در حالی که سریال WandaVision اولین حضور الیزابت اولسن در نقش واندا ماکسیموف در نقش اصلی در پروژه مخصوص خودش بود، شخص دیگری نیز در این سریال حضور داشت که توانست توجه مخاطبان بسیار زیادی را به خودش جلب کند. آن شخص نیز کاترین هان بوده است، کسی که توانست با نقش‌آفرینی خودش و همچنین آن سکانس موزیکال، در نقش آگاتا هارکنس بدرخشد. پس از غوغای آگاتا هارکنس در بین مخاطبان، استودیو مارول اعلام کرد که شخصیت مورد علاقه طرفداران قرار است سریال اختصاصی خودش در سرویس آنلاین دیزنی پلاس را داشته باشد. اکنون نیز تریلری برای این سریال به نام سریال Agatha All Along منتشر شده که نیم نگاهی از درون آن را به نمایش در می‌آورد.

آخرین باری که بینندگان آگاتا هارکنس را دیدند، او خودش را به‌عنوان مغز متفکر پشت وقایع سریال «وانداویژن» معرفی کرده بود که به دلیل حسادت به توانایی طبیعی واندا برای کنترل جادو برانگیخته شده بود. پس از نبرد در اوج سریال، واندا، آگاتا را در Westview به دام انداخت و او را مجبور کرد تا روزهای خودش را به‌عنوان اگنس سپری کند.

در کامیک کان سن‌دیگو سال ۲۰۲۲ میلادی اعلام شد که این سریال با عنوان Agatha: House of Harkness است ولی عنوان این سریال چندین بار تغییر کرده تا اینکه فیلم‌برداری آن در نوامبر سال ۲۰۲۲ میلادی شروع شد. این سریال ۹ قسمت دارد که در آن، کاترین هان بار دیگر این شخصیت جادوگر را بازی خواهد کرد و در کنار وی نیز جو لاک، اما کائولفیلد فورد و آبری پلازا نقش‌آفرینی خواهند کرد.

دبرا جو دپ و بازیگر افسانه‌ای تئاتر پاتی لوپون نیز قرار است در این سریال تازه دنیای سینمایی مارول هنرنمایی کنند. جک شفر نیز وظیفه نویسندگی و کارگردانی این سریال تازه سرویس آنلاین دیزنی پلاس را برعهده دارد، آن هم پس از اینکه به‌عنوان خالق و تهیه‌کننده اجرایی در سریال «وانداویژن» کار کرده است.

لینک ویدیو در یوتیوب

یکی از فراموش‌نشدنی‌ترین لحظات سریال «وانداویژن» آهنگ موزیکالی به خوانندگی کاترین هان بود که توانست به محبوبیت بسیار زیادی دست پیدا کند و تأیید شده که همین جنبه موزیکال در این سریال تازه نیز وجود خواهد داشت. پاتی لوپون در مصاحبه تازه خودش آشکار کرده که این اثر دارای آهنگ‌های اورجینالی از رابرت لوپز و کریستن اندرسون لوپز است، نویسنده‌هایی که به خاطر آهنگ Agatha All Along برنده جایزه امی شدند.

پخش سریال Agatha All Along از دنیای سینمایی مارول قرار است از تاریخ ۱۸ سپتامبر سال ۲۰۲۴ میلادی (چهارشنبه ۲۸ شهریور ۱۴۰۳) در سرویس آنلاین دیزنی پلاس شروع شود.

منبع collider

source

توسط wikiche.com