همانطور که می‌دانید سامسونگ امروز از گلکسی زد فولد و زد فلیپ 6 رونمایی کرد اما آنطور که مشخص است غول فناوری نیز مانند سایر رقبا تصمیم گرفته محصولاتش را گران‌تر کند. بر اساس گزارش‌های منتشر شده، تاشوهای جدید سامسونگ 100 دلار افزایش قیمت داشته‌اند.امروز قیمت تاشوهای جدید سامسونگ مشخص شد. احتمالا شما هم در همان لحظه متوجه شده‌اید که مدل‌های پایه گلکسی زد فولد و زد فلیپ 6 گران‌تر از سال گذشته شده اند. سامسونگ در طول رویداد Unpacked هیچ توضیحی درباره دلیل تصمیم خود ارائه نداده است.


بیشتر بخوانید:


اگر تاشوهای جدید سامسونگ را می‌خواهید، خود را برای پرداخت بهای بیشتر آماده کنید

گلکسی زد فولد 6 از 1899 دلار برای مدل پایه با 12 گیگابایت رم به صورت استاندارد با 256 گیگابایت حافظه شروع می‌شود. این در حالی است که سال گذشته گلکسی زد فولد 5 با همان مقدار رم و فضای دخیره‌سازی با قیمت 1799 دلار عرضه شد.

گلکسی زد فلیپ 6 نیز شامل این افزایش قیمت شده است. قیمت این دستگاه از 1099 دلار برای مدل 12 گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه داخلی شروع می‌شود. گلکسی زد فلیپ 5 سال گذشته با 8 گیگابایت رم و 256 گیگابایت فضای ذخیره‌سازی 999 دلار قیمت داشت.

تاشوهای جدید سامسونگ
تاشوهای جدید سامسونگ

تنها چیزی که در ازای این افزایش قیمت نصیب شما خواهد شد حداقل 50 درصد RAM است که سامسونگ در اختیارتان قرار خواهد داد.

تاریخ عرضه تاشوهای جدید سامسونگ

پیش‌فروش گلکسی زد فولد 6 و زد فلیپ 6 امروز آغاز شده اما فروش رسمی آن در 24 ژوئیه برابر با 4 مرداد 1403 خواهد بود.

بیشتر بخوانید: 

نظر شما کاربران تکراتو درباره تاشوهای جدید سامسونگ چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع:sammobile

source

توسط wikiche.com