با آغاز فصل تابستان و فصل گرما همه به دنبال پوشیدن کفش هایی راحت و خنک و یا به بیان بهتر استایل‌های تابستانی مناسب با صندل‌های مردانه هستند به همین منظور می‌توان گفت تابستان فصل پوشیدن صندل است. جالب است بدانید آقایان نیز می توانند استایل‌های تابستانی مناسب با صندل‌های مردانه داشته باشند. کافی است اطلاعات موجود در این مقاله را به دقت بررسی کنید تا بتوانید یک استایل زیبا و جذاب برای تابستان گرمترین فصل سال داشته باشید.

برترین استایل های مردانه با صندل چرم

برترین استایل های مردانه با صندل چرم

صندل چرم مردانه به دلیل شیک بودن می تواند در انواع استایل ها بدرخشد و دست شما برای انتخاب استایل متناسب با این صندل ها کاملا باز است. اما در ادامه به دو استایل که با صندل چرم مردانه بسیار درخشان هستند اشاره خواهیم کرد.

صندل چرم با شلوار لی

اگر هوا آفتابی باشد و به دنبال یک کفش راحت باشید می توانید  یک استایل اسپرت را برای خود در نظر بگیرید . مثلا یک تیشرت سفید به همراه یک شلوار آبی لی می تواند به همراه یک صندل چرم انتخابی بی نظیر باشد. برای استایل با صندل چرم مردانه باید گفت که اگر فرد لاغری هستید، می توانید قوزک پا هایتان را نپوشانید. برای این کار لازم است که از شلوار های کوتاه استفاده کنید و یا شلوار های بلند خود را کمی تا کنید.

صندل چرم با شلوار جین

صندل چرم با شلوار کتان

بیایید کمی جدی تر به صندل چرم فکر کنیم. به طور مثال شما یک قرار با دوست خود دارید و تمایل دارید تا با او پیاده روی کنید . مسلما صندل چرم انتخاب شما است . برای این کار شما میتوانید با استایل خود را با یک شلوار کتان به همراه یک پیراهن مردانه جذاب کامل کنید.

جالب است بدانید در بین تمامی صندل های موجود، زیبا ترین و پر کاربرد ترین آن ها، صندل های چرمی هستند. صندل های چرمی نیز مدل های بسیار زیادی دارند که می توانید با توجه به سلیقه خود یکی از آن ها را انتخاب کنید.

صندل چرم مردانه با شلوار کتان

صندل چرم با استایل ساحلی مردانه

استایل های خنک و شیک تابستانه و فقط مختص خانم ها نیست. آقایان نیز تمایل دارند تا در روزهای گرم و مرطوب تابستانی استایلی خنک متشکل از یک شلوارک کتان و یا پارچه ای به رنگ شاد به همراه یک تی شرت خنک و سبک پوشیده و در ساحل قدم زده ویا آفتاب بگیرند. پوشیدن یک جفت صندل چرم در این روزها می تواند استایل آقایان را بسیار شیک و جذاب کرده و به آنها احساس خنکی و راحتی بسیاری را هدیه دهد.

صندل چرم با استایل کژوال

در یک استایل کژوال مردانه معمولاً لباس‌هایی استفاده می شود که راحت و البته غیررسمی هستند. اما این به این معنی نیست که آنها شیک و جذاب نیستند بلکه می توان هم شیک بود و هم راحت. استایل کژوال مردانه این امکان را برای آقایان فراهم می کند.

صندل چرم با استایل کژوال

صندل چرم با استایل ورزشی

برای رفتن به باشگاه چه چیزی بهتر از یک صندل چرم مردانه که می تواند پاهای شما را تا پیش از رسیدن به باشگاه و پوشیدن کفش ورزشی حسابی خنک کند. صندل چرم با رنگی خنثی می تواند به همراه شلوار و بلوز ورزشی نیز بدرخشد و خنکی و زیبایی را چاشنی استایل شما کند.

صندل چرم برای دورهمی ها

یک دورهمی دوستانه در بعدازظهر تابستان و انتخاب یک جفت صندل چرم جذاب مردانه می تواند همان چیزی باشد که هر آقایی به آن نیاز دارد. افراد می توانند به راحتی یک جفت صندل چرم را به همراه یک شلوار پارچه ای و یا لی گشاد و یک تی شرت ست کرده و در مهمانی ها حضور پیدا کنند.

