برای مشاهده پس زمینه‌های زیبا در گوشی، نیازمند یکسری اپ‌های کاربردی خواهید بود تا به صورت رندوم اقدام به تغییر پس زمینه عکس خودکار نماید. در این زمینه به لیستی از اپلیکیشن‌های این چنینی اشاره خواهیم داشت.

بسیاری از کاربران علاقه دارند تا همیشه با طراوت تازه‌ای در پس زمینه گوشی‌ها همراه باشند. در چنین شرایطی می‌توان گفت که ابزارهای بسیاری برای همراهی و کمک وجود داشته است که برای آسودگی کار شما عزیزان لیستی از برنامه‌های مهم که مربوط به تغییر خودکار پس زمینه گوشی هستند را برایتان آماده سازی نموده‌ایم. در کنار معرفی هریک از ابزارها امکان دانلود آنها نیز وجود داشته است که پیشنهاد می‌شود با پلازا در ادامه همراه باشید.

فهرست مطالب

تغییر پس زمینه عکس خودکار

برای شناخت بهترین برنامه تغییر خودکار پس زمینه، بررسی‌های بسیاری به عمل آمده است تا بتوانیم شایسته‌ترین ابزارهایی که در این زمینه امکانات و ویژگی‌های بیشتری را ارائه می‌دهند را شناسایی و برایتان معرفی کنیم. در ادامه این لیست به بررسی هر یک از برنامه‌ها خواهیم پرداخت.

۱. برنامه Google Wallpapers

معرفی بهترین برنامه‌ها برای تغییر خودکار پس‌زمینه گوشی

این برنامه دسته بندی‌های مختلفی را برای انتخاب ارائه می‌دهد، مانند مناظر شهری، تصاویر بافت‌دار و موارد دیگر. کاربران می‌توانند به راحتی در میان مجموعه مرور کنند و تصویر زمینه مورد علاقه خود را تنها با یک ضربه انتخاب کنند. این برنامه همچنین تصاویری با کیفیت بالا ارائه می‌دهد که در هر دستگاهی عالی به نظر می‌رسند. یکی دیگر از ویژگی‌های عالی Google Wallpapers، گزینه والپیپر روزانه است که با آن کاربران می‌توانند هر روز یک والپیپر جدید دریافت کنند تا دستگاه خود را تازه و جالب نگه دارد. این ویژگی برای کسانی که دوست دارند تصویر زمینه خود را مرتباً تغییر دهند یا کسانی که از کشف تصاویر جدید برای استفاده به عنوان پس زمینه خود لذت می‌برند بسیار عالی است. به طور کلی، Google Wallpapers یک برنامه قابل اعتماد و آسان برای استفاده است بوده که مجموعه‌ای عالی از تصاویر پس زمینه با کیفیت بالا را برای کاربران اندروید ارائه می‌دهد. چه به دنبال یک تصویر زمینه جدید برای قفل یا صفحه اصلی خود باشید، چه به سادگی از تغییر ظاهر دستگاه خود اهمیت می‌دهید، Google Wallpapers قطعا ارزش استفاده را دارد.

همچنین بخوانید :

۲. برنامه Everyday Wallpaper Changer

معرفی بهترین برنامه‌ها برای تغییر خودکار پس‌زمینه گوشی

یکی از ویژگی‌های برجسته Everyday Wallpaper Changer این است که می‌توانید تغییرات پس زمینه را در زمان‌های مشخصی از روز برنامه‌ریزی نمایید و اطمینان حاصل کنید که دستگاه شما همیشه ظاهری تازه دارد. علاوه بر این، این برنامه به شما امکان می‌دهد از بین دسته‌های مختلف مانند طبیعت، حیوانات، فضا و موارد دیگر انتخاب کنید، بنابراین می‌توانید مجموعه پس زمینه خود را مطابق با ترجیحات خود سفارشی کنید. این برنامه همچنین دارای یک تولید‌کننده تصویر زمینه تصادفی داخلی است که هر روز یک تصویر زمینه جدید را بر اساس دسته‌های انتخابی شما انتخاب می‌کند. این ویژگی یک عنصر شگفت‌انگیز و هیجان را به تجربه تغییر پس زمینه اضافه می‌کند. به طور کلی، Everyday Wallpaper Changer یک برنامه فوق العاده برای کسانی است که دوست دارند ظاهر دستگاه خود را مرتباً تغییر دهند. این برنامه با رابط کاربر پسند، انتخاب گسترده‌ای از تصاویر پس زمینه با کیفیت بالا و ویژگی‌های قابل تنظیم، قطعا ارزش دانلود را برای هر کسی که به دنبال بهبود نمایشگر دستگاه خود است، دارد.

  • دانلود برنامه Everyday Wallpaper Changer برای: اندروید

۳. برنامه Wallpaper Changer

معرفی بهترین برنامه‌ها برای تغییر خودکار پس‌زمینه گوشی

یک برنامه راحت و کاربرپسند برای کسانی که دوست دارند به طور منظم تصاویر پس زمینه تلفن خود را تغییر دهند. ویژگی اضافه شده بهینه بودن برای عمر باتری یک ویژگی فوق العاده در این برنامه می‌باشد؛ زیرا این موضوع می‌تواند برای برخی از کاربران نگران‌کننده باشد. امکان افزودن تصاویر پس زمینه خود به کاربران گزینه‌های سفارشی‌سازی بیشتری می‌دهد و به آنها اجازه می‌دهد واقعا دستگاه خود را شخصی‌سازی کنند. ویژگی‌های اضافی پس زمینه کنترل بیشتری بر نحوه نمایش روی صفحه را می‌دهد. به طور کلی، به نظر می‌رسد این عنوان یک برنامه مفید و کاربردی برای کسانی که به دنبال تغییر ظاهر گوشی خود هستند می‌باشد. یکی از قابلیت‌های مفید و پرکاربرد وجود تغییر خودکار پس زمینه می‌باشد تا در طول روز بتوانید نتوع بیشتری را به دستگاه خودتان اضافه نمایید. در بخش تنظیمات هرگونه قابلیت کاربردی که نیاز دارید را به سادگی فعال و غیرفعال نمایید.

