انیمیشن سینمایی The Bad Guys آن‌قدر موفقیت‌آمیز بود که استودیو انیمیشن سازی دریم‌ورکس به سرعت برنامه‌ها برای ساخت دنباله‌ای برای این اثر سینمایی را به اجرا در آورد. حالا در یک ماه بعد، طرفداران این مجموعه انیمیشنی می‌توانند دوباره شاهد این گروه محبوب از سارقان در کنار هم در انیمیشن سینمایی «رفقای بد: سرقت جن‌زده» باشند، یک فیلم ویژه هالووین که در آن، آقای گرگ با صداپیشگی مایکل گودر و تیمش در تلاش برای سرقت از یک عمارت نفرین شده هستند. این انیمیشن سینمایی در تاریخ ۳ اکتبر سال ۲۰۲۴ میلادی (پنجشنبه ۱۲ مهر ۱۴۰۳) روی سرویس آنلاین نتفلیکس عرضه خواهد شد.

تریلر منتشر شده برای انیمیشن سینمایی «رفقای بد: سرقت جن‌زده» در ابتدا آقای گرگ را نشان می‌دهد که داستانی ترسناک را برای دوستانش تعریف می‌کند. او در مورد یک طلسم نفرین شده می‌گوید که هر کسی که آن را بدزدد، برای همیشه نفرین می‌کند. پس آن‎‌ها برنامه‌ای دارند تا این کالاهای ارزشمند را برای خودشان به دست بیاورند. اما آقای گرگ و تیم سرقتش به سرعت متوجه می‌شوند که افسانه‌های ترسناک همگی ساختگی نیستند و حالا آن‌ها باید با ارواح، اشباح و دیگر تله‌های ترسناکی مواجه شوند که توسط رجینالد آر اسکری فقید با صداپیشگی کریس دیامانتوپولوس کار گذاشته شده‌اند.

این تریلر تازه منتشر شده از انیمیشن سینمایی «رفقای بد: سرقت جن‌زده» نیم نگاهی از درون طلسم تاریک رجینالد آر اسکری را ارائه می‌دهد، طلسمی که آقای گرگ به شدت به دنبال آن است و این در حالی است که تیم درباره جزئیات سرقت از این عمارت نفرین‌شده‌ای صحبت می‌کنند که وارد آن شده‌اند.

صداپیشه‌های نسخه سینمایی قبلی در این اثر تازه حضور ندارند و این بار، ایزیکیل آجیجبی در نقش آقای کوسه، رائول کبالوس در نقش آقای پیرانها، کریس دیامانتوپولوس در نقش آقای اسنیک و مالوری لو در نقش خانم تارانتولا صداپیشگی خواهند کرد.

جدای از این اثر ویژه، طرفداران می‌توانند بار دیگر منتظر بازگشت این گروه به روی پرده سینماها باشند چراکه نسخه‌ای سینمایی و دنباله فیلم اصلی در حال توسعه است و قرار است در تابستان سال ۲۰۲۵ میلادی اکران شود. جزئیات مربوط به این دنباله هنوز مشخص نشده اما می‌توان گفت که حول محور ماجراجویی تازه‌ای از این تیم خواهد بود که سعی دارند تا یک سرقت غیرممکن دیگر را انجام بدهند.

این دومین قسمت ویژه‌ای است که سرویس آنلاین نتفلیکس بر اساس انیمیشن «رفقای بد» ارائه می‌کند و در سال گذشته نیز انیمیشن ویژه The Bad Guys: A Very Bad Holiday منتشر شده بود، یک پیش‌درآمد که در آن، آقای ولف و گروهش به دنبال سرقت یک بانک در طول تعطیلات کریسمس بودند ولی با شیطنت‌های خودشان در سراسر شهر باعث خراب شدن تعطیلات شدند.

سکان کارگردانی انیمیشن ویژه «رفقای بد: سرقت جن‌زده» را کوین پیتی در دست دارد، کسی که قبلاً سکان کارگردانی قسمت‌هایی از انیمیشن‌های سریالی‌ای همچون The Croods: Family Tree و The Epic Tales of Captain Underpants in Space را داشته است.


منبع collider

source

توسط wikiche.com