طی چند هفته گذشته، برنامه طراحی هوش مصنوعی مایکروسافت Designer، ویژگی‌ها و قابلیت‌ های جدیدی را به خود اضافه کرده است. امروز، این شرکت اعلام کرد که مایکروسافت Designer اکنون راهی را برای کاربران فراهم کرده است تا با کمک ویژگی‌ های هوش مصنوعی خود، دعوتنامه‌ های سفارشی ایجاد کنند.

 

طراحی دعوت‌ نامه‌ های سفارشی با هوش مصنوعی در مایکروسافت Designer

 

در پستی در وبلاگ Microsoft 365 Insider، این شرکت اعلام کرد:

به سادگی مناسبت، تاریخ، زمان، مکان و هرگونه جزئیات مرتبط دیگر را ارائه دهید، بخش «دعوت‌ نامه‌ ها» یک طرح عمودی سفارشی ایجاد می‌کند که برای اشتراک‌ گذاری در دستگاه‌ه ای تلفن همراه ایده‌آل است. جزئیات رویداد روی آثار هنری تولید شده توسط هوش مصنوعی به عنوان متن قابل ویرایش قرار می‌گیرد و ظاهری منسجم ایجاد می‌کند که به راحتی قابل تنظیم و شخصی‌ سازی است.

برای راه‌ اندازی ویژگی جدید، کافیست با حساب مایکروسافت رایگان خود به وب‌ سایت Microsoft Designer مراجعه کنید و سپس به بخش «دعوت‌ نامه‌ ها» بروید. همچنین شامل تب «ایده‌ها را کشف کنید» با تعدادی از طرح‌ های آماده برای انتخاب است. می‌توانید یکی را انتخاب کنید و سپس هر تغییری را که برای دعوت‌ نامه خود نیاز دارید انجام دهید.

همچنین می‌توانید متن‌ هایی را در کادر «توضیحات» بخش تایپ کنید تا به مدل هوش مصنوعی Designer اجازه دهید یک دعوت‌ نامه سفارشی برای شما بسازد. شما باید متن‌ هایی را تایپ کنید که مناسبتی را که برای آن دعوت‌ نامه ساخته می‌شود، مانند جشن تولد یا سالگرد را توصیف کند. همچنین باید تاریخ، زمان و مکان رویداد را تایپ کنید.

پس از همه اینها، می توانید روی دکمه «ایجاد» کلیک کنید تا Microsoft Designer چندین طرح دعوتنامه ایجاد کند. می‌توانید یکی را انتخاب کنید یا متن خود را برای تلاش مجدد تغییر دهید. هنگامی که از یک دعوت‌ نامه راضی هستید، می‌توانید روی دکمه «دانلود» کلیک کنید تا دعوت‌ نامه را ذخیره کنید.

در چند هفته گذشته، Microsoft Designer ویژگی‌ هایی را اضافه کرده است که به کاربران اجازه می‌دهد کارت تبریک و استیکر بسازند. همچنین روشی برای «بازآرایی» تصاویر شما به روش‌ های جدید، به همراه روشی برای ساختن قاب برای یک تصویر یا کلاژ عکس اضافه کرد. علاوه بر این، اکنون می‌توانید تصاویر هوش مصنوعی را در حالت‌ های افقی و عمودی ایجاد کنید.

source

توسط wikiche.com