صندل چرم با شلوار پارچه ای

یکی از مزایای صندل چرم این است که می تواند به راحتی با اتواع استایل ها ست شود. به طور مثال یکی دیگر از استایل هایی که صندل چرم در آن می درخشد صندل چرم با شلوار پارچه ای است . فقط توجه داشته باشید شلوار پارچه ای نباید خیلی رسمی باشد و شلوارهای پارچه ای اندامی و راسته برای استایل با صندل چرم با بند و بدون بند بسیار مناسب است.

نکات مهم برای خرید کفش تابستانی مردانه

برای خرید کفش تابستانه مردانه برای استایل‌های تابستانی مناسب با صندل‌های مردانه لازم است فاکتورهای مهمی از قبیل قالب، نوع جنس صندل و  قیمت را در نظر داشته باشید. به همین منظور مهم ترین نکات را در زیر آورده شده است.

۱- کفش تابستانی مردانه سایز پایتان باشد.

دقت داشته باشید کفش تابستانی که میخرید دقیقا  اندازه پایتان باشد زیرا اگر تنگ باشد منجر به ایجاد تاول خواهد شد و اگر گشاد باشد از پای شما در میاد یا منجر به پیچ خوردگی خواهد شد.

نکته دیگری که در حین خرید کفش تابستانه مردانه باید مد نظر داشته باشید این نکته مهم است که حتما در هنگام  غروب به خرید بروید و اگر قصد دارید کفش تابستانی را بصورت آنلاین سفارش دهید، حتماً از جدول سایزبندی موجود در وب سایت ها استفاده کنید.

۲- کفش تابستانی مردانه باید سبک باشد.

نکته ای که باید به آن توجه کرد این است که کفش تابستانی به اندازه کافی سبک باشد تا در هنگام پیاده‌روی در پاها احساس سنگینی نکنید و زود خسته نشوید.

۳- کفش تابستانی مردانه باید راحت باشد.

کفش تابستانی مردانه‌ای که انتخاب می‌کنید باید کاملاً راحت باشد زیرا هیچ کفشی جا باز نمی‌کند و اگر فروشنده ای به شما این مورد را متذکر شد بدانید که یک دروغ محض است. کفش تابستانی مردانه باید طوری باشد که انگشتان پای شما تحت فشار قرار نگیرند و در نتیجه منجر به خسته شدن زود هنگام پای شما نشود.

۴- کفش تابستانی مردانه باید با از مواد اولیه با کیفیت تهیه شده باشد .

دقت کنید کفش تابستانی که انتخاب می‌کنید، حتماً کیفیت بالایی داشته باشد تا  طول عمر بالایی داشته باشد و زود خراب نشود.

۵- کفش تابستانی مردانه را متناسب با فرم پای خود انتخاب کنید.

دقت کنید کفش تابستانی مردانه متناسب با فرم پا و ارگونومی پاها طراحی شده باشند . رعایت این نکته تضمین کننده راحتی پاهای شما در آینده خواهد بود.

۶- زیره کفش تابستانی مردانه نباید از جنس لاستیک باشد.

اگر کفش تابستانی که انتخاب می‌کنید زیره لاستیکی داشته باشد در حین راه رفتن لیز خواهید خورد و البته لازم به ذکر است که زیره لاستیک به راحتی و خوبی گرما را از زیره کفش به های شما انتقال می دهد.

۷- کفی کفش تابستانی مردانه باید نرم باشد.

حتما دقت داشته باشید که  کفی کفش تابستانی که انتخاب می‌کنید، خشک نباشد. برای اطمینان از انعطاف پذیری کفی کفش تابستانی دو طرف آن را خم کنید، اگر به راحتی خم شد میتوانید مطمئن باشید که صندلی انعطاف پذیر است.

۸- کفش تابستانی مردانه را متناسب با فعالیت خود خریداری کنید.

برای خرید کفش تابستانی مردانه دقت داشته باشید که آن را در چه موقعیتی می پوشید.  چرا که هر کدام از کفش های تابستانی برای موقعیت های مختلفی هستند.

نتیجه گیری

برای استایل با صندل مردانه خوب است بدانید که صندل چرم مردانه علاوه بر زیبایی، تنوع رنگ را نیز در اختیار شما می گذارد. شما می توانید با مراجعه به وب سایت ساینا چرم انواع مدل صندل های ساینا چرم که از چرم طبیعی ساخته شده اند را بررسی و خریداری کنید.

این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی داشته و فوت و فن هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد

source

توسط wikiche.com