شرکت Remedy اعلام کرده است که با شرکت Annapurna برای ساخت چند پروژه همکاری خواهد کرد. بیانیه‌ای در وب سایت رسمی Remedy می‌گوید که Annapurna از نظر مالی در توسعه Control 2 کمک خواهد کرد. این شرکت همچنین IPهای Remedy از جمله Control و Alan Wake را به تلویزیون خواهد آورد.

مدیر ارتباطات، Thomas Puha، در توضیح این همکاری گفت: بیش از همه این بدان معناست که Remedy می‌تواند Control 2 را دقیقاً همان چیزی که ما می‌خواهیم بسازد، ما اکنون برای گسترش IP های خود به رسانه‌های دیگر یک شریک خیلی خوب داریم. Puha همچنین اعلام کرد که با وجود همکاری Annapurna و Remedy همچنان ناشر Control 2، رمدی خواهد بود. او افزود: تیم توسعه Control 2 با تمام قوا روی بازی کار می‌کند. ما می‌دانیم که شما مشتاق شنیدن اخبار بیشتری از این بازی هستید، اما برای آن باید مدتی صبر کنید.

Sam Lake، کارگردان خلاق Remedy گفت: من از این فرصت برای گسترش داستان Alan Wake و کل دنیای Remedy به رسانه‌هایی فراتر از بازی‌ها، از جمله فیلم و سریال، استفاده خواهم کرد و از این موضوع بسیار هیجان‌زده هستم. من اطمینان دارم که برای تحقق این رویا، Annapurna شریک مناسبی برای ما است.

Hector Sanchez، رئیس رسانه‌های تعاملی Annapurna، اضافه کرد: این قرارداد با Remedy فقط برای اقتباس از بازی‌های عالی نیست، بلکه در مورد ایجاد زمینه جدیدی در نحوه همکاری شرکت‌ها است. ما می‌دانیم که Remedy یک شریک درجه یک برای توسعه‌ی بازی است و ما هیجان زده هستیم که با آوردن جهان های Control و Alan Wake به فیلم، تلویزیون و فراتر از آن، کار آنها را با مخاطبان بیشتری به اشتراک بگذاریم.

source

توسط wikiche.com