به نظر می‌رسد که گوشی جدید پیکسل 9 پرو ایکس ال برای برخی از کاربران در شارژ وایرلس مشکل ایجاد می‌کند. کاربران در سایت‌هایی مانند ردیت و انجمن‌های گوگل، از مشکلات متناوب گوشی جدید در شارژ بی‌سیم با استفاده از شارژرهای مختلف، از جمله شارژر بی‌سیم خانگی گوگل، شکایت کرده‌اند.

گوشی جدید پیکسل بدون چند ایراد سخت‌افزاری جدید یک سنت‌شکنی برای گوگل خواهد بود. هفته گذشته برخی از خریداران این گوشی از مشکل عجیب کج شدن تصویر دوربین خبر دادند. این بار کاربران در ردیت، انجمن‌های گوگل و سایت‌های دیگر از مشکلاتی هنگام شارژ بی‌سیم گوشی جدید پیکسل 9 پرو ایکس ال گزارش می‌دهند. در حالی که همه شارژرهای بی‌سیم با همه گوشی‌ها کار نمی‌کنند، این مشکل به اندازه‌ای جدی به نظر می‌رسد که باعث نارضایتی شده است. حتی شارژر بی‌سیم خود گوگل نیز برای شارژ وایرلس پیکسل 9 پرو ایکس ال مشکل دارد.

بر اساس گفته یک کاربر ردیت، تیم پشتیبانی گوگل از این باگ آگاه و در حال کار روی رفع آن است. با این حال، باید در نظر داشته باشید که این تنها یک اظهارنظر است. گوگل هنوز هیچ اقدام مشخصی برای رفع این مشکل را اعلام نکرده است.

در حالی که مشکلات کوچکی از این قبیل در یک گوشی هوشمند جدید نادر نیستند، خط تولید پیکسل به دلیل مشکلات و اشتباهات روز اول عرضه‌اش معروف است. به نظر می‌رسد سری پیکسل 9 نیز این میراث را ادامه می‌دهد.  پیکسل 8 نیز در زمان عرضه‌اش با برخی مشکلات ناامید کننده روبرو بود. ممکن است کنترل کیفیت گوگل برخی از اشکالات بزرگ را پیش از عرضه گوشی‌های هوشمندش نادیده بگیرد. ظاهرا کاربران پیکسل (که معمولاً علاقه‌مندان به فناوری هستند) در مورد مشکلات دستگاه‌های خود صریح‌تر هستند.

باید توجه داشت که در حال حاضر، تنها پیکسل 9 پرو ایکس ال است که با این مشکل، آن هم فقط با برخی از شارژرهای بی‌سیم روبرو است.

 




source

توسط wikiche.com