در این مقاله، به بررسی راحت‌ترین و سریع‌ترین روش‌های دانلود عکس و ویدیو از اینستاگرام خواهیم پرداخت. این روش‌ها شامل استفاده از سایت‌ها و اپلیکیشن‌ها، افزونه‌های مرورگر و حتی ربات‌های تلگرام می‌شود.

امروزه با افزایش استفاده از شبکه‌های اجتماعی مانند اینستاگرام، کاربران بسیاری تمایل دارند عکس‌ها و ویدیوهای مورد علاقه خود را ذخیره کنند. با این حال، اینستاگرام به دلایل مختلفی از جمله حفظ حریم خصوصی و قانون کپی‌رایت، امکان دانلود مستقیم محتوا را به کاربران نمی‌دهد. اگر شما نیز به دنبال راهی برای دانلود کردن محتوا از این برنامه هستید، در ادامه با آموزش دانلود عکس‌ها و ویدیوهای اینستاگرام، همراه پلازا باشید.

فهرست مطالب:

آموزش دانلود عکس‌ها و ویدیوهای اینستاگرام با اپلیکیشن

با استفاده از برنامه‌های دانلود از اینستاگرام می‌توانید تمام عکس‌ها و فیلم‌های دلخواه خود را بدون هیچگونه محدودیتی از اینستاگرام بارگیری و ذخیره کنید. برنامه‌های بسیاری برای سیستم عامل اندروید و iOS در دسترس هستند که امکان ذخیره عکس و فیلم از اینستاگرام را برای شما فراهم می‌کنند. ما در ادامه این مقاله چندین برنامه کاربردی و متنوع را برای دانلود از اینستاگرام به همراه لینک‌های دانلود آن‌ها به شما معرفی می‌کنیم.

۱. برنامه Insget

دانلود عکس از اینستاگرام

Insget – Video & Story Saver
تعداد دانلود بیش از ۱ میلیون
امتیاز ۴.۷ از ۵
تاریخ آخرین به‌روزرسانی ۲۷ شهریور ۱۴۰۳

این برنامه یک اپلیکیشن رایگان برای دانلود عکس‌ها و ویدیوها از اینستاگرام است. با استفاده از آن، شما می‌توانید بدون ورود به حساب کاربری خود، عکس‌ها و ویدیوهای حساب‌های عمومی را تنها با کپی کردن لینک آن‌ها در اپلیکیشن یا از طریق منو اشتراک‌گذاری، دانلود کنید. اما برای دانلود از حساب‌های خصوصی، باید آن‌ها را دنبال کرده و در این برنامه وارد حساب کاربری خودتان شوید.

دانلود اپلیکیشن Insget برای: اندروید

۲. اپلیکیشن Seal

آموزش ذخیره عکس و فیلم اینستاگرام

Seal Downloader
تعداد دانلود بیش از ۱ میلیون
امتیاز ۳.۹ از ۵
تاریخ آخرین به‌روزرسانی ۸ شهریور ۱۴۰۳

برنامه Seal، یک اپلیکیشن محبوب برای دانلود عکس و فیلم از اینستاگرام و دیگر شبکه‌های اجتماعی به حساب می‌آید. این برنامه امکان ذخیره محتوا از اکثر شبکه‌های اجتماعی را دارد و بدون محدودیت حجمی می‌تواند تصاویر یا ویدیوها را با کیفیت بالا دانلود کنید. شما همچنین می‌توانید وارد حساب کاربری خود در شبکه‌های اجتماعی شده و محتوای حساب‌های خصوصی را نیز با این برنامه دانلود کنید. نحوه دانلود از اینستاگرام در ایفون با این برنامه بسیار راحت است؛ کافی است لینک محتوا را در کادر پیست کرده و روی لوگو برنامه کلیک کنید.

