ال‌جی الکترونیکس (LG) فراخوانی برای شرکت‌کنندگان برای هکاتون سالانه و جهانی webOS منتشر کرده که امسال روی راهکارهای مبتنی بر هوش مصنوعی و خدمات گیمینگ متمرکز است. از توسعه‌دهنده‌ها در سراسر جهان دعوت می‌شود تا برای شانس برنده شدن یک جایزه پولی قابل توجه همراه با فرصتی برای ارائه روی صحنه به مدیران ال‌جی در ماه سپتامبر امسال در سئول کره جنوبی درخواست بدهند و برنامه‌های خودشان را ارسال کنند.

پلتفرم webOS به‌عنوان پلتفرم وب محوری با کیت توسعه نرم‌افزار تلویزیون هوشمند با استفاده آسان، توسعه‌دهنده‌ها را قادر می‌سازد تا خدمات و برنامه‌های شخص ثالثی را برای میلیون‌ها خانه در سراسر جهان ایجاد کنند. این پلتفرم ابزارهایی را به توسعه‌دهنده‌ها ارائه می‌دهد تا برنامه‌ها و خدماتی ایجاد کنند که رسانه‌ها، دستگاه‌ها، امنیت، شبکه، عملکردهای تلویزیون هوشمند و غیره را درگیر می‌کند. از طریق این هکاتون، توسعه‌دهنده‌ها این فرصت را خواهند داشت تا اپلیکیشن خودشان را روی تلویزیون‌های هوشمند ال‌جی بسازند و راه‌اندازی کنند و مستقیماً به دست مصرف‌کننده‌های مرتبط با کسب و کارشان برسانند.

پلتفرم webOS که بیش از یک دهه است تلویزیون‌های هوشمند ال‌جی از جمله تلویزیون برنده جایزه LG OLED TV را قدرت می‌بخشد، به‌عنوان یک رابط کاربری دوستانه با ناوبری و سفارشی سازی آسان برای ارائه تجربه سرگرمی ممتاز مورد انتظار از محصولات ال‌جی تحسین شده است. اکنون، با اکوسیستم همیشه در حال رشد شرکای جهانی، پلتفرم webOS قرار است نسل جدید نوآوری خدمات را هدایت کند.

علاوه بر این، ال‌جی متعهد به گسترش اکوسیستم webOS با مشارکت با رهبران صنعت بازی است. هدف از این همکاری نیز ارائه طیف گسترده‌ای از خدمات بازی متناسب با ترجیحات و علایق مختلف به مشتریان و در عین حال افزایش قابلیت‌های بازی تلویزیون‌های OLED استثنایی آن است. تلویزیون‌های هوشمند ال‌جی در بازارهای جهانی دارای مجموعه‌ای از خدمات گیمینگ ابری و بازی‌های مناسب خانواده هستند.

متقاضیان برای شرکت در هکاتون باید درخواست خودشان را به‌صورت آنلاین ارسال کنند. درخواست‌ها از الان تا ۲۶ ژوئیه پذیرش می‌شود. پس از فرایند درخواست، شرکت‌کننده‌ها به یک وبینار دعوت می‌شوند تا درباره API و جزئیات هکاتون بیشتر بیاموزند. به فینالیست‌ها نیز تا اواسط سپتامبر اطلاع‌رسانی خواهد شد. برای اطلاعات بیشتر درباره هکاتون از وب سایت weboshackathon.lge.com دیدن کنید.

این هکاتون با یک وبینار مجازی در اوایل ماه ژوئیه آغاز خواهد شد. شرکت‌کننده‌ها با استفاده از چارچوب وب یا Flutter،‌ یک برنامه گیمینگ یا خدمات لایف استایل ایجاد می‌کنند و این فرصت را دارند که امتیازات بیشتری به‌خاطر استفاده از هوش مصنوعی کسب کنند. برنامه، سناریو و ویدیوی نمایشی باید تا ۲۶ اوت ارسال شود. توسعه‌دهنده‌های برنده و منتخب سپس به سئول دعوت می‌شوند تا در ۲۷ سپتامبر ایده‌های خودشان را در مقابل مدیران ارشد ال‌جی ارائه کنند.

جوایز نقدی به سه برنده برتر هکاتون شامل جایزه بزرگ ۱۰۰۰۰۰ دلار برای نفر اول، جایزه ۸۰۰۰۰ دلار برای نفر دوم و ۵۰۰۰۰ دلار برای نفر سوم اهدا می‌شود. برندگان همچنین پشتیبانی فنی برای عرضه برنامه خودشان و همچنین فرصت‌های تبلیغاتی روی دستگاه پس از راه‌اندازی را خواهند داشت. برنامه‌های برنده باید تا پایان ژوئن سال ۲۰۲۵ میلادی آماده انتشار روی LG Content Store باشند.

کریس جو معاون ارشد کسب و کار پلتفرم در شرکت سرگرمی خانگی ال‌جی می‌گوید:

«رویداد LG webOS Hackathon 2024 هدفش جذب سازندگانی از سراسر جهان است تا راهکارهای سبک زندگی را توسعه بدهند. ال‌جی متعهد به تعامل با جامعه گیمینگ در مقیاس جهانی است و با توسعه‌دهنده‌ها برای پرورش نسل جدید استعدادها با استفاده از پلتفرم توسعه‌دهندگان ال‌جی همکاری می‌کند.»

source

توسط wikiche.com