کاربران اسنپ‌فود در روز مادر سال ۱۴۰۲ بیش از ۱۶ هزار سفارش گل ثبت کرده‌اند. اسنپ‌فود در شب یلدا نیز بیش از ۱۰۴ تن سفارش میوه داشته و بیشترین تعداد سفارش اسنپ‌فود هم در روز ۱۷ اسفند ۱۴۰۲ ثبت شده است.

اسنپ‌فود در سال گذشته بیش از ۳۶ هزار کاربر راننده داشته که بیشتر از ۱۱۸ میلیون و ۴۴۸ هزار کیلومتر برای رساندن سفارش‌ها طی کرده‌اند و میزان تحویل به‌موقع سفارش‌هایشان ۸۵ درصد بوده است.

تعداد کاربران اسنپ‌تریپ ۱۶ درصد رشد کرد

«اسنپ‌تریپ، در ۸ سـال گذشـته سـرویس خدمـات سـفر در سـوپراپ اسـنپ را قـدم بـه قـدم کامـل کـرده اسـت؛ از خریـد بلیـت هواپیمـا، اتوبـوس و قطـار گرفتـه تـا رزرو هتـل و هتل‌آپارتمـان و تورهـای مسـافرتی.» این سرویس در سال ۱۴۰۲، رشد ۱۶ درصدی در تعداد کاربران فعال، رشد ۲۳/۵ درصدی در میزان فروش و رشد ۱۰۵ درصدی در فروش بلیت اتوبوس را تجربه کرده است.

در حال حاضر، اسنپ‌تریپ ۳ میلیون و ۴۰۰ هزار کاربر دارد که در سال ۱۴۰۲ در پروازهای داخلی بیش از همه مسیر تهران-مشهد و تهران-کیش را انتخاب کرده‌اند. کاربران در بین پروازهای خارجی هم بیشتر برای مسیر تهران-استانبول و تهران-دبی از اسنپ‌تریپ خرید کرده‌اند.

تهران، اصفهان، شیراز، مشهد و اهواز پنج مقصد محبوب سفر با اتوبوس بوده است. کاربران برای سفر با قطار هم بیشتر شهرهای مشهد، تهران، قم، بندرعباس و یزد را به‌عنوان مقصد انتخاب کرده‌اند.

بر اساس گزارش منتشرشده، میانگین قیمت بلیت پروازهای داخلی در اسنپ‌تریپ در سال ۱۴۰۲ یک میلیون و ۲۶۴ هزار تومان بوده است؛ درحالی‌که که در سال ۱۴۰۱ میانگین این بلیت‌ها ۹۱۷ هزار تومان بوده است. ۵ میلیون و ۹۷۰ هزار تومان میانگین قیمت بلیت پروازهای خارجی در اسنپ‌تریپ در سال ۱۴۰۲ و ۴ میلیون و ۱۶۰ هزار تومان بوده است.

رشد ۲۲۰ درصدی فروش کل اقلام اسنپ‌‎شاپ در سال ۱۴۰۲

اسنپ‌شاپ در سال گذشته تغییراتی گسترده در پلتفرم خود ایجاد کرد. در حال حاضر، در فروشگاه اسنپ، طیف وسیعی از محصولات به‌صورت آنلاین در ۱۵۰ شهر ایران ارائه می‌‎شود.

رشد ۲۲۰ درصدی در بخش فروش کل اقلام، ۲۴۵ درصدی در بخش تأمین‌‎کنندگان و ۲۱۲ درصدی در بخش تعداد کاربران فعال نسبت به ۱۴۰۱ بخشی از دستاوردهای اسنپ ‎شاپ در سال گذشته بود. از جمله قابلیت‌‎های این سرویس می‌توان به امکان پرداخت قسطی (۴ قسط)، امکان ارسال سریع (زیر ۳ ساعت) برای کاربران ۳ شهر تهران، اصفهان و مشهد و قابلیت ارسال رایگان به ازای مبلغ مشخصی از خرید اشاره کرد.

رشد ۷۲ درصدی تعداد درخواست‌های ثبت‌شده در سرویس مشاوره آنلاین پزشکی و روانشناسی

تعداد کل کاربران اسنپ‌دکتر در سال ۱۴۰۲ به بیش از ۱۵ میلیون کاربر رسیده که «سفارش آنلاین دارو» سرویس مورد علاقه آن‌ها است. سفارش‌های ارسال‌شده در سرویس داروخانه اسنپ‌دکتر در سال گذشته ۲۴ درصد رشد کرده است.

همچنین طبق آمار ارائه‌شده در این گزارش، فروش در سرویس فروشگاه محصولات آرایشی و بهداشتی در سال گذشته ۸۹۷ درصد و درخواست‌های ثبت‌شده در سرویس مشاوره آنلاین پزشکی و روانشناسی نیز ۷۲ درصد رشد کرده است. بیشترین موضوع مشاوره با روانشناس‌های اسنپ‌دکتر «اضطراب» و «افسردگی» بوده است.

بیشترین درخواست مشاوره پزشکی ثبت‌شده در این پلتفرم در سال ۱۴۰۲ «زنان و زایمان» بوده است. تعداد پزشکانی که سال گذشته در اسنپ‌دکتر ثبت نام کرده‌اند ۱۰۰۳ پزشک بوده و در مجموع ۲۱۲۰ پرشک در سال گذشته در اسنپ‌دکتر فعال بوده‌اند.

* نسخه کامل گزارش سال ۱۴۰۲ اسنپ را می‌توانید در اینجا بخوانید.

source

توسط wikiche.com