دانلود اپلیکیشن Seal Downloader برای: اندروید | iOS

۳. برنامه Video Downloader for Instagram

آموزش ذخیره عکس و فیلم اینستاگرام

Video Downloader for Instagram
تعداد دانلود بیش از ۵۰ میلیون
امتیاز ۳.۶ از ۵
تاریخ آخرین به‌روزرسانی ۲۳ شهریور ۱۴۰۳

اپلیکیشن Video Downloader for Instagram یکی از بهترین برنامه‌ها برای ذخیره عکس در اینستاگرام است. Video Downloader for Instagram این امکان را به کاربران می‌دهد تا عکس‌های موجود در اینستاگرام را در گوشی خود ذخیره کرده و به صورت آفلاین آن‌ها را مشاهده کنند. با استفاده از برنامه Video Downloader for Instagram می‌توانید عکس‌های ذخیره شده خود را Repost کنید و همچنین برای دانلود عکس و فیلم از اینستاگرام هیچ محدودیتی ندارید.

برخی از ویژگی‌های کاربردی این برنامه عبارتند از:

  • مشاهده استوری‌های ذخیره شده
  • با کلیک بر روی عکس ذخیره شده می‌توانید اطلاعات بیشتری را درباره کاربر مورد نظر به دست آورید
  • سرعت بالای دانلود عکس و فیلم
  • قابلیت Repost، اشتراک گذاری و پاک کردن عکس‌های ذخیره شده در برنامه FastSave
  • امکان پنهان کردن (Hide) عکس‌های ذخیره شده

دانلود اپلیکیشن Video Downloader for Instagram برای: اندروید

همچنین بخوانید :

سایت‌ها و افزونه‌های دانلود فیلم از اینستاگرام و ذخیره در گالری

یکی دیگر از روش‌های ذخیره استوری و پست اینستاگرام، استفاده از سایت‌ها و افزونه‌هایی است که برای این منظور در دسترس قرار گرفته‌اند. این ابزارها از طریق هر سیستم‌عامل و دستگاه متصل به اینترنت قابل استفاده هستند و می‌توانند به راحتی لینک دانلود تصویر یا ویدیو مدنظرتان را در اختیار شما قرار دهند. در ادامه به چند نمونه از این سایت‌ها اشاره می‌کنیم.

۱. افزونه Instab

دانلود عکس از اینستاگرام

یک افزونه ساده و کم حجم که امکان دانلود تصاویر و استوری‌ها از طریق کامپیوتر را فراهم می‌کند. پس از نصب افزونه Instab در مرورگر، دو دکمه Open و Save در بالای تصاویر اینستاگرام در دسترس قرار خواهند گرفت که شما با کلیک روی آن‌ها می‌توانید تصاویر را در یک زبانه جدید باز کرده یا اینکه آن‌ها را روی دستگاه خود دانلود کنید.

دانلود افزونه Instab برای: کروم و اج | فایرفاکس

۲. افزونه ESUIT | Photos Downloader for Instagram

آموزش ذخیره عکس و فیلم اینستاگرام

راحت ترین روش دانلود از اینستاگرام در کامپیوتر، استفاده از افزونه‌های مخصوص این کار است؛ به همین دلیل، ما یک افزونه دیگر هم در این قسمت معرفی می‌کنیم. افزونه ESUIT از محبوبیت نسبتا بالایی برخوردار است و شما می‌توانید با آن تصاویر، ویدیوها و ریلزها را از اینستاگرام دریافت کنید. این افزونه همچنین امکان دانلود از استوری‌ها را نیز دارد و یکی از قابلیت‌های مهم آن، امکان دانلود گروهی عکس‌ها و ریلزها است.

دانلود افزونه ESUIT | Photos Downloader for Instagram برای: کروم و اج

همچنین بخوانید :

۳. سایت TechUp Labs

آموزش دانلود ویدیوهای اینستاگرام

گزینه بعدی که می‌توانید در نظر داشته باشید، یک سایت به نام TechUp Labs است. این وبسایت امکان دانلود ویدیوهای اینستاگرام را به صورت رایگان در اختیار شما قرار می‌دهد. شما می‌توانید ویدیوها و ریلزهای حساب‌های عمومی را با پیست کردن لینک آن‌ها در کادر وسط صفحه، دریافت کنید.