همچنین بخوانید :

۴. برنامه Bing Wallpapers

معرفی بهترین برنامه‌ها برای تغییر خودکار پس‌زمینه گوشی

با استفاده از تصاویر پس زمینه Bing، می‌توانید تصاویر مورد علاقه خود را نیز در دستگاه ذخیره کنید یا آنها را از طریق رسانه‌های اجتماعی یا برنامه‌های پیام رسانی با دوستان خود به اشتراک بگذارید. این برنامه همچنین ویجتی را ارائه می‌دهد که تصویر زمینه فعلی را در صفحه اصلی شما نمایش می‌دهد و تحسین و لذت بردن از تصاویر خیره‌کننده را آسان می‌کند. به طور کلی، Bing Wallpapers یک برنامه بصری جذاب و کاربرپسند است که به شما امکان می‌دهد از تصاویر زیبا در دستگاه اندروید خود لذت ببرید و در عین حال درباره داستان‌های پشت هر عکس بیشتر بدانید. چه از علاقه مندان به عکاسی باشید، چه عاشق طبیعت، یا به پس زمینه‌های جذاب علاقه‌مند هستید این عنوان مناسب خواهد بود، Bing Wallpapers یک برنامه ضروری برای افزودن حس زیبایی به دستگاه شما است. همین امروز آن را دانلود کنید و از الهام و خلاقیت روزانه لذت ببرید.

۵. برنامه Tapet Wallpapers

معرفی بهترین برنامه‌ها برای تغییر خودکار پس‌زمینه گوشی

Tapet یک برنامه تصویر زمینه همه کاره است که طیف گسترده‌ای از گزینه‌های سفارشی‌سازی و ژست‌های حرکتی آسان را برای ایجاد تصاویر پس زمینه منحصربه فرد و شخصی برای دستگاه اندرویدی شما ارائه می‌دهد. با عملکرد پشتیبان‌گیری و بازیابی آن، می‌توانید به راحتی تصاویر پس زمینه مورد علاقه خود را در دستگاه‌های مختلف ذخیره و انتقال دهید. Tapet را دانلود کنید تا صفحه نمایش دستگاه اندرویدی خود را با والپیپرهای زیبا و قابل تنظیم ارتقا دهید. در این برنامه گزینه‌های شخصی‌سازی بسیار متنوعی وجود داشته که با تنظیم کردن هر یک از آنها می‌توانید به دستگاه خود جلوه‌ای خاص دهید. در این برنامه سری پس زمینه‌های رنگارنگ و متنوعی وجود داشته که هر کدام کیفیت بسیار بالایی خواهند داشت، گزینه محبوبی که در اکثر این برنامه‌های پس زمینه وجود دارد امکان تغییر عکس زمینه بصورت کاملا خودکار می‌باشد تا هر زمان که بخواهید عکسی جدید به عنوان پس زمینه در دستگاه شما قرار گیرد.

همچنین بخوانید :

۶. برنامه Walli

معرفی بهترین برنامه‌ها برای تغییر خودکار پس‌زمینه گوشی

یکی از ویژگی‌های برجسته Walli، انتخاب والپیپرهای منحصربه فرد و باکیفیت آن است که توسط هنرمندان با استعداد از سراسر جهان ایجاد شده است. کاربران می‌توانند دسته‌های مختلف تصاویر و موارد دیگر را کاوش کرده تا پس زمینه مناسبی را پیدا کنند که متناسب با سبک و ترجیحات آنها باشد. این برنامه همچنین به کاربران اجازه می‌دهد هنرمندان مورد علاقه خود را دنبال کنند و استعدادهای جدید را کشف نمایند و یک پلتفرم جامعه محور برای اشتراک گذاری و قدردانی از هنر ایجاد کنند. علاوه بر مجموعه گسترده تصاویر پس زمینه، این برنامه یک سرویس اشتراک ممتاز را نیز ارائه می‌دهد که ویژگی‌های انحصاری مانند مرور بدون آگهی، دسترسی نامحدود به والپیپرهای ممتاز و امکان دانلود تصاویر پس زمینه با وضوح بالا را باز می‌کند. این اشتراک نه تنها از هنرمندان برجسته در Walli پشتیبانی می‌کند، بلکه تجربه شخصی‌شده‌تر و بهبودیافته‌تر تصویر زمینه را برای کاربران فراهم می‌کند. به طور کلی، Walli یک برنامه ضروری برای هر کسی است که به دنبال شخصی‌سازی دستگاه اندرویدی خود با تصاویر پس زمینه زیبا و منحصربه فرد است. این عنوان با رابط کاربر پسند، مجموعه گسترده‌ای از آثار هنری و گزینه‌های اشتراک ممتاز، به عنوان یک انتخاب برتر در دنیای برنامه‌های تغییر پس زمینه برجسته می‌شود.

سخن پایانی

همانطور که مشاهده کردید معرفی چندین اپلیکیشن تغییر خودکار پس زمینه در اختیارتان قرار گرفت که در این زمینه سعی شد بهترین‌های دنیا را برایتان شرح دهیم. حال شما عزیزان می‌توانید در این مقاله سهیم باشید و نظرات و پیشنهادات خود را برایمان به اشتراک بگذارید و از این طریق به تکمیل شدن مقاله کمک نمایید.

منتخب کاربران

source

توسط wikiche.com