از آنجایی که کسب درآمد با بازی به یک روش جدید و هیجان‌انگیز برای درآمدزایی تبدیل شده است، در ادامه نگاهی خواهیم داشت به روش‌های مختلف کسب درآمد ازطریق بازی که امروزه در پلتفرم‌های مختلف اجرا می‌شوند. با پلازا همراه باشید.

کسب درآمد ازطریق بازی در گذشته یک شوخی تلقی می‌شد، اما اکنون یک واقعیت جذاب است! اگر به بازی علاقه دارید، می‌توانید با یادگیری بازی‌های درآمدزا و عملکرد مناسب در آنها، در اوقات فراغت خود درآمدزایی کنید. به بازی‌هایی که به گیمرها امکان کسب درآمد می‌دهند، بازی‌های پول‌ساز گفته می‌شود. این مطلب، لیستی از ترفندها و روش‌ها برای درآمدزایی از بازی‌های پول‌ساز را ارائه می‌دهد.

روش های کسب درآمد با بازی

کسب درآمد با بازی تنها به یک دسته از بازی‌ها محدود نمی‌شود. برای مثال، افرادی که برای خرید اکانت بازی اقدام می‌کنند می‌توانند با بررسی ترفندها و روش‌های درآمدزایی در بازی‌ها، کسب درآمد داشته باشند. از طرف دیگر، افراد می‌توانند با تلفن همراه خود یا هر سیستم عامل دیگری، در بازی‌های پول‌ساز درآمدزایی کنند.

درادامه، برخی از روش‌های کسب درآمد را بررسی می‌کنیم:

اشتراک بازی‌های ویدیویی در یوتیوب

یوتیوب همواره یک پلفترم عالی برای کسب درآمد محسوب می‌شود، این موضوع برای کسب درآمد از طریق بازی هم صدق می‌کند. شما می‌توانید یک کانال یوتیوب ایجاد کرده و بخش‌های جذاب یک بازی را در آن منتشر کنید. برای مثال، افرادی که اکانت بازی ps5 دارند می‌توانند با اشتراک ترفندهای بازی‌های ویدیویی ps4، کسب درآمد داشته باشند. کاربران باید برای مشاهده پست‌های شما تبلیغات مشاهده کنند، یوتیوب به‌دلیل بازدید از تبلیغات خود توسط این کاربران، برای شما درآمد دلاری درنظر خواهد گرفت.

شرکت در مسابقات گوناگون بازی‌ها

بازی‌های زیادی وجود دارند که برای جذب مخاطبان به خود مسابقات مختلفی برای بازیکنان درنظر گرفته و جوایزی برای برندگان این مسابقات درنظر می‌گیرند. اگر در یک بازی حرفه‌ای هستید، یا قصد دارید در آن عملکرد خوبی داشته باشید، حتما در مسابقات آن شرکت کنید.

 برخی از رایج‌ترین بازی‌هایی که گیمرها می‌توانند از مسابقات آنها درآمد داشته باشند شامل موارد زیر می‌شوند:

  • Fortnite
  • Call of Duty
  • League of Legends

توجه داشته باشید که برای شرکت در مسابقات این بازی‌ها و کسب درآمد با دریافت جایزه، باید مهارت و عملکرد خود در آنها را تاحد زیادی بهبود دهید.

استریم بازی در Twitch

استریم بازی یکی از راه های کسب درامد

توییچ (Twitch) پلتفرمی است که امکان استریم کردن بازی‌ها را فراهم می‌کند. به این صورت که کاربران می‌توانند نحوه اجرای بازی‌های مورد علاقه خود توسط کاربران دیگر را مشاهده کنند. برای کسب درآمد از این طریق، باید مخاطبین زیادی را جذب کنید تا با افزایش بازدید استریم‌ها، درآمد شما هم افزایش پیدا کند.

به‌طور کلی شرایط کسب درآمد از توییچ شامل موارد زیر می‌شود:

  • داشتن حداقل ۵۰ دنبال کننده
  • استریم حداقل ۵۰۰ دقیقه طی ۳۰ روز
  • برخورداری از حداقل ۷ روز استریم منحصربه فرد طی ۳۰ روز گذشته
  • برخورداری از میانگین ۳ بازدیدکننده در یک زمان طی ۳۰ روز گذشته

کسب درآمد با بازی‌های تلگرامی

اخیرا ربات‌های تلگرامی با هدف بازی و درآمدزایی به‌وجود آمده‌اند که پتانسیل بالایی برای کسب درآمد دارند. اولین ربات در این زمینه نات کوین نام داشت که برای بسیاری از افراد سودآور بود. به‌دنبال آن یک سری ربات‌های دیگر با نام‌های مختلف در تلگرام به‌وجود آمده‌اند. یکی از این بازی‌ها، همستر کمبتHamster) Kombat) نام دارد که کاربران بسیاری را به خود مشغول کرده است.

