتبط با سن مواجه هستند، راحتی کنترل صدا به تضمین رشد آن برای دهه آینده یا بیشتر کمک می‌کند.
فضاهای فلکس فضاهای فلکسی که می توانند برای ورزش، مدیتیشن، مطالعه یا خواب استفاده شوند، در حال پیشرفت هستند.
طراح: Ana Cummings، DDA، IDC، CAPS. عکاس: استیو داچسن // WELLNESS BY DESIGN (TILLER PRESS، 2020) (J. GOLD) فضاهای فلکس در حال افزایش محبوبیت هستند، زیرا خانواده های مختلف نیازهای متفاوت و در حال تغییر در طول زمان دارند. انجمن ملی آشپزخانه و حمام در نظرسنجی گرایش‌های طراحی خود در سال 2021 گزارش داد که «تغییرات طراحی فوق‌العاده ناشی از COVID شامل ایجاد فضاهای انعطاف‌پذیر در خانه برای محل کار و/یا مدرسه، راه‌حل‌های ذخیره‌سازی بهتر و سطوحی که به راحتی تمیز می‌شوند، است. ” اکثر صاحبان خانه به دنبال فضاهای کم تعمیر و نگهداری، چه در داخل و چه در خارج هستند.
زندگی در فضای باز فضاهای زندگی در فضای باز برای صاحبان خانه های شهری و حومه شهر بسیار مطلوب است.
شرکت عضو Cotto d’Este/Ceramics ایتالیا // WELLNESS BY DESIGN (TILLER PRESS, 2020) (C) J. Gold Homes با فضای بیرونی تقاضای زیادی دارد و کسانی که آنها را دارند زمان و هزینه خود را صرف ارتقاء آنها می کنند. به پلت فرم بازار متخصصان خدمات محلی، Thumbtack. اینکه بتوانید به بیرون از محل سکونت خود بروید و از مناظر و صداهای طبیعت لذت ببرید، یک مزیت قطعی سلامتی است و صاحبان خانه از آنها نهایت استفاده را می برند.
در میان 10 محبوب ترین ارتقاء حیاط خلوت این پلت فرم برای تابستان 2021، محوطه سازی و طراحی در فضای باز (نقطه برتر) است. بازسازی عرشه یا ایوان (چهارم)؛ ساخت تجهیزات بازی (پنجم)؛ بازسازی یا اضافه پاسیو (نهم) و نصب یا ساخت آلاچیق (دهم). همه اینها برای زندگی سالم در فضای باز طراحی شده اند. تیم Thumbtack انتظار دارد تابستان امسال نیز شاهد افزایش آتش‌سوزی و آشپزخانه‌های فضای باز باشد.
با توجه به NKBA، اعضا شاهد افزایش پروژه‌های زندگی در فضای باز هستند، زیرا مالکان خانه‌ها را ارتقا می‌دهند یا فضاهای جدیدی ایجاد می‌کنند تا زمان بیشتری را در خانه سپری کنند. “برترین نیازهای صاحب خانه شامل یک فضای نشیمن پیشرفته، آشپزخانه در فضای باز، شومینه/آتش نشانی و محافظت در برابر آب و هوا برای استفاده طولانی مدت است.”
خلاصه مالکان خانه به دنبال سطوحی مانند صفحات چینی برای تمیز کردن آسان و راه حل های ذخیره سازی بهتر هستند.
شرکت عضو پاناریا سرامیک/سرامیک ایتالیا // WELLNESS BY DESIGN (TILLER PRESS, 2020) (C) J. GOLD «صاحبان خانه مایل به سرمایه‌گذاری در خانه‌های خود به دلیل کووید هستند، به ویژه برای سطوحی که به راحتی تمیز می‌شوند، فضاهای کاری انعطاف‌پذیر، مناطق زندگی در فضای باز بهبود یافته و راه حل های ذخیره سازی بهتر،” NKBA گزارش می دهد. همه اینها برای برنامه های بهبود خانه و خرید خانه در این فصل ارزش در نظر گرفتن دارند.
من را در توییتر یا لینکدین دنبال کنید. وب سایت من یا برخی از کارهای دیگر من را اینجا بررسی کنید. Jamie GoldFollowing من یک مشاور طراحی سلامتی و مربی سلامت دارای گواهی کلینیک Mayo هستم با 20 سال فعالیت در حوزه ساختمان، طراحی خانه و بازسازی. کتاب سوم من، Wellness by Design، که در سپتامبر 2020 توسط Simon & Schuster منتشر شد، برنده جایزه معتبر Bruss Book Award شد. در سال 2021. در اکتبر 2023، یک فصل جایزه با عنوان «درس هایی برای اینکه اکنون چگونه زندگی می کنیم» را در وب سایت خود منتشر کردم. من علاوه بر نوشتن، در مورد موضوعات طراحی سلامتی برای کنفرانس های منطقه ای و ملی صحبت می کنم و برای شرکت های صنعت طراحی و تحلیلگران مشورت می کنم.

* استانداردهای تحریریه چاپ
* چاپ مجدد و مجوزها

توسط wikiche