اروپا یکی از بهترین مناطق جهان برای سفرهای تفریحی می باشد. پاریس به عنوان پایتخت فرانسه، شهری زیبا با جاذبه های گردشگری متعدد است. علاوه بر آن می توان در مراکز خرید این شهر، محصولات برند و مطرح را یافت. مراکز خرید ارزان در پاریس، مهم ترین بخش های اقتصادی و گردشگری آن به شمار می روند. برای سفر به این شهر باید به مجری مستقیم تور فرانسه مراجعه نموده و از قیمت تور پاریس به تومان مطلع شد.

مراکز خرید ارزان قیمت پاریس

پاریس به عنوان پایتخت فرانسه، پر جمعیت ترین شهر این کشور نیز محسوب می شود که بیش از دو میلیون نفر در آن سکونت دارند. مساحت این شهرحدود105  کیلومتر مربع است. پاریس دومین شهر گران جهان، پس از سنگاپور می باشد. موزه لوور، معروف ترین جاذبه این شهر به شمار می رود. بنابراین خرید ارزان در این شهر می تواند جزو اهداف ساکنین و حتی گردشگران به شمار رود. پاساژها، فروشگاه ها و مراکز خرید زیادی در نقاط مختلف این شهر قرار دارند. اما مراکز ارزان قیمت و مناسب، از اهمیت بیشتری برخوردارند. در ادامه به معرفی چندین مرکز خرید با کیفیت و ارزان در پاریس می پردازیم.

مرکز خرید ماشین چینی

مرکز خرید ماشین چینی

این مرکز خرید، یکی از مراکز ارزان در پاریس شناخته می شود که پوشاک عمده محصولات آن به شمار می رود. همانطور که از نامش پیداست، این مرکز ارائه دهنده محصولات چینی و خارجی با کیفیت است. پوشاک و البسه زنانه بیشترین فروش را در این مرکز خرید دارد. مرکز خرید ماشین چینی در آدرس زیر قرار دارد :

Rue des Martyrs, 75018 Paris, France100

مرکز خرید لو مارایس

لوماره یکی از مناطق پر ازدحام پاریس به شمار می رود که تقریبا در هسته مرکزی شهر قرار دارد. کوچه های باریک که مملو از فروشگاه های کوچک و قدیمی هستند. بوتیک ها و فروشگاه های این محله، اغلب اقلام زیادی را به فروش می رسانند. انواع لباس، اکسسوری، صنایع دستی و… از جمله محصولاتی هستند که می توان از این مکان با قیمت بسیار مناسب خریداری نمود.

خیابان ریوولی

این مکان در نزدیکی ابنیه تاریخی و گردشگری شهر پاریس واقع شده است. در این خیابان انواع فروشگاه های زنجیره ای بین المللی، بوتیک ها و فروشگاه های محلی قرار دارند که به خرده فروشی هر محصول مشغول هستند. افراد می توانند هر محصول را با قیمت مناسب خریداری نمایند. با خرید از این مکان، می توان از جاذبه های گردشگری نزدیک به آن نیز دیدن کرد.

مرکز خرید Pimkie

مرکز خرید Pimkie

این مرکز خرید، یکی از قدیمی ترین مراکز شهر پاریس محسوب می گردد زیرا در سال1971  میلادی تاسیس گردیده است. قیمت ارزان، محصولات زیبا و کیفیت مناسب از جمله ویژگی های خرید از این مرکز است. اغلب دانشجویان و یا فارغ التحصیلان برای خرید به این مکان مراجعه می نمایند تا با پرداخت هزینه ای معقول، لباس زیبا و مناسبی خریداری نمایند.

مرکز خرید ناف ناف

این مرکز خرید ارزان به صورت اختصاصی به فروش لباس های زنانه می پردازد. این فروشگاه زیبا برای هر بودجه ای، از تنوع زیادی برخوردار است. بنابراین افراد می توانند برای خرید لباس زنانه باکیفیت و ارزان قیمت به فروشگاه ناف ناف رجوع نمایند. آدرس شعبه مرکزی این فروشگاه به شرح زیر است :

63 Rue de Rivoli, 75001 Paris

مرکز خرید مونوپریکس

این فروشگاه می تواند بهترین گزینه برای خرید انواع محصولات ارزان قیمت باشد. اگر قصد خرید سوغات سفر دارید، پیشنهاد ما به شما فروشگاه مونوپریکس است. لوازم خانه و آشپزخانه، البسه، اسباب بازی و حتی خوراکی های خوشمزه فرانسوی از جمله مواردی هستند که در این مرکز خرید به فروش می رسند. لازم به ذکر است که این فروشگاه با تمام زرق و برقی که دارد، از قیمت های مناسبی برخوردار است. فروشگاه مونوپریکس در موقعیت مکانی زیر قرار گرفته است :

23 Av. de l’Opéra, 75001 Paris

مرکز خرید پرومود

هر چند که امروزه این فروشگاه یکی از فروشگاه های زنجیره ای مطرح در سطح جهان است، اما می توان انواع لباس با کیفیت را در شعبه پاریس این مجموعه، با قیمتی مناسب خریداری کرد. البسه موجود در این فروشگاه از کیفیت بالا، دوخت عالی برخوردار بوده و اغلب منحصر به فرد می باشند. آدرس این فروشگاه به شرح زیر است :

110 Rue de Rivoli, 75001 Paris

مرکز خرید سی یو سون

این مرکز خرید به فروش انواع البسه اختصاص یافته است. لباس های موجود در سی یو سون، کاملا مطابق با مد و فشن پاریس می باشند. بنابراین اگر می خواهید تا مانند ساکنین این شهر لباس بپوشید، بهتر است به فروشگاه سی یو سون سری بزنید. این مرکز خرید، تمامی محصولات خود را با قیمت بسیار مناسب به فروش می رساند. سی یو سون در آدرس زیر واقع شده است :

38b Rue de Rivoli, 75004 Paris

مرکز خرید سلیو

این فروشگاه نخستین بار در سال1985  میلادی شروع به کار نمود و امروزه به یکی از فروشگاه های زنجیره ای مطرح در دنیا مبدل گشته است. این فروشگاه جزو معدود مراکز فروش البسه مردانه است. لباس های عرضه شده در این فروشگاه اعم از تی شرت، شلوار جین، پیراهن و… می باشند که همگی بر اساس مد روز تولید می گردند. دوخت و کیفیت محصولات این برند، بسیار بالا و قیمت بسیار مناسبی دارند. این فروشگاه در آدرس زیر قرار دارد :

Cc Forum Des Halles, 75001 Paris

کلام پایانی

سفر به فرانسه و شهر پاریس می تواند تجربه ای لذت بخش و به یاد ماندنی باشد. برای این سفر می توان ارزانترین قیمت تور فرانسه را از مراکز سیاحتی مختلف جویا گردید. اما خرید سوغات در سفر، شیرین ترین بخش آن محسوب می شود. مراکز خرید ارزان در پاریس، بهترین پیشنهاد ما برای خریدی مناسب به شماست. فروشگاه های زیادی در سراسر شهر پاریس وجود دارند که تنها بخشی از آنها محصولات خود را با قیمت مناسب عرضه می کنند. اطلاع از این مراکز می تواند در کاهش هزینه های تمام شده سفر، نقش چشم گیری داشته باشد.

این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی داشته و فوت و فن هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد

source

توسط wikiche.com