سکه‎های این بازی، مانند نات کوین پس از گذشت مدتی به ارز دیجیتال تبدیل خواهد شد. حجم معاملات نات کوین در ابتدای لیست شدن در صرافی‌های ارز دیجیتال، در برخی از روزها حتی از معاملات بیت کوین هم پیشی گرفته بود! بنابراین اگر به‌دنبال کسب درآمد با بازی هستید، ربات‌های بازی تلگرامی را حتما درنظر داشته باشید.

تستر بازی ویدیویی

جالب است بدانید که سازندگان بازی‌های ویدیویی به افرادی نیاز دارند که بازی‌های آنها را بازی کنند. درنتیجه، سازندگان می‌توانند اشکالات و نواقص بازی را از جانب یک گیمر واقعی بیابند. حتی آنها از نظرات و پیشنهادات تسترهای خود هم استقبال می‌کنند. البته، این کار هم سختی‌های خود را دارد. برای مثال، یک تستر بازی ویدیویی برای تست بازی Mortal Combat باید بیش از 8000 بار این بازی را اجرا کند تا کاراکترهای مختلف مورد تست قرار بگیرند.

مربی بازی های ویدیویی

یک راهکار جذاب دیگر برای کسب درآمد ازطریق بازی، مربی‌گری بازی‌های ویدیویی است. درآمد شما از این روش کاملا به مهارتی که در بازی مورد نظر دارید بستگی دارد. برای فعالیت در این زمینه، اولین قدم جذب مخاطب و آشنا کردن خدمات خود به گیمرهای مربوطه است. شما باید فعالیت خود را ازطریق شبکه‌های اجتماعی مختلف مانند یوتیوب یا اینستاگرام به نمایش بگذارید.

یافتن بازی‌های پول‌ساز

بدون شک برای کسب درآمد ازطریق بازی باید با بازی‌های پول‌ساز آشنایی داشته باشید. درادامه لیستی از بازی‌های رایگان که به درآمدزایی منجر می‌شوند را آورده‌ایم:

  • بازی Swagbucks: در این بازی بیشتر از ده روش برای درآمدزایی وجود دارد. این روش‌ها شامل تماشا کردن فیلم، شرکت در نظر سنجی‌ها، بازی کردن و… می‌شوند. حتی با عضویت در این برنامه به‌عنوان خوش‌آمدگویی 5 دلار دریافت خواهید کرد!
  • بازی MISTPLAY: میست پلی درازای بازی به کاربران خود پول می‌دهد، به‌طوریکه درحال حاضر نزدیک به 9 میلیون دلار به کاربران خود هدیه داده است. امکان کسب درآمد ازطریق مسابقات هفتگی این بازی هم وجود دارد.
  • بازی Rewardia: در این پلتفرم بازی‌های گوناگونی وجود دارد که کاربران با اجرای آنها و کسب امتیاز می‌توانند پول کسب کنند. روش‌های کسب درآمد از این بازی هم بسیار متنوع هستند.
  • بازی InboxDollars: با نصب این بازی برروی تلفن همراه خود می‌توانید تنها با صرف چند دقیقه در طی روز، کسب درآمد داشته باشید. این برنامه در ازای کارهای ساده‌ای که از کاربران خود می‌خواهد، به آنها پول پرداخت می‌کند.

سخن پایانی

به‌طور کلی در این مقاله سعی کردیم تا انواع راهکارها برای کسب درآمد از بازی را بررسی کنیم. همانطور که مطالعه کردید، ترفندهای متنوعی وجود دارند که به شما برای کسب درآمد از بازی کمک می‌کنند. علاوه‌بر این ترفندها، برخی از بازی‌های پول‌ساز که روش‌های متنوعی برای کسب درآمد برای کاربران خود در نظر گرفته‌اند را بررسی کردیم. اکنون برای ما بنویسید که نظر شما درمورد این بازی‌ها چیست؟

منتخب کاربران

source

توسط wikiche.com