صندلی گیمینگ از تجهیزات ضروری برای گیمرها به حساب می آید. انتخاب بهترین صندلی گیمینگ تا ۱۰ میلیون تومان یکی از راه‌هایی است که به شما کمک می‌کند تا بتوانید ساعت های طولانی به بازی بپردازید و کمتر احساس خستگی کنید. ما در ادامه این مطلب قصد داریم بهترین صندلی های گیمینگ را که عملکرد خوبی هنگام بازی ارائه می دهند، به شما معرفی کنیم.

انواع صندلی گیمینگ تا 10 میلیون تومان

بهترین صندلی گیمینگ که از طراحی ارگونومیک و امکانات خوبی برخوردار باشد می‌تواند احساس راحتی بیشتری برای شما فراهم کند. در اینجا، لیست بهترین صندلی گیمینگ تا ۱۰ میلیون تومان را با در نظر گرفتن فاکتورهایی مانند نوع طراحی، امکانات و بودجه مورد نیاز به شما ارائه می کنیم.

1. صندلی گیمینگ ریزر

ریزر (Razer)، یک برند تولیدکننده لوازم و تجهیزات گیمینگ است. صندلی مخصوص بازی این برند که در رنج قیمت متفاوتی عرضه می‌شود، جزو بهترین صندلی گیمینگ تا ۱۰ میلیون تومان به حساب می‌آید.

این صندلی چرخ دار با طراحی ارگونومیک و پشتیبانی مناسب از ستون فقرات، بسیار نرم و راحت است. در ناحیه گردن و کمر این صندلی، دو بالشتک تعبیه شده است که از دردهای عضلانی هنگام نشستن طولانی مدت بر روی صندلی جلوگیری می‌کند. همچنین پشتی، دسته‌های صندلی و ارتفاع آن به وسیله اهرم‌های تعبیه شده، قابل تنظیم است. نشیمنگاه و پشتی این صندلی بازی از چرم است و در رنگ‌ها و ابعاد مختلفی به بازار عرضه می‌شود.

2. صندلی گیمینگ کوگر

صندلی کوگر به عنوان بهترین صندلی بازی با توجه به قیمتی که دارد از امکانات خوبی برخوردار است. اگر برای سلامتی بدن خود ارزش قائلید؛ این صندلی با طراحی ارگونومیک، پشتی سر و بالشتک کمری که دارد، هم راحت است و هم در نشستن طولانی مدت باعث گرفتگی عضلات و مفاصل نمی‌شود.

از طرف دیگر، جنس روکش پشتی و کفی این صندلی از چرم است و به آسانی دچار پارگی نمی‌شود.

3. صندلی بازی دی ایکس ریسر

صندلی بازی دی ایکس ریسر نمونه دیگری از بهترین صندلی گیمینگ تا ۱۰ میلیون تومان است و تحمل وزن خوبی دارد. پشتی و ارتفاع این صندلی با جک قابل تنظیم است و دو بالشتک در ناحیه قوس کمر و گردن دارد که سلامتی و آرامش شما را در طول بازی تضمین می‌کند. همچنین، چرخ‌های ژله‌ای این صندلی، به حرکت نرم و روان صندلی به محیط اطراف کمک می‌کنند.

با وجود این امکانات عالی، قیمت صندلی گیمینگ دی ایکس ریسر بسیار مناسب و اقتصادی است و به راحتی در هر محیط اداری یا منزل قابل استفاده است.

4. صندلی گیمینگ کولر مستر

یکی دیگر از بهترین صندلی های گیمینگ، صندلی بازی کولر مستر نام دارد. این صندلی با طراحی ارگونومی خود از خستگی بدن در هنگام استفاده طولانی مدت از کامپیوتر و آسیب به مهره‌های کمر و گردن جلوگیری می‌کند. متریال درون این صندلی از مواد درجه یک و توری مقاوم پر شده است که مقاومت بالایی دارد و باعث تعریق و گرم شدن بیش از حد بدن نمی‌شود. از مزایای دیگر این صندلی که آن را به بهترین صندلی گیمینگ تا ۱۰ میلیون تومان تبدیل کرده است؛ جنس بدنه آلومینیومی آن است که در عین سبکی، از استحکام بالایی برخوردار است.

