Ocenaudio: یک ویرایشگر صوتی و موسیقی کامل، سریع و آسان برای استفاده

Ocenaudio یک نرم‌ افزار ایده‌آل برای افرادی است که نیاز دارند فایل‌ های صوتی را بدون پیچیدگی ویرایش و تجزیه و تحلیل کنند. Ocenaudio همچنین دارای ویژگی‌ های قدرتمندی است که کاربران پیشرفته را راضی خواهد کرد. برای کمک به توسعه Ocenaudio، یک مجموعه ابزار قدرتمند ویرایش، تجزیه و تحلیل و دستکاری صدا به نام Ocen Framework ایجاد شد. Ocenaudio همچنین مبتنی بر فریمورک Qt است، یک کتابخانه شناخته شده برای توسعه چند پلتفرمی.

 

نرم افزار Ocenaudio ویرایش آسان و سریع فایل‌ های صوتی

 

پشتیبانی چند پلتفرمی

Ocenaudio برای تمام سیستم‌ عامل‌ های اصلی در دسترس است: Microsoft Windows، Mac OS X و Linux. برنامه‌ های بومی برای هر پلتفرم از یک منبع مشترک تولید می‌شوند تا عملکرد عالی و ادغام یکپارچه با سیستم عامل را به دست آورند. تمام نسخه‌ های Ocenaudio دارای مجموعه یکسانی از ویژگی‌ ها و رابط گرافیکی یکسان هستند، بنابراین مهارت‌ هایی که در یک پلتفرم یاد می‌گیرید را می‌توانید در پلتفرم‌ های دیگر نیز استفاده کنید.

 

پشتیبانی از پلاگین‌ های VST

Ocenaudio از پلاگین‌ های VST (Virtual Studio Technology) پشتیبانی می‌کند و به کاربران خود دسترسی به افکت‌ های متعدد را می‌دهد. مانند افکت‌ های بومی، افکت‌ های VST می‌توانند از پیش‌ نمایش بلادرنگ برای کمک به پیکربندی استفاده کنند.

 

پیش‌ نمایش بلادرنگ افکت‌ ها

اعمال افکت‌ هایی مانند EQ، gain و فیلترینگ بخش مهمی از ویرایش صدا است. با این حال، تنها با تنظیم پیکربندی کنترل‌ ها، دستیابی به نتیجه دلخواه بسیار دشوار است: باید به صدای پردازش شده گوش دهید. برای تسهیل پیکربندی افکت‌ های صوتی، Ocenaudio دارای یک ویژگی پیش‌ نمایش بلادرنگ است: هنگام تنظیم کنترل‌ ها، صدای پردازش شده را می‌شنوید. پنجره پیکربندی اثر همچنین شامل یک نمای کوچک از سیگنال صوتی انتخاب شده است. می‌توانید در این نمای کوچک به همان روشی که در رابط اصلی انجام می‌دهید، حرکت کنید، قسمت‌ های مورد علاقه خود را انتخاب کنید و نتیجه اثر را در زمان واقعی گوش دهید.

 

انتخاب چندگانه برای ویرایش‌ های ظریف

برای سرعت بخشیدن به ویرایش فایل‌ های صوتی پیچیده، Ocenaudio شامل انتخاب چندگانه است. با این ابزار شگفت‌ انگیز، می‌توانید همزمان قسمت‌ های مختلف یک فایل صوتی را انتخاب کنید و به آنها گوش دهید، ویرایش کنید یا حتی یک افکت را روی آنها اعمال کنید. به عنوان مثال، اگر می‌خواهید فقط قسمت‌ هایی از یک مصاحبه را که مصاحبه‌ شونده در حال صحبت است، نرمال کنید، فقط آنها را انتخاب کرده و افکت را اعمال کنید.

 

ویرایش کارآمد فایل‌ های بزرگ

با Ocenaudio، هیچ محدودیتی برای طول یا تعداد فایل‌ های صوتی که می‌توانید ویرایش کنید وجود ندارد. با استفاده از یک سیستم مدیریت حافظه پیشرفته، برنامه فایل‌ های شما را بدون هدر دادن هیچ یک از حافظه رایانه شما باز نگه می‌دارد. حتی در فایل‌ های چند ساعته، عملیات ویرایش رایج مانند کپی، برش یا چسباندن تقریباً به طور آنی انجام می‌شود.

 

تغییرات نسخه Ocenaudio 3.14.3:

  1. رفع مشکل باز کردن فایل‌ های mp3 به صورت موازی
  2. رفع مشکل باز کردن فایل‌ های APE در ویندوز
  3. اضافه کردن پشتیبانی برای بزرگنمایی با استفاده از بزرگنمایی با دو انگشت
  4. اضافه کردن کنترل‌ ها برای قفل کردن و تغییر موقعیت راهنماهای سطح
  5. اضافه کردن برجسته کردن برای کنترل کشیدن

رفع اشکال و بهبودهای دیگر

 

 

دانلود نرم افزار Ocenaudio

source

توسط wikiche.com