گوشی های جدید ویوو با نام Y37 و Y37m رسماً در کشور چین معرفی شدند. این دو تلفن هوشمند، ویژگی های جذابی را با قیمتی رقابتی، در اختیار کاربران خود قرار می‌دهند. قیمت Vivo Y37 از ۱۶۵ دلار آغاز می‌شود و Y37m با قیمت معادل ۱۳۸ دلار به دست کاربران می‌رسد.

ویوو Y37 و Y37m ویژگی های مشترک زیادی دارند

ویوو Y37 و Y37m دارای مشخصات کلیدی یکسان هستند. این دو تلفن هوشمند به یک صفحه نمایش ۶.۵۶ اینچی با نسبت ابعاد تصویر ۲۰.۱۵:۹، وضوح ۷۲۰ در ۱۶۱۲ پیکسل و رفرش‌ریت ۹۰ هرتزی مجهز شده‌اند. این نمایشگر، ۸۹.۶۴ درصد از پنل جلویی دستگاه را به خود اختصاص داده است. طراحی این دو گوشی جدید ویوو مشابه iQOO Z9 Lite 5G است که همین امروز معرفی شد. اما تفاوت های سخت‌افزاری کوچکی وجود دارد.

تراشه مدیاتک دیمنسیتی ۶۳۰۰ وظیفه تأمین نیروی پردازشی مورد نیاز Vivo Y37 و Y37m را بر عهده دارد. این یک تراشه ۸ هسته‌ای با چهار هسته قدرتمند ۲.۴ گیگاهرتزی و چهار هسته کوچک‌تر ۲.۰ گیگاهرتزی است. این چیپست، به پردازنده گرافیکی Mali-G57 مجهز شده است. این دو تلفن هوشمند جدید ویوو با ۴، ۶ یا ۸ گیگابایت حافظه رم به‌همراه ۱۲۸ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی به دست کاربران می‌رسند. البته Vivo Y37 در یک نسخه ۱۲/۲۵۶ گیگابایتی نیز عرضه می‌شود. این دو دستگاه از رم های دو کاناله LPDDR4X و حافظه داخلی eMMC5.1 برخوردارند.

این دو گوشی جدید ویوو از باتری پرظرفیت ۵,۰۰۰ میلی‌آمپری برخوردار بوده و از شارژ سریع ۱۵ واتی پشتیبانی می‌کنند. این دو دستگاه به‌طور پیش‌فرض با اندروید ۱۴ و رابط کاربری OriginOS 14 به دست کاربران خواهند رسید. در قاب پشتی Vivo Y37 و Y37m دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی با گشودگی دیافراگم f/2.2 قرار داشته و برای دوربین سلفی، یک سنسور ۵ مگاپیکسلی با گشودگی دریچه دیافراگم f/2.2 در نظر گرفته شده است.

همان‌طور که Gizmochina اشاره می‌کند، این دو تلفن هوشمند جدید ویوو از دو سیم‌کارت، شبکه 4G و 5G، وای‌فای ۲.۴ و ۵ گیگاهرتز به‌همراه بلوتوث ۵.۴ پشتیبانی می‌کنند. از دو ویژگی های ویوو Y37 و Y37m می‌توان به سنسور اثرانگشت، درگاه USB Type-C و از جک ۳.۵ میلی‌متری صدا اشاره کرد.

قیمت پیکربندی های مختلف Vivo Y37

قیمت پیکربندی های مختلف Vivo Y37 به شرح زیر است:

۱- نسخه ۴ گیگابایت رم + ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی: معادل ۱۶۵ دلار 

۲- نسخه ۶ گیگابایت رم + ۱۲۸ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی: معادل ۲۰۶ دلار

۳- نسخه ۸ گیگابایت حافظه رم + ۱۲۸ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی: معادل ۲۴۸ دلار

۴- نسخه ۸ گیگابایت رم + ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی: معادل ۲۷۵ دلار 

۵- نسخه ۱۲ گیگابایت رم + ۲۵۶ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی: معادل ۲۸۹ دلار 

ویوو Y58 5G با تراشه اسنپدراگون و پشتیبانی از شارژر ۴۴ وات معرفی شد

قیمت Vivo Y37m

ویوو Y37 با این قیمت ها به دست کاربران خواهد رسید:

۱- نسخه ۴ گیگابایت رم + ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی: معادل ۱۳۸ دلار 

۲- نسخه ۶ گیگابایت حافظه رم + ۱۲۸ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی: معادل ۲۰۶ دلار 

۳- نسخه ۸ گیگابایت رم + ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی: معادل ۲۷۵ دلار 

نظر شما درباره این گوشی های اقتصادی جدید ویوو چیست؟

source

توسط wikiche.com