Microsoft Edge یک مرورگر وب بسیار سریع و امن از شرکت Microsoft است. این مرورگر تقریباً روی هر دستگاهی، از جمله کامپیوترهای شخصی، آیفون‌ ها و اندروید ها کار می‌کند. Microsoft Edge شما را در هنگام مرور آنلاین ایمن نگه می‌دارد، حریم خصوصی شما را محافظت می‌کند و به شما اجازه می‌دهد به سرعت در وب گشت و گذار کنید. شما حتی می‌توانید از آن روی تمام دستگاه‌ های خود استفاده کنید و تاریخچه مرور و موارد دلخواه خود را همگام‌ سازی کنید.

 

اج جدید محافظ خانواده همگام با همه دستگاه‌ ها

 

Microsoft Edge بر اساس همان فناوری Chrome ساخته شده است و دارای ویژگی‌ های داخلی اضافی مانند Startup boost و Sleeping tabs است که تجربه مرور شما را با عملکرد و سرعت درجه یک که برای کار بهتر با ویندوز بهینه شده‌اند، تقویت می‌کنند.

ویژگی‌ های امنیتی و حریم خصوصی Microsoft Edge مانند Microsoft Defender SmartScreen، Password Monitor، InPrivate search و Kids Mode به شما و عزیزان شما کمک می‌کنند تا در هنگام آنلاین بودن محافظت و امن باشید. Microsoft Edge دارای ویژگی‌ هایی است تا هم شما و هم خانواده‌ تان را محافظت کند. فیلترهای محتوا را فعال کنید و گزارش‌ های فعالیت را با حساب Microsoft Family Safety خود مشاهده کنید و یک وب مناسب برای کودکان را با حالت Kids Mode تجربه کنید.

Microsoft Edge جدید اکنون با افزونه‌ های مورد علاقه شما سازگار است، بنابراین شخصی‌ سازی تجربه مرور شما آسان است.

 

تغییرات در این نسخه:

  1. مشکلی که باعث تکثیر میانبرهای پین شده مستقر شده در نوار وظیفه می‌شد، برطرف شد.
  2. یک خرابی مرورگر که هنگام تلاش برای راه‌ اندازی یک پروتکل سفارشی از یک صفحه وب در هنگام استفاده از سیاست URLAllowlist روی یک دستگاه مدیریت شده رخ می‌داد، رفع شد.

 

دانلود مرورگر Microsoft Edge

source

توسط wikiche.com