یک کاربر با سابقه خوب در درز اطلاعات صحیح از صنعت بازی‌های ویدئویی، در وبسایت Dealabs از طراحی احتمالی کنسول پلی استیشن 5 پرو (PS5 Pro) پیش از رونمایی رسمی پرده‌برداری کرد. این کاربر تایید کرده که کنسول قوی‌تر سونی قطعا «پلی استیشن 5 پرو» نام خواهد داشت و تاریخ رونمایی از آن هم نزدیک است.

کاربر billbil-kun اشاره کرده که تاریخ رونمایی از این کنسول جدید سونی «بسیار نزدیک» است. ظاهرا سونی قصد دارد در نیمه اول ماه سپتامبر PS5 Pro را معرفی کند. این البته اطلاعات جدیدی نیست و پیش از این چندین منبع موثق بر همین تاریخ تاکید کرده بودند.

طراحی احتمالی ظاهر PS5 Pro

این کاربر همچنین تایید کرده که به طراحی جعبه کنسول PS5 Pro دسترسی دارد اما به دلیل آن‌که قادر نیست تصویری از آن را پیش از رونمایی (به دلیل مسائل حقوقی) عمومی کند، یک طرح دستی از آن کشیده و منتشر می‌کند. این طرح را در ادامه می‌بینید:

طراحی احتمالی ظاهر PS5 Pro

طبق این طراحی، ظاهرا کنسول پلی استیشن 5 پرو قرار است به شدت شبیه به PS5 Slim باشد. سونی همچنان رنگ اصلی را سفید انتخاب کرده و بنا نیست که کنسول قوی‌تر در رنگ تیره‌تری نسبت به مدل‌های اولیه PS5 عرضه شود.

تنها تفاوت مهم ظاهری، اضافه شدن سه نوار مورب سیاه‌رنگ در وسط قاب کنسول است. خطوط موازی جذابی که باعث متمایز شدن طراحی PS5 Pro با کنسول پلی استیشن استاندارد خواهد شد. این گزارش همچنین ادعا می‌کند که کنسول پلی استیشن 5 پرو، اندکی نسبت به پلی استیشن 5 اسلیم کلفت‌تر است. اما طراحی شبیه به هم این دو کنسول، باعث می‌شود فکر کنیم که می‌توان قاب‌ها را در این دو مدل با هم تعویض کرد.

چیزی که این منبع نمی‌تواند تایید کند، وجود یک دیسک درایو در PS5 Pro است. البته در طراحی منتشر شده خبری از درایو نیست. با این حال ممکن است سونی بخواهد این کنسول را هم در دو مدل استاندارد و «فقط دیجیتال» عرضه کند.




source

توسط wikiche.com