ظاهرا گلکسی S25 اولترا در مقایسه با نسل قبلی خود دارای رم بیشتری خواهد بود که می‌تواند خبر خوبی برای طرفداران سامسونگ باشد.

هفته گذشته شایعه‌ای درباره گلکسی S25 اولترا منتشر شد مبنی بر اینکه این گوشی از همان باتری 5000 میلی‌آمپرساعتی مدل قبلی خود استفاده خواهد کرد و در حالیکه بسیاری از رقبای سامسونگ از این ظرفیت فراتر رفته‌اند، این خبر نمی‌تواند خبر خوبی باشد.

با این‌حال، امروز یک افشاگر معروف به نام Ice Universe فاش کرده که گلکسی S25 اولترا دارای 16 گیگابایت رم خواهد بود. ظاهرا همه نسخه‌های این گوشی 16 گیگابایت رم خواهند داشت، همانطور که همه نسخه‌های گلکسی S24 اولترا دارای 12 گیگابایت رم بودند.

بنابراین سامسونگ برخلاف شرکت‌های چینی هنوز قصد جفت کردن مقادیر خاص رم با مقادیر خاص حافظه داخلی در گوشی‌های پرچم‌دار خود را ندارد. قبلا شایعه شده بود که گلکسی س25 اولترا دارای بازطراحی بزرگ نسبت به مدل قبلی خود خواهد بود و گوشه‌های گردی خواهد داشت.

این گوشی همچنین ممکن است ارتقاهای قابل‌توجهی در بخش دوربین داشته باشد، بنابراین در مجموع به نظر می‌رسد که گلکسی S25 اولترا یک گوشی بسیار هیجان انگیز خواهد بود، هرچند که هنوز بیش از پنج ماه تا معرفی آن باقی مانده است.




source

توسط wikiche.com