شرکت وان‌پلاس با انتشار به‌روزرسانی جدیدی، تجربه کاربری گوشی هوشمند 9RT را بهبود بخشید. این به‌روزرسانی که در ماه آگوست 2024 عرضه شده است، مجموعه کاملی از اصلاحات و ارتقاء عملکرد را به همراه دارد.

به گزارش سرویس اخبار موبایل رسانه تکنولوژی تکنا، به روزرسانی جدید همراه با امکانات متنوعی برای کاربران خواهد بود. یکی از آن ها تجربه گرفتن عکس‌های صفحه‌نمایش با کشیدن سه انگشت روی صفحه بهبود یافته است. همچنین این به‌روزرسانی وصله امنیتی اندروید در ماه آگوست 2024 را شامل می‌شود که سطح امنیت دستگاه را ارتقاء می‌دهد. الگوریتم‌های مصرف انرژی بهینه‌سازی شده‌اند تا عمر باتری دستگاه افزایش یابد.برخی از مشکلات جزئی مانند تأخیر در پاسخگویی صفحه نمایش در حالت ساده و راه‌اندازی نشدن دوربین با فشار دو بار دکمه‌های تنظیم صدا برطرف شده است. در حال حاضر، این به‌روزرسانی در هند در دسترس کاربران قرار گرفته است. با این حال، شرکت وان‌پلاس اعلام کرده است که به‌زودی در سایر مناطق نیز عرضه خواهد شد.

برای نصب به‌روزرسانی بابد برنامه تنظیمات گوشی خود را باز کنید. سپس به بخش “درباره دستگاه” بروید. روی گزینه بررسی به‌روزرسانی ضربه بزنید. اگر به‌روزرسانی جدیدی در دسترس باشد، گزینه نصب را انتخاب کنید. با نصب این به‌روزرسانی، کاربران گوشی هوشمند وان‌پلاس 9RT می‌توانند از تجربه کاربری روان‌تر، امنیت بیشتر و عمر باتری طولانی‌تر بهره‌مند شوند.

برای مشاهده تازه ترین خبرها به صفحه اخبار فناوری رسانه تکنا مراجعه کنید.

source

توسط wikiche.com