رویداد ویژه توسعه‌دهنگان اکوسیستم هر برند می‌تواند برای تشویق و البته آموزش آن‌ها با جدیدترین ویژگی‌های موجود مفید باشد. شرکت‌هایی مثل اپل، گوگل، مایکروسافت و البته سامسونگ چنین رویدادهایی دارند. به تازگی و رسما تاریخ کنفرانس توسعه دهندگان سامسونگ ۲۰۲۴ اعلام شده است و ۱۲ مهر ۱۴۰۳ را باید برای One UI 7.0 علامت بزنیم.

کنفرانس توسعه دهندگان سامسونگ ۲۰۲۴

کنفرانس توسعه دهندگان سامسونگ امسال دهمین سالگرد خود را خواهد دید. دوازدهم مهرماه ۱۴۰۳ و در مرکز همایش سن‌خوزه مک‌انری در کالیفرنیا این رویداد برگزار خواهد شد. همچین قرار است پخش زنده آن در کانال رسمی YouTube سامسونگ پخش شود.

مسلماً مهمترین بخش رویداد امسال معرفی رابط کاربری One UI 7.0 خواهد بود که انتظار می رود ویژگی های جدید و هوشمندهای اضافی دیگری را زیر چتر هوش مصنوعی سامسونگ یا Galaxy AI ارائه کند.

علاوه بر این، انتظار می‌رود این غول فناوری درباره ادغام هوش مصنوعی با سایر دستگاه‌های هوشمند و امنیت جمع‌آوری داده‌ها که برای آموزش الگوریتم‌های هوش مصنوعی ضروری است، صحبت کند.

همچنین سرویس‌های Samsung Knox، SmartThings و سیستم عامل Tizen 8.0 نیز در دستور کار قرار دارند زیرا سامسونگ قصد دارد قابلیت‌های بیشتری را به هر سه پلتفرم اضافه کند.

شما علاقه‌ای به دنبال کردن رویدادهای توسعه‌دهندگان برندهای مختلف دارید یا ترجیح می‌دهید وقتی قابلیت به صورت نهایی عرضه شد، آن را روی محصول خود تجربه نمایید؟

source

توسط wikiche.com