BOE در کنفرانس جهانی نوآوری شرکای خود اعلام کرد که نسل دوم نمایشگر Oriental Screen خود را در ماه اکتبر (مهر و آبان) به‌طور رسمی معرفی خواهد کرد و وان‌پلاس اولین برندی خواهد بود که از نمایشگر جدیدش استفاده می‌کند. بدین ترتیب می‌توان انتظار داشت که وان پلاس ۱۳ اولین موبایلی باشد که از نمایشگر جدید BOE که با‌نام X2 نیز شناخته می‌شود، استفاده می‌کند.

لی جی، رئیس شعبه‌ی چین وان‌پلاس، با انتشار پستی در ویبو هیجان خود را از همکاری با BOE ابراز کرد و گفت که این همکاری قرار است صنعت موبایل را از نظر کیفیت نمایشگر، حداکثر روشنایی و ویژگی‌های مراقبت از چشم به سطوح جدیدی برساند.

پست ویبو رئیس وان‌پلاس در خصوص بهره‌گیری از نمایشگر نسل جدیدBOE

Weibo

وان پلاس ۱۲ از نسل اول نمایشگر BOE X1 استفاده می‌کند؛ صفحه‌نمایشی با وضوح 2K که رتبه‌ی +A از DisplayMate دریافت کرد و همچنان یکی از بهترین نمایشگرهای موبایل محسوب می‌شود.

رندر پنل جلویی گوشی وان‌پلاس ۱۳

Mock Render

گفته می‌شود وان‌پلاس ۱۳ نمایشگر ۶٫۸ اینچی لبه‌خمیده با وضوح 2K و نرخ نوسازی متغیر ۱۲۰ هرتزی خواهد داشت تا مزایای نمایشگر‌های تخت و خمیده با یکدیگر ترکیب شوند. ظاهراً این نمایشگر در گوشی اوپو فایند X8 اولترا نیز استفاده خواهد شد.

پردازنده‌ی اسنپدراگون ۸ نسل ۴، باتری ۶۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی با پشتیبانی از شارژ ۱۰۰ وات و بی‌سیم ۵۰ وات در کنار دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی (حسگر LYT-808)، دوربین فوق عریض ۵۰ مگاپیکسلی و دوربین تله‌فوتو پریسکوپی ۵۰ مگاپیکسلی (حسگر IMX882) با زوم اپتیکال سه برابری از دیگر مشخصات احتمالی وان پلاس ۱۳ خواهند بود. پرچمدار جدید وان پلاس احتمالا تا ماه آینده رونمایی می‌شود.

source

توسط wikiche.com