زیربرند CMF در واقع برند اقتصادی شرکت ناتینگ محسوب می‌شود که تاکنون ساعت هوشمند CMF واچ پرو و CMF بادز پرو را از آن دیده بودیم. حالا سرانجام شاهد عرضه CMF Phone 1 اولین گوشی از این زیربرند با ویژگی‌هایی جذاب هستیم.

ناتینگ CMF Phone 1

مشخصات CMF Phone 1

گوشی CMF فون 1 با یک طراحی متفاوت و قاب پشتی قابل تعویض عرضه می‌شود و با تمام گوشی‌های اقتصادی که دیده‌اید تفاوت دارد. فون 1 در پنل پشتی خود چند پیچ دارد که می‌توانید با پیچ‌گوشتی عرضه شده در جعبه آن‌ها را باز کرده و قاب پشتی را بین رنگ‌های مختلف مشکی، نارنجی، آبی و سبز تعویض کنید. با باز کردن قاب پشتی همچنین تعمیر گوشی و تعویض باتری نیز آسان‌تر خواهد بود.

گوشی CMF فون 1

علاوه بر این، CMF Phone 1 در پشت و گوشه پایینی خود یک نقطه اتصال دایره‌ای‌شکل دارد که لوازم جانبی خاصی را می‌توانید به آن متصل کنید. CMF در حال حاضر چند قطعه مثل استند، بند مچی و یک کیف کارت برای این ویژگی فون 1 معرفی کرده است. اما می‌توان انتظار داشت در آینده یک اکوسیستم بزرگ‌تر از لوازم جانبی برای این گوشی ایجاد شود.

استند CMF

بدنه گوشی تنها استاندارد IPX2 را برای مقاومت دربرابر قطرات آب دارد. ناتینگ البته می‌گوید این گوشی را برای ۳ ثانیه در عمق ۲۵ سانتی‌متری آب هم تست کرده است.

ناتینگ CMF Phone 1

گوشی CMF Phone 1 یک نمایشگر ۶.۶۷ اینچی Super AMOLED با وضوح فول اچ‌دی پلاس دارد که روشنایی آن به ۲۰۰۰ نیت هم می‌رسد. این پنل نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی و نرخ نمونه‌برداری ۲۴۰ هرتزی داشته و عملاً چیزی از پرچم‌داران کم ندارد. بالای نمایشگر یک حفره دوربین سلفی میزبان سنسوری ۱۶ مگاپیکسلی بوده و زیر نمایشگر حسگر اثر انگشت نیز قرار دارد.

ناتینگ CMF Phone 1

این گوشی اندروید ۱۴ را با رابط کاربری Nothing OS 2.6 اجرا می‌کند و از تراشه مدیاتک دایمنسیتی 7300 استفاده می‌کند. ناتینگ قابلیت جدیدی را نیز برای ساخت والپیپر با هوش مصنوعی به این گوشی اضافه کرده است. از نظر آپدیت‌ها، فون 1 تا ۲ سال آپدیت‌های اصلی اندروید و ۳ سال آپدیت‌های امنیتی را دریافت خواهد کرد.

گوشی CMF‌ فون 1 یک باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی دارد که با سرعت ۳۳ وات سریع شارژ می‌شود. این گوشی همچنین شارژ معکوس سیمی ۵ واتی برای شارژ لوازم جانبی دارد اما خبری از شارژ بی‌سیم نیست.

فون 1 یک نسخه اختصاصی برای بازار هند دارد که با ۸ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی با قیمت ۱۶۰۰۰ روپیه عرضه می‌شود. اما نسخه جهانی ۸/۱۲۸ گیگابایتی با قیمت پایه ۲۳۹ یورو و نسخه ۸/۲۵۶ گیگابایتی با قیمت ۲۷۹ یورو در اروپا عرضه خواهد شد.

گفتنی است قیمت پنل‌های پشتی ۲۹ یورو و قیمت استند و بند مچی نیز هرکدام ۱۹ یورو خواهد بود.

 

source

توسط wikiche.com