کاربرانی که از اسپاتیفای به صورت رایگان استفاده می‌کنند، دوباره می‌توانند متن کامل آهنگ‌ ها را ببینند. اسپاتیفای تصمیمش را درباره محدود کردن دسترسی به متن آهنگ‌ ها برای کاربران رایگان تغییر داده است.

قبلا اسپاتیفای اجازه می‌داد که کاربران رایگان فقط متن سه آهنگ در ماه را ببینند، اما بعد از اعتراض شدید کاربران، حالا همه کاربران رایگان می‌توانند متن تمام آهنگ‌ ها را ببینند.

 

اسپاتیفای دسترسی به متن آهنگ‌ ها را برای کاربران فعال کرد

 

یک سخنگوی اسپاتیفای به سایت انگجت گفته است: «ما همیشه در حال آزمایش و بهبود هستیم. این یعنی امکانات ما ممکن است بین نسخه‌ های رایگان و پولی و همچنین بین کشورها و دستگاه‌ ها متفاوت باشد. در هفته‌ های آینده دسترسی به متن آهنگ‌ ها برای کاربران رایگان را گسترش می‌دهیم تا بیشتر مردم بتوانند از این قابلیت لذت ببرند.»

قبلا تصور می‌شد که اسپاتیفای برای تشویق کاربران به خرید اشتراک پولی، دسترسی به متن آهنگ‌ ها را محدود کرده بود. اسپاتیفای اخیرا قیمت اشتراک‌ هایش را هم بالا برد و حالا ارزان‌ ترین اشتراک در آمریکا ۱۱ دلار در ماه است.

علاوه بر این، مدیرعامل اسپاتیفای، دنیل اِک، گفته بود که می‌خواهد امکانات بیشتری برای کاربران رایگان فراهم کند و امکانات فعلی را هم بهتر کند. به نظر می‌رسد که دسترسی بدون محدودیت به متن آهنگ‌ ها یکی از این تغییرات بوده است.

هنوز دلیل دقیق تغییر تصمیم اسپاتیفای مشخص نیست، اما نشان می‌دهد که این شرکت بزرگ موسیقی همیشه در حال آزمایش چیزهای جدید و رفع مشکلات است. اسپاتیفای که تعداد کاربران فعال ماهانه‌اش ۱۴ درصد نسبت به سال قبل رشد کرده، تایید کرده که روی یک اشتراک لوکس هم کار می‌کند.

این اشتراک لوکس قرار است کیفیت صدا، امکانات کنترل و ویژگی‌ های بهتری نسبت به اشتراک معمولی داشته باشد. مدیرعامل اسپاتیفای گفته است که قیمت این اشتراک احتمالا بین ۱۷ تا ۱۸ دلار خواهد بود، اما هنوز تاریخ دقیقی برای عرضه آن اعلام نشده است.

source

توسط wikiche.com