چگونه با ربات تلگرام از اینستا فیلم دانلود کنیم؟

یک روش دیگر که می‌تواند جایگزین مناسبی برای روش‌های بالا باشد، استفاده از ربات‌های تلگرام برای دانلود از اینستاگرام است. تلگرام ربات‌های زیادی دارد که هرکدام می‌توانند امکانات مختلفی در اختیار شما قرار دهند. ربات‌های دانلود از اینستاگرام نیز در این پیام‌رسان وجود دارند و جزو محبوب‌ترین ربات‌ها هستند. کافی است لینک ویدیو یا عکس در اینستاگرام را برای این ربات‌ها ارسال کنید تا ربات لینک دانلود را در اختیار شما قرار دهد. البته برخی از این ربات‌ها تنها مدت محدودی رایگان هستند و برخی دیگر نیز از شما می‌خواهند ابتدا در چند کانال اضافی عضو شوید.

۱. ربات SaveZBot

راحت ترین روش دانلود از اینستاگرام

این ربات ۷ روز به صورت رایگان قابل استفاده است و به شما این امکان را می‌دهد تا ویدیوها و عکس‌ها را از اینستاگرام دانلود کنید. علاوه بر این، می‌توانید دیگر محتوا مانند هایلایت‌ها، استوری‌ها، لایوهای ذخیره شده و عکس‌های پروفایل را هم با آن ذخیره کنید. ربات SaveZBot حتی امکان ضبط لایوهای در حال پخش را هم دارد و یک ربات تقریبا کامل به حساب می‌آید. البته که پس از ۷ روز باید برای استفاده از آن اشتراک خریداری کنید.

همچنین بخوانید :

۲. ربات Threads Downloader Bot

روش‌های ذخیره استوری و پست اینستاگرام

ربات دیگری که می‌توانید برای دانلود درنظر داشته باشید، Threads Downloader Bot است که امکان دریافت محتوا از شبکه‌های اجتماعی مختلف از جمله تردز، اینستاگرام و تیک‌تاک را در اختیار شما قرار می‌دهد. با کمک این ربات می‌توانید انواع محتوا را از این شبکه‌های اجتماعی دانلود کنید.

۳. ربات INSTAGRAMDAN YUKLOVCHI

راحت ترین روش دانلود از اینستاگرام

ربات INSTAGRAMDAN YUKLOVCHI گزینه دیگر برای دانلود تصاویر و ویدیوها از طریق تلگرام است. با ارسال لینک ویدیوها یا تصاویر به این ربات، می‌توانید محتوای مدنظر خود را به صورت مستقیم دانلود کنید. ربات INSTAGRAMDAN YUKLOVCHI بیش از ۷۰ هزار کاربر ماهانه دارد و یکی از گزینه‌های محبوب برای دانلود ویدیوها و تصاویر از اینستاگرام به حساب می‌آید.

سخن پایانی

ما در این مقاله نحوه دانلود از اینستاگرام را به شما آموزش دادیم. با استفاده از ابزارهای کاربردی معرفی شده در این مقاله، می‌توانید عکس‌ها و فیلم‌های مورد علاقه خود را از اینستاگرام دانلود و ذخیره کنید. شما همچنین می‌توانید عکس‌های ذخیره شده را در گالری خود نیز سیو کرده و آن‌ها را به اشتراک گذاشته و یا Repost کنید. در صورتی که با برنامه‌ها یا ابزارهای دیگری برای انجام این کار آشنا هستید، آن‌ها را در بخش نظرات با ما و سایر کاربران پلازا به اشتراک بگذارید.

source

توسط wikiche.com