5. صندلی بازی ایکس راکر

صندلی بازی ایکس راکر با طراحی منحصربه‌فرد و جذابی که دارد به عنوان بهترین صندلی گیمینگ تا ۱۰ میلیون تومان برای رده‌های سنی مختلف شناخته می‌شود. این صندلی در دو نوع پایه‌دار و زمینی عرضه می‌شود. از مدل زمینی این صندلی برای بازی‌های کنسول استفاده می‌شود. تمامی اتصالات کنسول و دستگاه‌ها از محل ورودی صدا به صندلی ایکس راکر متصل می‌شوند. این صندلی همچنین مجهز به دو بلندگو در پشتی صندلی است و با انتقال صدای بازی به صندلی، شما را بیشتر در فضای بازی غوطه‌ور می‌کند.

مزیت دیگر صندلی زمینی ایکس راکر، قابلیت تاشو بودن آن است. پشتی صندلی به راحتی جمع می‌شود و فضای زیادی را اشغال نمی‌کند.

6. صندلی بازی میزیمو

یکی دیگر از صندلی‌های مخصوص بازی، صندلی گیمینگ میزیمو نام دارد که جزو بهترین صندلی گیمینگ تا ۱۰ میلیون تومان است. کیفیت ساخت، استفاده از متریال با دوام و راحت، نشیمنگاه و پشتی نرم، حالت تنظیم ارتفاع و زاویه کفی و پشتی از ویژگی‌های مهم این صندلی است. این محصول ایرانی همچنین با حمایت از ستون فقرات، مانع از آسیب رسیدن به ناحیه حساس گردن و کمر می‌شود. در نتیجه، یک انتخاب مناسب برای گیمرهایی است که ساعات زیادی از وقت خود را پشت سیستم می‌گذرانند.

7. صندلی گیمینگ نیلپر

صندلی گیمینگ نیلپر به دلیل طراحی ارگونومیک و مکانیزم کاربردی که دارد، به عنوان بهترین صندلی گیمینگ تا ۱۰ میلیون تومان شناخته می‌شود. این صندلی با قابلیت تغییر ارتفاع نشیمنگاه و دسته، حرکت مجزای کفی و پشتی و همچنین تنظیم ارتفاع بالشتک‌های پشتی به حفظ انحنای ستون فقرات کمک می‌کند. این امر از خستگی و آسیب رسیدن به کمر و گردن جلوگیری می‌کند. جنس روکش کفی و پشتی صندلی نیلپر از چرم ضد سایش است و دوام بالایی دارد. چرخ‌های این صندلی همچنین از جنس با کیفیت و بدون سروصدا هستند؛ بنابراین، برای محیط‌های اداری نیز مناسب‌اند.

8. صندلی بازی بامو

صندلی بامو یکی دیگر از بهترین صندلی های گیمینگ است. این صندلی با این که از بالشتک جداگانه برای نواحی گردن و کمر استفاده نمی‌کند؛ اما پشتی آن دارای برجستگی‌هایی است که نواحی خالی گردن و قوس کمر را به خوبی پر می‌کند. به همین دلیل، این صندلی برای کسانی که از دردهای عضلانی حین بازی یا کار رنج می‌برند، مناسب است.

صندلی بامو همچنین دارای تنظیم ارتفاع و پشتی است. جنس روکش نشیمنگاه این صندلی از چرم مصنوعی و پایه‌های آن از جنس فولاد با دوام است.

جمع‌بندی

انتخاب یک صندلی گیمینگ مناسب، نقش مهمی در حفظ سلامتی بدن و رفع خستگی دارد. ما در این مطلب سعی کردیم به معرفی بهترین صندلی گیمینگ تا ۱۰ میلیون تومان بپردازیم. این صندلی‌های میان رده، گزینه بسیار مناسب برای کسانی هستند که یک صندلی فوق‌العاده راحت و ارگونومیک با بودجه کم می‌خواهند.

برای مشاهده و خرید بهترین صندلی‌های گیمینگ تا ۱۰ میلیون در مدل های مختلف به سایت سورس کامپیوتر مراجعه نمایید.

سلب مسئولیت: این مطلب یک رپرتاژ تبلیغاتی است، توسط فارنت تهیه نشده و این وبسایت مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد.

source

توسط wikiche.com